PDA

View Full Version : Problema cu Leoaica



vladiasi
02-06-2011, 10:30 PM
Masina scotea o huriuiala dinainte sa o cumpar dar foarte insesizabila, la turatii mari. Acum huruie mai tare la viteza 1, la doi mai putin la trei mai putin iar la 4-5 nu mai huruie deloc. Cineva mi-a spus ca e volanda uzata si ar trebui schimbata, cica ma mai tine cam 2000-3000km. Dimineata cand pornesc maina dupa ce-si trage socu si sta turata se aude o huruiala aproape insesizabila, ca de tachet, daca apas ambreiaju de 2 ori nu se mai aude. Masina merge trage porneste usor, intra in viteze bine, doar la marsalier mai face figuri dar rar. Cica volanta aia noua ar fi cam 4000lei dar cica prin dezmemvrari ar fi 300-400lei.Intrebarea este, daca are volanta, ca alt mecanic mi-a zis ca nu are volanta, iar ala care mi-a zis ca mai merg 2000km spunea ca volanta e intre motor si cutie. Cica din cauza ca e caroseria mare, producatoru a pus volanta sa preieie socurile. Cu stima si respect vlad.

turbojack
03-06-2011, 01:25 AM
Despre ce model si motorizare este vorba?
Partner cu benzinar de 1.4 ? In acest caz nu trebuie sa schimbi volanta ,ci mecanicul.

vladiasi
03-06-2011, 11:45 AM
l-am schimbat, am un prieten care are service si mi-a spus ca merfe luni el cu masina si-mi spune exact de ce huruie. Ca niste "mecanici mi-au spus ca fierbe motororul din cauza termostatului, dar el fierbea din cauza capacului de la vasul de expansiune. Mi-a spus prietenu asta al meu ca e garnitura, am cumparat un capac nou si nu am mai avut probleme. Cu 25 lei am scapat, acu sper sa fie de la rulmentu de presiune. Oricum masina are schimbat kitu de mabreiaj de 20000 km, rulment presiune, placa presiune, disc. Distributia e schimbata, mai marge 20.000km fara riscuri. Am cureaua de la serva e cam rascoapta, am sa o schimb peste 3 saptamani. Eu merg puytin cu masina in 3 saptamani am facut 400km. Acum intrebarea este daca masina are volanta,sau mancau bureti "mecanicii".

GGG
03-06-2011, 01:04 PM
Acum intrebarea este daca masina are volanta,sau mancau bureti "mecanicii".

http://www.anunturi-on-line.ro/o_anunturi/227251.jpg http://www.alfabb.com/bb/forums/attachments/spider-1966-up/171152d1270693495-drawings-showing-seal-locations-flywheel-installation.jpg

Volanta este localizata in intre cutie si motor, legata de arborele cotit, este dintata, si este angrenata de electromotor, cu rolul pornirii masinii, amortizarii vibratiilor (vezi volanta masa dubla). Eu nu vad cum ar putea lipsi volanta la masina ta, dar @turbo poate sa ma corecteze daca gresesc cumva, vorbesc din mecanica facuta de cand am dat de permis si din ce ma mai documentez pe net.

vladiasi
04-06-2011, 11:10 PM
da da ai dreptate si oare cat e o volanta am inteles ca e vreo 4000 lei una :(( Ai dreptate mia spus cineva ca e volanta de preluare socuri, este sigur volanta.

GGG
05-06-2011, 10:14 AM
Imposibil, doar nu e placata cu aur. La motoarele mai mari, volanta cu masa dubla costa intre 20 si 25 mil. iar in 40, ajunge cu tot cu kit-ul de ambreiaj...

vladiasi
05-06-2011, 12:45 PM
daca e peste 300-400 lei noua o iau din dezmembrari,nici 2000lei nu dau pe fieru ala. Poate o fi altceva de vina sa scap mai usor, ca ma doare inima deaja cand ma gandesc la atatia bani :) Ieri am dus la pieta 4 volante de dacie,da habar nu aveam ca alea-s volante. Deabia cand mi-ai pus tu poza mi-am dat seama.

vladiasi
06-06-2011, 10:31 PM
problema aproape rezolvata. MAsina mea are volanta cu masa simpla,huruiala aia era de la abs,pe elevator fara sa fie in sarcina nu se mai aude . Si nu huruie volanta,asa se aude motorul,dar tind sa cred ca era de la abs. Am vrut sa iau de pe ropiese volanta,dar baiatu de acolo mi-a spus ca masina mea are volanta cu masa simpla si nu necesita schimbare. La triorom o volanta e 1400 lei,daca ma luam dupa toti "mecanicii"ma saracea de 1400lei. Dupa ce am mers cu rotile suspendate cu 1,2,3 si am pus frana mi-a intrat abs-ul in functie si a ramas aprins.Am mers cu ea putin,ia-m dat 2,si deotada surpriza se aude clant clant si se inchide martorul de la abs din bort,mai merg iar iar dau 1,2 iar clant clant. Ma opresc ,intorc masina si ii dua talpa. Surpriza nu mai huruia nimic in nici o viteza. Acu stau si ma gandesc, inainte sa se auda clantanitu, cand puneam vrana se auzea un vuit,acu cand pun frana se aude normal,nu mai vuieste de nebuna. Can pornesc motoru la rece se aprinde abs-ul, se stinge si pornesc motoru. DEci totul e in regula. O fi fost blocat ceva pe la abs,eu stiu ce naiba are. Doamne ajuta fara probleme.

GGG
06-06-2011, 11:19 PM
Ai scapat usor :D

vladiasi
06-06-2011, 11:32 PM
cica benzinarele de la peugeot,sunt mai fiabile ca dieselurile. ORicum de cand am cumparat masina prima data vad si eu cum arata pe dedesubt. Burdufele la planetare sunt aproape noi,nu e agatata,baia de ulei are o protectie din tabla peste ea (masina nu e prevazuta cu scut la motor),cap de neamt,piesele sunt valeo si bosch,pana si pe bara de torsiune scrie peugeot made-n germania :) Ar fi o problema minora, toba e sudata langa sonda landa. Apropo partneru are 2 sonde landa? Una e langa galerie si una dupa catalizator.

GGG
07-06-2011, 10:29 AM
Majoritatea au, una citeste imediat la iesirea din motor si alta dupa catalizator. Si nu sunt mai mult sau mai putin fiabile, sunt mai simple si mai usor de intretinut, iar o lipsa de interes unui diesel va face benzina sa para mai fiabila. Multe hdi-uri au volanta dubla, care se schimba de multe ori odata cu kitul de ambreiaj, la benzina n-o sa vezi d-astea, chiar m-a mirat ca ai avea probleme la volanta.
Vei gasi multe informatii pe forum, trebuie doar sa-l rasfoiesti.
Bafta