PDA

View Full Version : Sistemul electric - probleme, intretinere, modificari.



Pages : 1 2 [3] 4 5 6 7

b52
12-03-2009, 08:07 PM
Optiunea de aprindere automata a farurilor pe timp de noapte se dezactiveaza din meniul masinii. Nu exista buton dedicat pentru asa ceva, cel putin nu la modelul pe care il detin.

mugur_ungureanu
12-03-2009, 08:08 PM
Din cartea pe care o gasesti si pe servicebox:

"Aprindere automată a farurilor
Luminile de poziţie şi de întâlnire se aprind automat în caz de luminozitate slabă precum şi în cazul funcţionării ştergătoarelor. Se sting de îndată ce luminozitatea a devenit din nou suficient de bună sau ştergătoarele s-au oprit.

Observaţie : pe timp de ceaţă sau pe zăpadă, captatorul de luminozitate poate detecta o lumină suficientă.
Prin urmare farurile nu se vor aprinde
automat.
Activare
Rotiţi inelul A în poziţia "AUTO". Aprinderea automată este însoţită
de un mesaj pe ecranul multifuncţie.
Dezactivarea
Rotiţi inelul A într-o altă poziţie decât cea "AUTO". Oprirea este
însoţită de un mesaj pe ecranul multifuncţie.

În caz de disfuncţie a captatorului de luminozitate, farurile se aprind
împreună cu martorul de service, de un semnal sonor şi de un mesaj pe ecranul multifuncţie.
Consultaţi un Centru Service PEUGEOT."

Adica ai patru pozitii:
0 - stinse
A - auto
- pozitii
- faza lunga/scurta.

Dozer
12-03-2009, 11:38 PM
@FUX, @mugur_ungureanu... bai fratilor, voi despre ce masini vorbiti?
Aici se vb despre 307

@mugur_ungureanu: de unde ai scos tu 4 pozitii? Ai mai desenat tu una? :)

307-le nu are decat 3 pozitii:
- 0 (care functioneaza ori ca functie 0 ori ca AUTO)
- pozitii
- scurta

Pentru activarea/dezactivarea senzorului de lumini, se pune cheia in contact, se roteste cheia un click(adica se pune contactul), si se apasa dupa aia pe butonul din capul manetei de lumini.

Senzorul functioneaza la modul urmator: se pune maneta pe pozitia 0, iar daca senzorul este activat, in conditii de iluminare slaba se aprind farurile. In cazul in care senzorul nu este activat, farurile vor ramane inchise indiferent de lumina exterioara.

Punct.

Dozer
12-03-2009, 11:46 PM
Pai stai asa, cu tripla originala se comporta la fel?

sebby_ro
12-03-2009, 11:55 PM
triplele originale sunt ok, n-au probleme.

Dozer
13-03-2009, 12:09 AM
de aici m-am gandit ca 307-le are firele inversate in mufa pt triple in partea stanga fata de partea dreapta.
Pai si ce treaba sa aiba atunci mufa masinii, daca cu tripla originala merge normal?

sebby_ro
13-03-2009, 08:24 AM
pai nu m-ai inteles. vreau doar sa stiu pt ce e fiecare fir din mufa stanga respectiv din mufa dreapta a masini, ca sa pot modifica ordinea firelor in mufa triplei..

banderas
13-03-2009, 09:17 AM
Dar nu ar fi mai simplu sa te uiti in stop si sa vezi poate sunt facute prost legaturile in el. Le iei pe amandoua (cel stang care merge, si cel drept care face figuri) si te uiti comparativ cum sunt firele trase, ca ar fi mai bine sa schimbi circuitele in stop decat sa modifici circuitul masinii. Bine asta numai daca se pot vedea circuitele/legaturile din stop. Daca nu gasesti nici o schema, ia un aparat de masura si le iei in ordine sa vezi care fir are tensiune; pui pozitiile cauti firul, l-ai notat, mergi mai departe pui semnal, marsarier (cu contactul pus, si motorul oprit) etc.. Daca umbli la ele, sa le etichetezi ca pe viitor daca vrei sa revii la stopul original, sau altul, sa stii care ce fir este.

bobebdr
13-03-2009, 11:57 AM
Peugeot-ul meu este 1,6i, din 2005, are calculator de bord, dar inca o data spun, butonul din capat nu se apasa deloc sa dezactivez functia, daca sucesc din inelul de pe maneta de semnalizare comut pe pozitii sau faza scurta , practic daca este mai intuneric afara eu nu am cum sa sting luminile niciodata( numai daca scot cheia din contact), este o situatie enervanta!

to_zeus
13-03-2009, 12:06 PM
Banuiesc ca nu o ai de noua. Probabil fostul propietar a inlocuit maneta respectiva cu una mai ieftina, pentru masinile fara optiunea de lumini automate si a lasat setarea pe auto inainte de a schimba maneta, si acum asa a ramas. Cred ca se poate dezactiva din soft, sau cauti un bloc de comanda lumini de la o masina cu faruri automate.

sebby_ro
13-03-2009, 01:14 PM
pai am scris in primul mesaj ca daca pun tripla "defecta" pe cealalta mufa merge ok. de aici m-am gandit eu ca masina are altfel firele in mufa.
si da... ideea cea buna e cu masuratul, doar ca nu am aparat de masura si nici nu ma pricep foarte bine la chestiile astea. ma gandeam ca stie cineva cum sunt firele si scap mai repede cu toata distractia..

Dozer
13-03-2009, 03:30 PM
Pai si daca mufa masinii ar avea ceva, cum iti explici ca pe stopul original al masinii lucrurile stau cum trebuie? Sau te gandesti ca CTC-ul de la peugeot cand a vazut ca stopul tau se aprinde gresit ti-a modificat cablajul in stop pentru a se aprinde bine. :))

sebby_ro
13-03-2009, 03:45 PM
huh.. se pare ca e greu de inteles situatia. presupun ca 307`le are firele in mufele de la triple asimetrice (triplele originale ale masini mulandu-se pe chestia asta).
asta nu inseamna ca mufa ar avea ceva, inseamna doar ca asa e ea.

Dozer
13-03-2009, 07:25 PM
Scurt pe doi. Fii serios. Nu esti primul care isi schimba stopurile originale cu unele aftermarket.

sebby_ro
13-03-2009, 07:45 PM
sa fiu serios cu ce?
prietene, inclin sa cred ca ai probleme..

Dozer
13-03-2009, 10:44 PM
Domnul meu.. tu auzi ce debitezi?
"presupun ca 307`le are firele in mufele de la triple asimetrice". Dupa cum ti-am spus, nu esti singurul care isi schimba triplele originale cu unele aftermarket si nimeni nu a ridicat probleme de acest fel. Pur si simplu ai nimerit tu niste produse de vapor. Asta nu inseamna ca celelalte ar fi produse prin Germania sau ceva... tot prin China/Taiwan. Problema cu aceste produse este faptul ca in genere ele se impart in acceptabile si proaste.

Iar inainte sa iti dai cu parerea despre "sanatatea mea" iti sugerez sa te gandesti de doua ori. Nu ne cunoastem sa iti permiti asemenea pareri.

banderas
14-03-2009, 12:57 AM
In concluzie, cine face un stop original sau aftermarket pentru un tip de masina, il face in asa fel sa fie compatibil cu mufa masinii, iar daca tie nu iti merge e clar ca buba este 100% din stop care are defect de fabricatie, cu atat mai mult cu cat celalalte stopuri ( si cele originale ale masinii si celalalt stop tuning) merg si pe stanga si pe dreapta. Mufa si legaturile la masina sunt identice pt ambele stopuri. Daca tot crezi ca e de la masina, si nu te-ai convins inca, ca stopul este defect, scoate si celalat stop original al masinii de pe dreapta si pune-l la mufa din stanga sa vezi ca merge fara probleme.

307lucifer
14-03-2009, 09:18 AM
Am mai facut o verificare, de data asta la un atelier (Citroen) unde nu se vand blocuri de lumini sau alte piese.

Vestea buna:
Diagnoza a dat un cod de eroare pt semnalizare fata si lampa ceata spate. Codul a fost sters si astfel am rezolvat problema blocului de lumini. Se pare ca a fost la un moment dat un scurt-ceva care a generat acest cod.
Prin urmare intentionez sa merg cu 307-le la Eurial si sa-l parchez pe bancul de la receptie pentru frumoasa tentativa de teapa in valoare de 1550RON+TVA

Vestea proasta:
Martorul de air-bag a ramas nerezolvat (scannerul indica airbag sofer Level 1????). Au desfacut volanul si au verificat mufele insa nu era de acolo.) A ramas ca mai studiaza problema si ma suna sa mai facem o incercare (oamenii specialisti in Citroen dar fara scheme electrice de Peugeot). Apropos, diagnoza m-a costat mai mult decat la Eurial....

mugur_ungureanu
14-03-2009, 12:25 PM
@FUX, @mugur_ungureanu... bai fratilor, voi despre ce masini vorbiti?
Aici se vb despre 307

@mugur_ungureanu: de unde ai scos tu 4 pozitii? Ai mai desenat tu una? :)


Da prietene, si am desenat-o la modelele de 307 fabricate prin 2007. Mi-a luat ceva timp dar cred ca nu am scapat nici o masina.
Acu, ca vad postul lui bobebdr de ieri, imi dau seama ca raspunsul meu nu ii includea si masina lui (care vad ca e fabricata in 2005). Imi cer scuze si astept alte misto-uri.
Pentru anul 2005 la 307 sunt mai multe manuale. Vreo 4 variante:
01/07/2004 - 28/02/2005
01/03/2005 - 31/05/2005
01/06/2005 - 30/09/2005
01/10/2005 - 31/05/2006
In toate manualele de mai sus se face trimitere la activarea/dezactivarea din ecranul multifunctional asa ca imi mentin recomandarea ca proprietarul sa-si faca un cont si sa vada singur cum sta treaba mai ales ca stie EXACT ce e pe masina lui si cum vin manetele.
Acu plec ca mai am de desenat niste butoane pentru semnalul de avarie... :)

Dozer
14-03-2009, 01:37 PM
http://img.yauto.cz/tapety/Peugeot_307_2005.jpg
http://novoimages.quebarato.com.br/photos/big/D/7/2633D7_4.jpg
http://www.km77.com/marcas/peugeot/2005/307/gama/gra/32.jpg

@mugur_ungureanu: pozele de mai sus sunt toate pentru 307 T6. Imi spui te rog unde regasesti tu 4 pozitii? :) Eu sincer am o problema in a le observa.

Valentin
14-03-2009, 01:37 PM
Ma eu nu inteleg.Tu ai senzor de lumina, dar nu ai cum sa l activezi/dezacivezi? Asa cum au zis si colegi de mai sus in capul bratului de semnal ai un buton care il actv/dezactiv. Ce e in neregula la tine pana la urma...ce conditie nu indeplinesti?

bobebdr
14-03-2009, 09:19 PM
Pai, exact cum am zis si mai sus, nu am butonul, in sensul ca degeaba apas in capatul bratului de la semnalizare ca nu se misca nimic, am sa caut manualele despre care vorbea colegul nostru mai sus si sa vad daca reusesc ceva cu ecranul multifunctional asa cum mi-a sugerat el.

Valentin
14-03-2009, 10:43 PM
Este FFF ciudat... de ce zic asta; tu in momentul in care zici ca noaptea ti se aprind luminile inseamna ca ai senzor si de ploaie. Inseamna mai mult decat sigur ca tu ai avut la masina bratul de la semnal schimbat.

bobebdr
15-03-2009, 10:24 AM
Asa este , am senzor de ploaie pe care l-am si dezactivat, in ceea ce prveste schimbatul manetei, nu spun ca nu poate fi adevarat ca fost schimbata, dar ma cam indoiesc deoarece masina are numai 26000km, avea 24000 cind am luat-o si era bine intretinuta, nu cred ca a fost schimbat bratul de la semnalizare, fostul proprietar mi-a spus ca a schimbat numai o bucsa decind a cumparat-o pina mi-a vindut-o mie. Oricum, ma mai documentez.
Multumesc !

mugur_ungureanu
15-03-2009, 11:03 AM
http://img.yauto.cz/tapety/Peugeot_307_2005.jpg
http://novoimages.quebarato.com.br/photos/big/D/7/2633D7_4.jpg
http://www.km77.com/marcas/peugeot/2005/307/gama/gra/32.jpg

@mugur_ungureanu: pozele de mai sus sunt toate pentru 307 T6. Imi spui te rog unde regasesti tu 4 pozitii? :) Eu sincer am o problema in a le observa.

23384

Eu sincer nu am.... Am mai explicat odata ca am luat de pe site-ul oficial Peugeot dar pentru modelele fabricate intre 01.03.2007 - 30.09.2007, singura carte ce era deja in limba romana. bobebdr a precizat ca are masina din 2005 DUPA postul meu. Este vorba de "User manualul" si nu de poze de interior. Imi permit sa afirm, in continuare, ca in perioada de mai sus, 307 avea 4 pozitii pt. faruri! Nu crezi insa ca scopul acestui topic nu este de a ne contrazice noi doi daca are sau nu pozitii ci sa-l ajutam pe omu' sa rezolve problema?!?
bobebdr Cred ca daca intri pe ServiceBox bagi VIN/VIS si apoi cauti SWITCHING BLOCK REMOTE CONTROL te lamuresti cum trebuie sa fie. Sunt prea multe variante ca sa le trec aici dar unele au ca specificatie si : AUTOMATIC HEADLAMP ILLUMINATION or EXCEPT AUTOMATIC HEADLAMP ILLUMINATION. Cum sunt diferente semnificative de pret (de la 1000 la 1600 de lei) este posibil sa ai montata de catre fostul proprietar varianta mai ieftina. Oricum, verifica pe ServiceBox!!!! si apoi lamureste-ne si pe noi :)

ashtefan
15-03-2009, 12:06 PM
La fel am si eu 4 pozitii la maneta pentru faruri: 0, auto, pozitii si faza scurta. 307 1.6 HDi din dec 2006. Bafta.

bobebdr
15-03-2009, 01:32 PM
Gata am rezolvat!. Exact asa cum a spus Mugur_Ungureanu, trebuia sa ma uit mai atent in meniul de pe ecranul multifunctional si sa caut mai adinc in meniu, era o optiune care dezactiva aprinderea automata a luminilor,m-a indus in eroare cartea tehnica a masinii care specifica ca dezactivarea se face din acel buton de care v-am spus anterior, multumesc la toti care au incercat sa ma ajute.

clg
16-03-2009, 11:01 AM
Am remarcat ceva ciudat in ultima perioada la masinuta mea (PUG 206 hdi / 2003):dimineata cand plec din parcare obisnuiesc sa aprind proiectoarele,la primul contact cu frana sau cu semnalizatorul acestea se sting,se aprinde faza scurta pentru 2 secunde iar dupa acest ciclu neplacut se sting toate. Dupa cum stiu posesorii de PUG 206,pentru aprinderea farurilor este necesara rotirea manetei de 2 ori,nu gasesc explicatia cum se pot aprinde becurile fara nici o comanda.

careeste
16-03-2009, 07:22 PM
Aceiasi pb am avut-o si eu,dar am gasit pe cineva care mi-a schimbat "spirala" din blocul de lumini.Se pare ca asta e cea mai frecventa cauza pt aceasta problema.
Daca nu gasesti un electrician care sa te ajute poti cumpara un bloc de lumini de la demembrari la jumatate de pret.

307lucifer
16-03-2009, 08:08 PM
Sa inteleg ca totusi martorul de airbag aprins inseamna ca am blocul de lumini bulit????? Interesant este ca martorul de airbag nu este tot timpul aprins. Daca faci diagnoza cand e aprins iti da eroarea de Driver airbag level 1 insa daca faci diagnoza cand este stins nu mai da nicio eroare.
Mie imi seamana a contact imperfect pe undeva. Dar ce treaba are asta cu blocul de lumini....

ghineam
17-03-2009, 10:17 AM
din cate am citit inseamna ca sunt norocos ca am dat 100 de euro pe un BSI sh !? :)

Arkon
17-03-2009, 11:52 AM
Am fost la eurial militari , nu stiu , pe viitor daca mai face probleme masina o sa te contactez .

cristiacl
18-03-2009, 11:29 AM
Apropo de aprindere auto a farurilor, mie de cand am activat functia, nu mi se mai ridica automat geamurile fata din tasta de inchidere de pe cheie(tinuta mai lung apasata). Daca las toate geamurile jos, spatele se ridica si fata nu. Ce poate avea? 2.0 hdi 90 cp,2001

dnd
18-03-2009, 02:34 PM
Mai am si eu aceaiasi problema, nu sta tot timpul aprins, se aprinde cand iau maxim
de volan.Mers la reprezentanta, testat si a iesit urmatoarea chestie:

''Defaut fugitif.Allumuer module conducteur-Niveau2 .Circuit ouvert''
Recomandare schimbare bloc lumini .Cand am auzit cat costa m-a luat capu:).
Am alta solutie?

daniel_lucian
18-03-2009, 04:46 PM
Si eu am blocul de lumini bulit, dar nu-mi da nici o eroare, doar ca trebuie sa fiu eu atent cu el. Oricum, am tot intrebat daca se poate repara - am intrebat chiar un electrician foarte bun care si el are tot 307 si mi-a zis ca l-a desfacut pe al lui si nu prea ai ce sa-i faci...

307lucifer
18-03-2009, 06:44 PM
Pai de unde stii? Se manifesta cumva?
La mine cand se aprinde face si un beep. M-am obisnuit cu el. Nu schimb blocul de lumini....asa il las.


Fara "QUOTE" la mesajul anterior!

dnd
24-03-2009, 02:31 AM
si deci nu exista alta solutie? decat schimbat bloc lumini?

sebby_ro
25-03-2009, 03:44 PM
nu am sugerat nicicand ca ar fi o buba a masinii. pur si simplu se poate ca aceasta sa aiba altfel dispuse firele pe stanga decat pe dreapta. nu inteleg ce va e asa de greu de priceput chestia asta. luati un exemplu concret intaritoru de ceata e doar pe stanga..
oricum, va multumesc pt ajutor ;)
iar matale, domnule Dozer, iti urez doar sanatate ;)

Chris_RaMSeY
26-03-2009, 12:10 PM
Salut,


As dori sa aflu cum se schimba becurile de la plafoniera, si daca tipul de bec pentru plafoniera este 12V W5W?


Multumesc anticipat:happy:

adioperator
26-03-2009, 12:27 PM
Practic tragi de acel geam in jos si va iesi, da, becurile sunt 12V W5W.

Chris_RaMSeY
26-03-2009, 12:59 PM
merci mult adi:happy:rezolvasem in prealabil, dar multumesc oricum^_^

catalinb
26-03-2009, 02:05 PM
crisglam, întâmplător am văzut ora posturilor, te-ai mişcat repede dacă în 49 de minute ai plecat de la PC, ai cumpărat becurile, le-ai schimbat şi te-ai întors să postezi :))

Chris_RaMSeY
26-03-2009, 03:13 PM
crisglam, întâmplător am văzut ora posturilor, te-ai mişcat repede dacă în 49 de minute ai plecat de la PC, ai cumpărat becurile, le-ai schimbat şi te-ai întors să postezi :))
catalin :)))) pai tocmai aveam becurile, le folosisem mai demult pentru pozitie, si cum se potrivesc, le-am pus repede la plafoniera ^_^

Chris_RaMSeY
31-03-2009, 11:04 AM
Salut,


Am un Peugeot 307 T5, an 2004, cu proiectorul integrat in far. Am becul deja in proiector, si am si 2 fire cu 2 mufe care intra in mufa becului, este tip H1, insa nu am maneta speciala pentru proiectoare, este decat pentru lampa de ceata. Intrebarea mea este daca pot lega proiectoarele pe lampa de ceata pentru a nu cumpara alt bloc de lumini, si cum se poate face aceasta operatiune, si, eventual, daca mi-ar mai trebui ceva. Astept sfaturi. Multumesc

Chris_RaMSeY
31-03-2009, 11:28 AM
este defapt o mufa care intra in bec, ma scuzati

adioperator
31-03-2009, 11:30 AM
Nu trebuie sa cumperi niciun alt bloc de lumini, trebuie doar sa treci pe la reprezentanta sa-ti activeze functia pentru proiectoarele de ceata.

Chris_RaMSeY
31-03-2009, 01:25 PM
si cam cat m-ar costa toata chestia asta?

Alex_farmacistul
31-03-2009, 02:06 PM
Maxim 150 lei, mie cam atat mi-au luat ca sa-mi activeze functia pt. proiectoare.

Chris_RaMSeY
31-03-2009, 02:21 PM
merci alex, dar sa inteleg ca si tu aveai la fel ca si la mine, becul si mufa, dar nu aveai functia practic.

Chris_RaMSeY
31-03-2009, 02:52 PM
cei care si-au activat functia aceasta, as dori sa imi spuneti cam cat a durat toata "ingineria", as dori mai multe detalii

adioperator
01-04-2009, 05:26 PM
Aduc in actualitate acest subiect.
Intre timp am aflat, optiunea merge activata din soful masinii, bineinteles in reprezentanta.

Valentin
01-04-2009, 06:12 PM
Dar instalatia este pre instalata pe orice masina???

Alex2008
02-04-2009, 11:39 PM
Si eu am proiectorele instalate in faruri. de la manivela mi se aprinde doar lampa ceata spate - pe manivela am doar un triunghi nu doua, dar din cite am observat cablurile electrice sunt trase.
Ma ginesc ca ar trebui de modificat la consola de comanda pe una cu manivela cu doua triunghiuri si la cutia cu multe relee din compartimentul motor de adaugat o siguranta ca sa functioneze ok. daca cineva a efectuat aceste lucrari si a dat rezultat spunetimi si mie.

Valentin
03-04-2009, 10:08 AM
Eu pana acum nu am mai auzit asa ceva...am vazut masini care nu au proiectoare in fac; in locul in care ai trebui sa fie este un capac mic care acopera locul unde ar trebui sa fie proiectoarele. Cum de ai tu toata ins montata si nu ai obtiunea de proiectoare?
Poate ca masina a avut; maneta a fost rupta dar s a cumparat una faca abtiunea de proiectoare

Chris_RaMSeY
03-04-2009, 05:35 PM
Salut


Am un Peugeot 307 T5, model cu proiectorul integrat in far. Am becul in far, am cablul cu mufa, am functia activata pentru proiectoare si martorul se aprinde in bord, dar proiectoarele nu se aprind asta pentru ca din cate am aflat nu am releu pentru proiectoare. Stie cineva sa monteze un releu din acesta? As fi recunoscator daca m-ar putea ajuta, evident material. Mentionez ca masina a venit din fabrica cu becuri si instalatie, insa cu functia de proiectoare dezactivata si fara releu si siguranta. Multumesc anticipat

Chris_RaMSeY
03-04-2009, 09:05 PM
mincki, si eu am aceeasi problema, ce ii trebuie baiatului este sa isi activeze functia si sa adauge un releu pentru proiectoare

Alex2008
05-04-2009, 04:25 PM
si pe mine mar interesa mai multe detalii. nu am maneta speciala pentru proiectoare, este decat pentru lampa de ceata. Alex Farmacistul si Adioperator datine mai multe detalii

Alex2008
05-04-2009, 04:43 PM
Crisglam sa inteleg ca tu pina la urma ai conectat proiectoarele ? daca da dane si noua mai multe detalii.
sunt foarte interesat

Chris_RaMSeY
05-04-2009, 07:47 PM
am activat functia de proiectoare, si urmeaza sa ma duc la un service sa imi adauge releul necesar pentru functionarea proiectoarelor

Alex2008
05-04-2009, 09:47 PM
am vrut sa mai mentionez ca la mine au fost schimbate farurile fata fiindca cele vechi au devenit in timp fumurii si nu mai luminau asa cum trebuie, asaca intr- buna zi m-am hotarit si le-am schimbat.dar si pe cele vechi tot erau instalate farurile ceata

Chris_RaMSeY
05-04-2009, 10:35 PM
pai asa am si eu, becul in proiector si instalatia, insa pentru a functiona trebuie activata functia de proiectoare de ceata, iti trebuie siguranta la tabloul de sigurante pt ca lipseste, si un releu. sapt asta o sa montez releu si te anunt daca functioneaza proiectoarele

cpx
06-04-2009, 02:12 PM
Astept si eu raspunsul tau..pentru ca sunt in aceeasi situatie, am proiectoare in far, cabluri trase, dar pe maneta nu am comanda.
PS : cum se activeaza functia?

Chris_RaMSeY
06-04-2009, 09:02 PM
@cpx

functia se activeaza ori la eurial, ori la cineva care are peugeot planet 2000. este un baiat pe forum http://www.peugeotclubromania.ro/forum/showthread.php?t=14312&highlight=planet+2000 , e super de treaba si se pricepe...si mult mai ieftin decat la eurial.


am rezolvat-o cu proiectoarele astazi, la doc, la obd tuning. mi-a fost trasa o alta instalatie sa zic asa, e vorba de un cablu' de la un far la altul cu un releu si un buton in bord de aprindere proiectoare, pentru ca asa a fost mai usor si mai ieftin ... cost 100 ron, rezonabil zic eu.

Chris_RaMSeY
06-04-2009, 09:03 PM
se poate inchide topicul, problema a fost rezolvata:)

cpx
07-04-2009, 12:55 PM
merci pentru info ...astept salariu :)

shimen_musashi
07-04-2009, 01:40 PM
Salutare
Eu nu inteleg o chestie in toata afacerea cu "activarea". Cum poate un producator auto, nu conteaza care, sa puna niste componente pe un autoturism si sa nu le activeze? Nu este o cheltuiala in plus din partea lui? Sau le pune in speranta ca ce? Ca viitorul client isi va activa functia respectiva? Si daca nu o face(activarea), nu e un cost suplimentar? Ok, clinetul plateste, dar daca nu foloseste, la ce folos? Nu e mai simplu sa plateasca in momentul in care vrea sa foloseasca?
E ca si cum ai pune AC pe o masina dar nu pui butonul respectiv. Iar cand vrei sa activezi, te costa X. Si daca eu cred ca aceasta suma X, e prea mare pentru mine, nu mai activez functia.
Sper ca m-ati inteles ce vreau sa zic.
Spor
Shimen

cpx
07-04-2009, 06:28 PM
Probabil ca suma investita nu este atat de mare comparativ cu pretul cerut pe optiunea asta. Si probabil ca in urma realizarii unui sondaj s-a ajuns la concluzia ca majoritatea soferilor vor proiectoare. Daca optiunea nu este achizitionata la cumparare, clientul tot va ajunge pe viitor la eurial pentru activarea acesteia si implicit castiguri din servicii post garantie.

Parerea mea.

Chris_RaMSeY
07-04-2009, 08:29 PM
exact, cpx zice foarte bine ce zice, stiind ca ai instalatia, esti atras sa iti activezi functia si sa iti montezi releu apoi, e doar o chestie de marketing bine gandita.


@cpx, daca esti interesat cum arata toata chestia ne putem intalni sa vezi despre ce e vb:)ce mi-au facut mie si cum arata cu proiectoarele aprinse

cpx
07-04-2009, 09:27 PM
Da as fi interesat , poate la o viitoare intalnire sau poate saptamana viitoare, ca acum sunt un pic prins, bineinteles cand si daca o sa ai si tu timp.

Merci

Chris_RaMSeY
08-04-2009, 09:37 AM
la intalnire nu cred ca ajung ... insa tinem legatura. o sa iti las eu nr meu de tel intr-un PM:happy:

307lucifer
11-04-2009, 09:01 PM
Update: problema a fost rezolvata.
Era de la blocul de lumini. Imi cer scuze celor de la Eurial ca i-am banuit ca spun prostii. Si cei de la Eurial ar trebui sa-mi ceara scuze mie pt. ca au vrut sa-mi traga o teapa de 1650RON, nefiind necesara inlocuirea blocului de lumini, acesta putand fi reparat. Dar Eurial nu se complica cu reparatii ci doar cu schimbari cu totul. Cred ca asa ma pricep si eu.
Lucrarea a facut-o un electrician auto si m-a costat 200RON, adica 10% din valorea ceruta de Eurial (1550RON+TVA+manopera)

cataroolz
23-04-2009, 05:51 PM
toate masinile au toate cablurile trase, indiferent de varianta de echipare la vanzare, pentru ca producatorul nu investeste in mai multe linii de asamblare in functie de cate cabluri are de tras la fiecare model. Mi-a explicat un profesor la facultate, deci nu e inventata de mine.

to_zeus
23-04-2009, 08:17 PM
Ca info, am activat astazi proiectoarele unui baiat cu 307 ce-i drept T6, el si-a instalat singur proiectoarele in bara, le-am activat din soft si au mers fara nici o problema, deci la T6 se pare ca este releul, dar nu sunt proiectoarele :) .

dragos c
24-04-2009, 02:57 PM
De mine e vorba,multam inca o data!
Noroc cu Adioperator care mi-a spus ca nu e nevoie sa schimb blocul de lumini si se rezolva asa usor doar cu activarea din calculatorul masinii.
Montaj - 0 RON (montate de mine ca astia de la Eurial nu prea au chef de munca,de fiecare data cand sunam pentru programare imi spuneau ca nu se poate ,ca trebuie sa schimb blocul de lumini,s.a):)
Activare din calculator - 30 ron la to_zeus ,foarte de treaba baiatul,recomand.

g33k
24-04-2009, 08:00 PM
In concluzie, la cei care au proiectoarele in faruri, se poate activa aceasta functie din soft, fara alte modificari fizice, sau trebuiesc trase alte fire+releu?

Chris_RaMSeY
24-04-2009, 08:37 PM
@ g33k


trebuie adaugat un releu, oricum e mai complicat decat pare, eu am fost la doc la obd tuning si mi-au rezolvat-o altfel, tragand un fir separat, un fel de instalatie aferenta ... costul a fost de 100 ron. sunt mai multi baieti de pe forum care au procedat asa, se trage un cablu separat de la un far la altul cu un releu, si cu buton de aprins proiectoarele in bord, si aia e.



doar la T6 merge treaba cu activatul, la T5 nu pt. ca lipseste releul

g33k
24-04-2009, 08:42 PM
Merci crisglam.

Chris_RaMSeY
24-04-2009, 08:46 PM
nu ai pt ce g33k, si eu am avut aceeasi "problema" ca si tine, iar asa e cel mai usor de rezolvat. eu sunt multumit de proiectoare, se vad f frumos la modelul nostru integrat in far:naughty:

Valentin
25-04-2009, 12:52 AM
Cred ca proiectoarele de la Peugeot din far sunt cele mai bune si cela mai practice proiectoare de la vro masina. Eu am avut xenon pe ele si luminau genial. Acum am demontat xenonul din anumite probleme dar o sa revin cu el pt ca erau extraordinat de bune.

Fara sa exagerez dar lumineaza aproape ca farurile de la solenza mea de la munca :))

bibone
25-04-2009, 10:39 AM
Salut,

Am facut diagnoza la masina si mi-a dat urmatoarele coduri de eroare:

P2562 - SAE - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
P0102 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0113 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High

Ce parere aveti? Care ar putea fi "buba". Masina se plafoneaza, merge un km ca lumea si dupa este praf. Multumesc

Puiu
25-04-2009, 12:39 PM
Ce inseamna mai exact un nou buton pe bord? Se activeaza unul din butoanele de langa inchiderea centralizata sau montezi un intrerupator dintr-un capac de coca-cola cum faceau unii la daciile 1300...
Sunt curios, cat ar costa totusi o maneta d-aia care sa aiba si functia de proiector nu doar cea de lampa ceata.

Chris_RaMSeY
25-04-2009, 01:36 PM
"Se activeaza unul din butoanele de langa inchiderea centralizata"


da, cam asa ceva, in nici un caz cu capace de coca cola, fanta sau alte bauturi. plus ca, daca activezi functia de proiectoare iti va aparea martorul in bord, deci degeaba iti iei maneta respectiva. crede-ma, chiar m-am interesat si pana la urma am ajuns la vorba altor proprietari de 307 de pe forum, sau fosti proprietari, care la fel au facut. am vrut sa imi functioneze si mie asa cum zici tu, insa cei de la eurial bat campii cu alt bloc de lumini, iar la alte service-uri se rezolva asa cum am zis, deci alege, bloc de lumini care e 1200 ron, sau 100 ron si gata.



deci, reiau, degeaba ai maneta daca iti lipseste releul de pe placa cu relee !! eu am maneta doar cu desenul de lampa de ceata, insa dupa activarea proiectoarelor mi se aprinde si martorul de proiectoare, dar ele tot nu merg lipsind releul. acum faci cum consideri tu, dar au mai fost altii care si-au batut capul si tot asa au ajuns sa o rezolve

Puiu
25-04-2009, 01:51 PM
S-a notat, multumesc.

Chris_RaMSeY
25-04-2009, 01:53 PM
nu ai pt ce, daca tot doresti proiectoare du-te ca mine la doc la obd tuning si se rezolva simplu, ieftin si usor, eu m-am complicat destul si nu iesea nimic

bibone
27-04-2009, 11:58 AM
nu stie nimeni?

SonyAD
27-04-2009, 03:04 PM
P2562 - SAE - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit

Senzorul de poziţie al reglajului turbosuflantei, ai turbosuflantă cu geometrie variabilă.

P0102 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

Debitmetru. (Rezistenţă prea mare, cred.)

P0113 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High

Termometru admisie. (Rezistenţă prea mare?)

Ar fi trebuit să spună ce înseamnă cine a făcut diagnoza.

bibone
27-04-2009, 03:43 PM
Am facut singur diagnoza, am o interfata, care citeste Peugeot.

mirceaS
28-04-2009, 12:01 AM
poti sa-mi spui cu ce interfata ai facut diagnoza ca vreau sa-mi iau si eu.mersi

ariciul
28-04-2009, 12:09 AM
S-ar putea si ca din cauza senzorului de la turbina sa apara toate erorile si masina crede ca o fi turbina blocata intr-o anumita pozitie.

bibone
28-04-2009, 11:47 PM
Am scos mufa de la debitmetru si merge bine. Dar la un moment dat se plafoneaza din nou.

ariciul
29-04-2009, 04:53 PM
Nu mai baga aer cum trebuie. Dar ia zii, nu cumva se manifesta ca aici -> http://www.peugeotclubromania.ro/forum/showthread.php?t=15151 ?

ziggy
29-04-2009, 05:52 PM
unde este contactul la lampa portbagaj la peugeot 307.dupa 6 luni am vazut ca exista o lampa pentru portbagaj ,Dar la mine nu functioneaza desi becul probat separat este bun.unde este microintrerupatorul acela?

Dozer
29-04-2009, 08:22 PM
Dar inainte sa mergi pana la microcontact, ai verificat daca pe firele ce ajung la lampa ai curent? Poate e un fir desprins ceva, drept in spatele lampii.

ziggy
29-04-2009, 09:10 PM
da am verificat.sant ambele fire acolo.eu pana azi nici nu am stiut de lampa aia ca e acolo.unde e microcontactul ala la 307?

Puiu
29-04-2009, 09:24 PM
Vezi că ai schema siguranţelor în cartea tehnică...

Dozer
29-04-2009, 09:29 PM
Asta i-am spus si eu in PM. Sa verifice printre altele si sigurantele.

bibone
29-04-2009, 10:27 PM
Sa inteleg ca masina ta are aceleasi simptome? Daca faci diagnoza sa le ceri codurile de eroare, mie la reprezentanta mi-au spus ca trebuie schimbat turbo. Ma bate gandul sa cumpar un debitmetru. Treaba este ca si mie in afara localitatii mergea bine daca o calcam, daca nu incepea sa tremure pana apasam acceleratia, dar in oras daca prindeam 2 semafoare se plafona, singura cale de asi reveni era sa opresc/repornesc motorul.

bibone
29-04-2009, 10:28 PM
Am curatat si eu debitmetrul cu sprayul minune, dar degeaba.....

ziggy
29-04-2009, 11:06 PM
nu am carte tehnica cu sigurante.Daca nu vedeam la cineva la alt pug ca se aprinde lampa aia habar nu aveam ca exista:)

ariciul
30-04-2009, 09:07 AM
Deci pana ajung la 3500 cu a 4-a merge perfect. Dupa parca nu as mai avea turbo. Iar dupa ce repornesc isi revine. Ultima oara nu a mai facut asa si m-am dus in 4000

ziggy
30-04-2009, 09:34 PM
sal nimeni?

ziggy
01-05-2009, 10:36 PM
salut.chiar nu stie nimeni cum sta treaba cu iluminat portbagaj?

kokobau
01-05-2009, 11:00 PM
Eu am SW si nu vad nici un intrerupator la portbagaj pt lumina in plafoniera si cea din spate;cred ca este in maner sau in sistemul de deschidere/inchidere al portbagajului

ziggy
02-05-2009, 01:57 PM
tocmai ca nimeni nu stie unde se afla microcontactul ala
s-au ce o fi.Azi intamplator s-a aprins.dar la urmatoarea deschidere nu am mai fost asa norocos:(.Poate stie careva

ariciul
03-05-2009, 11:29 AM
Ma baieti, m-ati facut sa cobor la masina special.
1. Intrerupatorul de deasupra oglinzii (butonul din mijloc) aprinde lumina si in fata, si in spate.
2. Prin punerea cheii in pozitia accesorii si tinut apasat acel buton din mijloc vreo 10 secunde activati functia de aprindere a luminii si in fata si in spate(in portbagaj) la deschiderea oricareia dintre portiere. Ea se va stinge cand porniti motorul si cand incuiati masina, deci nu e nevoie sa o stingeti manual.
3. Exista intrerupator si in spate. V-am pus si poze sa-l vedeti.

kokobau
03-05-2009, 05:39 PM
Era vorba de microcontact unde se afla nu despre intrerupatoarele din plafoniera.
Acel mecanism care la alte masini se afla pe stalpul usii si cand se deschide/inchide usa se aprinde lumina in habitaclu sau se stinge.

ariciul
03-05-2009, 08:11 PM
Pai probabil nu e acelasi care iti arata in bord ca ai deschis o usa?

ziggy
04-05-2009, 11:42 PM
Contactul responsabil cu iluminatul portbagajului se afla in clapeta pe care apesi cand deschizi haionul.acolo daca deschid haionul si nu se aprinde acea lumina,daca apas de 2-3 ori pe clapeta aia lumina se va aprinde.{Probabil acel microcontact este putin gripat si nu aprinde acea lumina decat daca mai este apasata acea clapeta de cateva ori.Cum ajung in spatele clapetei alea?

Dozer
05-05-2009, 12:26 AM
Simplu, cautand putin pe forum.
http://www.peugeotclubromania.ro/forum/showthread.php?t=7278

bibone
11-05-2009, 04:22 PM
am eu de vanzare, 300 ron.

ariciul
11-05-2009, 05:48 PM
Nu stiu daca mai e nevoie. Am fost pe autostrada si am ''curatat-o'' nitel. A luat 205 km/h la 3600 rpm, mai mult nu am avut drum ca s-a gasit un prost sa depaseasca :(

daniel_lucian
13-05-2009, 08:42 AM
205km/h la 3600 rpm???

ariciul
13-05-2009, 02:52 PM
Dap. Puterea maxima e la 4000. Teoretic ar putea sa ia chiar 220. Pe 407 am vazut 215 pe forum cu motorul asta.

bibone
14-05-2009, 11:01 AM
Eu am mers cu ea cat are vitezometru, pana a ajuns acul la negru, insa acum nu stiu daca mai pot face aceasta performanta cu problema asta.

ionel
08-06-2009, 05:11 PM
Salut. Si eu am aceiasi problema cu semnalul dreapta. Eu am desfacut blocul de lumini, l-am studiat putin si nu mi sa parut ca ar fi ceva defect. Totusi am schimbat putin pozitia lameleleor de contact dar degeaba. Este posibil ca lamelele ce fac contactul semnalizarii si luminilor ( scurta si lunga ) sa se decaleasca, adica sa se inmoaie, si sa nu mai aiba aceiasi pozitie de la inceput. Totusi, daca cineva are alta explicatie, accept alte sfaturi. Mai vreau sa spun ca, cea mai mare parte a componentelor blocului de lumini sunt electronice, doar lamelele despre care vorbeam sunt parti mecanice.

andy
08-06-2009, 09:57 PM
Aceias problema,se aprinde faza scurta cand dau semnal!Nu crd ca se poate rezolva problema fara a inlocui blocul de lumini.eu ma gandesc la unul sh!
Multa bafta

masaro_20
27-06-2009, 01:03 AM
cum il pun la 15000 de km iar?

Valentin
27-06-2009, 06:23 PM
Pui contactul si apesi pe butonul de reset am km pt cateva secunde.

croampa
27-06-2009, 07:04 PM
Mai fratilor la mine au disparut cu totul kilometrii ramasi pana la revizie! Arata doar cheita si salut.Si daca incerc sa pun pe 15 mii nu ma lasa ,scrie doar 10 simplu si atat.

dada4
27-06-2009, 07:40 PM
Tine apasat pana se termina cronometru'.10,9,8,... si apoi,depinde de cat e setat din fabrica intervalul reviziilor, o sa-l arate.La mine e setat la 20000.

croampa
27-06-2009, 07:42 PM
Nu se mai misca de la 10 ,si cand pun contactul apare doar cheita fara nici o cifra,si doar mai avea vre-o 12 mii pana la revizie.

DragosDDI
27-06-2009, 10:49 PM
Si la mine era aprinsa doar cheia iar la km nu aparea nimic.Noroc ca nu a durat decat 2-3 zile si a reaparut fara sa ii fac nimic.
Care este butonul de reset a km pana la urmatoarea revizie ca eu le-am incercat pe toate cu contactul pus si nu s-a intamplat nimic.

croampa
28-06-2009, 06:58 AM
A reaparut! E suprasolicitata saraca si are tulburari de memorie ,promit ca dupa concediu o sa-i dau si ei un mini concediu .

proba10210
05-07-2009, 10:21 PM
eu am un 307 - are 70.500 km si mi-a dat eroarea "airbag(s) or pretensioner seatbelt(s) faulty" am fost cu masina in service la pejo otopeni. mi-au luat o catuta de bani doar ca sa imi stearga de praf niste mufe si sa imi zica ca am probleme la blocul de lumini. piesa am gasit-o la 18 mil peste tot. unde ma pot duce sa aflu daca este chiar defect blocul de lumini?
oare nu se poate repara?

bogdan28
06-07-2009, 03:16 PM
la eurial ca sa schimbi placutele fata spate te costa 600 lei , si daca vrei si discuri sanse mari sa ajungi la 1600 lei cum a zis colegul ,

g33k
04-08-2009, 07:44 PM
Inainte de concediu, parca imi indica ca mai am 12.000 - 11.800 km pana la revizie. La venirea din concediu, nu am fost atent cat imi indica, dar la un moment dat mi-a sarit in ochi faptul ca in 2 000 km trebuie sa ma duc la revizie. Stiu ca acel contor se "misca" si in functie de cum mergi cu masina. Desi am calcat-o pana la mare si inapoi - adica vreo 700 km, mi se pare cam mult totusi sa-mi "piarda" 10.000 km. Diferenta am facut-o dupa kilometrjul indicat sub display-ul cu km revizie.
Ce sa fie, vreun bug?

Tehnodor
14-08-2009, 10:00 AM
Mda... mi-a aparut si mie eroarea asta si mi-au spus acelasi lucru. Ca este din cauza blocului de lumin si costa 1200 lei fara TVA. Eu m-am uitat pe sub scaun, am mai impins de mufele alea, dar nimic...
Sunt plini de draci cu masina asta care are 1 miliard de senzori. De-abia ce am scapat de antipollution fault si a aparut asta...

Valentin
14-08-2009, 11:14 AM
Sincer sa fiu mi sa pare enorm 600 ron sa schimbi niste placute de frana la o masina. Eu daca mi aduc bien aminte am fost la Eurial la un moment dat si costa undeva la 300 ron pt placutele fata cu tot cu montat.... japca totala.

Tehnodor... daca mai ai probleme cu fap ul poti sa mi zici ca eu sunt expert in probleme cu fap ul.. :)) si pe mine m a disperat vro 3 4 luni.

cristiacl
19-08-2009, 07:19 PM
Am cauta pe forum si nu am gasit care este siguranta de la faza scurta stanga. De cateva zile nu mai arde becul. 307 2.0 hdi 90 cp, 10/2001.
poate stie careva care este acea siguranta???? ca becul este bun.

ariciul
20-08-2009, 04:04 AM
9. 15A Left dipped beam
10. 15A Right dipped beam
11. 10A Left main beam
12. 10A Right main beam

Dipped e lunga.
Main e scurta.

Astea sunt in cutia de sigurante de la motor. Vezi ca gasesti link pentru manualul de utilizare in sectiunea 307.

cristiacl
20-08-2009, 08:52 AM
Arici mersi!

cristiacl
20-08-2009, 11:54 AM
Problema rezolvata! Se poate inchide topicul

tibilone77
01-09-2009, 10:32 PM
de ceva vreme nu mi se mai aprinde faza scurta si pozitia cand se insereaza.
pana acum functiona corect senzorul de lumini, nu am avut probleme cu el.
in urma cu aprox. 1 sapt. mi s-a ars un bec de pozitie fata, si atunci am observat ca nu functioneaza senzorul de lumini. am dat vina pe bec. l-am schimbat si nimic, nu se mai aprinde automat.
oare ce poate sa aiba?

Valentin
01-09-2009, 11:09 PM
Incearca si tu sa l activezi si sa l dezactivezi... poate asa o sa si revina.

tibilone77
02-09-2009, 07:26 PM
ai putea sa-mi spui de unde pot sa-l activez?
pana acum functiona normal.

ashtefan
02-09-2009, 09:30 PM
Pui maneta pe pozitia AUTO.

ariciul
03-09-2009, 02:47 AM
Sau tii apasat pe butonul din capatul manetei de semnalizare cu cheia in pozitia accesorii. Pana la T5 inclusiv exista doar 0, pozitii, scurta.

alk
06-09-2009, 10:00 PM
mai exista variante la care se activeaza/dezactiveaza din computerul de bord

sm_sm
07-09-2009, 06:58 PM
La mine nu se mai stingeau luminile. Am decuplat bateria pentru o noapte si problema s-a rezolvat.

yellow
07-09-2009, 11:33 PM
Sau tii apasat pe butonul din capatul manetei de semnalizare cu cheia in pozitia accesorii. Pana la T5 inclusiv exista doar 0, pozitii, scurta.
ce ai vrut sa zici cu "Pana la T5 inclusiv exista doar 0, pozitii, scurta." ??

ariciul
08-09-2009, 03:15 AM
La maneta exista doar 3 pozitii(0, pozitii, scurta). Incepand cu T6 exista 4(0, auto, pozitii, scurta).

In cazul meu, care am T5, daca las pe 0 mi se vor aprinde luminile in caz ca e functia activata.

jeyml
08-09-2009, 02:25 PM
Daca ai xenon pe masina iti recomand sa ti-l dezactivezi ca eu numai probleme am avut din cauza senzorului ala.

jeyml
08-09-2009, 02:53 PM
Nu este o problema constanta,mi-i se intampla foarte rar dar ma pune pe ganduri.Cand pornesc masina,bag cheia in contact,rasucesc pana cand dispare bujia de pe display si dupa aia cand ii dau sa pornesc masina porneste,dar bordul cu tot cu display la casetofon,casetofonul se inchid si repornesc,ca si cum si-ar da un restart.Dupa cum am zis se intampla foarte rar dar vreau sa stiu macar problema,sau daca este o problema majora.Aaa si mi-i sa intamplat de 2 ori cand conduceam,am aprins luminile si aceeasi problema,mi-i se opresc si se aprind iar acele de viteza,turatii,cd-playerul...mai pe scurt totul.Ce poate sa fie?Un contact prost la baterie?Alternatorul stricat?In afara de xenoane si tub de bass nu am nimic pe ea,dar am condensator la tubul de bass,deci nu ar trebui sa-mi manance foarte mult.

Alecs.utzul
08-09-2009, 02:55 PM
Si mie imi face asa si nu am nimic pus pe ea...cred ca e vreo eroare in calculator...

jeyml
08-09-2009, 03:00 PM
Dar cand iti face exact?Ca am observat ca daca aprind luminia cateodata imi face asa.Nu tot timpul din cauza luminii dar odata cand eram in mers stiu ca am aprins lumina si mii sa stins totul.

Alecs.utzul
08-09-2009, 04:58 PM
La mine cand am motorul rece...adica cand repornesc masina dupa mai mult de 7-8 ore, plus ca in momentul cand face asa, imi apare si martorul de la aribag aprins :(

mariusvirusat
08-09-2009, 05:10 PM
reseteaza calculatorul de bord si se rezolva!

Alecs.utzul
08-09-2009, 05:43 PM
Cum se face aceasta operatiune ?

jeyml
08-09-2009, 07:45 PM
Asta am vrut sa intreb si eu,cum se face chestia asta?trebuie sa ma duc la reprezentanta sau pot sa il resetez eu?

yellow
08-09-2009, 09:31 PM
nici mie nu imi mergeau. Citind pe forum ma omorat curiozitatea sa cobor in parcare si sa incerc asa cum a spus ariciul . Am pus contactul si am tinut apasat 3 sec. pe butonul din capatul manetei de semnalizare. A facut odata beep iar acum merg de minune. Multumesc :cool:

tibilone77
08-09-2009, 10:02 PM
mersi de raspunsuri
voi incerca maine, cand sper ca voi scoate masina din service, trebuie sa-mi schimb regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune.
sunt mai nou pe acest forum si incerc sa invat cate ceva despre pejouri. m-am transferat recent de pe forumul de audi.

Valentin
09-09-2009, 12:42 AM
Cat ai dat pe regulator... ca sie ul am schimbat si am dat destul de bine pe el. Bine acum e o problema... desi l am schimbat acum 3000 km iar imi face fite.... FMM de motorina de kkt din Romania

Alecs.utzul
09-09-2009, 01:23 PM
Se pare ca nimeni nu stie :devil:

jeyml
09-09-2009, 03:23 PM
:(( iar am patit azi aceeasi chestie in timp ce mergeam,deodata s-a strins si s-a aprins din nou bordul,dar de data asta fara sa se aprinda si farurile,ma dispera chestia asta ca imi taie muzica din timpane :P

tibilone77
09-09-2009, 10:13 PM
din pacate nu mi-am gasit regulatorul care mi s-ar fi potrivit la motorizarea mea. am tot sistemul de injectie pe siemens, iar ei nu livreaza decat impreuna cu poma de inalta presiune acel regulator. pe bosch ar fi regulatorul in jur de 550 ron cu tva. este un model si pe simens, dar nu pentru modelul meu de motor, vine separat de pompa, pretul aproape identic cu cel de la bosch.

tibilone77
09-09-2009, 10:36 PM
La maneta exista doar 3 pozitii(0, pozitii, scurta). Incepand cu T6 exista 4(0, auto, pozitii, scurta).

In cazul meu, care am T5, daca las pe 0 mi se vor aprinde luminile in caz ca e functia activata.

la mine pozitia 0 este pe aceasi pozitie cu AUTO, incerc sa apas aprox. 3 secunde pe acel buton din stanga punand contactul in acelasi timp, dar nu mi se activeaza aprinderea automata.
Modelele T5 pana cand se fabricau?

Alecs.utzul
09-09-2009, 11:14 PM
Haideti ajutati-ne si pe noi :(

jeyml
09-09-2009, 11:51 PM
Stii la ce stateam si ma gandeam alecsutzu?Teoretic atunci cand e motorul oprit e si servodirectia si abs-ul si toate astea sunt oprite nu?Bun.Cand pornesti motorul presupun ca ele sunt activate de calculator nu?Servodirectia nu stiu sigur dar ABS-ul cred ca e activat de calculator.Bun.Atunci de ce atunci cand se "reseteaza" bordul nu se opresc si ABS-ul si ESP-ul si toate celelalte?Deci nu cred ca resetarea calculatorului cum zice mariusvirusat ne-ar ajuta cu ceva ca nu cred ca este de la calculator.Mi-e sa nu fie pe undeva pe instalatie ceva care suge prea mult curent pentru o perioada scurta astfel incat se opresc si pornesc inapoi ceasurile,bordul,etc.La mine sa zicem ca singurul lucru care ar putea sa-mi manance curent mai mult ar fi xenonul dar tu zici ca nu ai xenon pe a ta.E ciudat.

Alecs.utzul
09-09-2009, 11:56 PM
In momentul cand opresti motorul calculatorul are inca curent din baterie, si asa isi mentine setarile...chiar daca scoti bornele de la baterie am impresia ca el mentine aceeasi parametri...

jeyml
09-09-2009, 11:59 PM
De acord dar teoretic fara calculator nu ar mai merge masina nu?Adica directia ar fi teapana,abs-ul,esp-ul si toate cele ar fi oprite nu?Ceea ce la mine nu se intampla,ca am incercat de curiozitate azi cand mi-i sa oprit bordul sa pun o frana brusca si sa trag de directie si mergea si servodirectia si ABS-ul,deci de aici am tras eu concluzia ca nu poate sa fie de la calculator.Mie mi-e sa nu fie ceva pe la vreo siguranta de la motor de pe acolo ca la altceva in afara de un consum excesiv de curent pe o perioada scurta nu-mi trece nimic altceva prin cap.

Valentin
10-09-2009, 12:51 AM
Invarti contactul pana cand ti se aprinde martorul din bord cu bateria aia rosie, duap care tii apasata butonul din capatul bratului de semnal pana cand auzi un bipp. In mod normal trebuei sa l ti apasat vro 3 4 secunde pana cand senzorul se activeaza/dezactiveaza.

T5 pana in 2005 sfarsit....

ariciul
10-09-2009, 01:50 AM
la mine pozitia 0 este pe aceasi pozitie cu AUTO, incerc sa apas aprox. 3 secunde pe acel buton din stanga punand contactul in acelasi timp, dar nu mi se activeaza aprinderea automata.
Modelele T5 pana cand se fabricau?

Cheia in poZitia accesorii. Mai intai pui cheia apoi tii apasat.

vincentcc
10-09-2009, 12:48 PM
Ce probleme ai avut din cauza xenonului, Jeyml? detaliaza! ne-ai lasat asa suspendati...

manu144x
10-09-2009, 08:44 PM
La maneta exista doar 3 pozitii(0, pozitii, scurta). Incepand cu T6 exista 4(0, auto, pozitii, scurta).

In cazul meu, care am T5, daca las pe 0 mi se vor aprinde luminile in caz ca e functia activata.

Eu am T6 şi nu am decât poziţiile standard pe manetă. Senzorii de lumină îi activez sau dezactivez doar din computerul de bord. Am undeva în meniu unde setez şi cât timp să rămână aprinse farurile.

Deci uitaţi-vă în meniuri dacă nu aveţi la manetă.

Alecs.utzul
11-09-2009, 12:07 AM
La tine poate sa fie un contact imperfect

jeyml
11-09-2009, 01:57 AM
Da dar unde?asta e intrebarea.Ca m-am apucat azi sa ma uit pe la fire,am zis bai cate or putea sa fie in masina asta?Dupa 10 minute m-am lasat bagubas ca la cate sunt acolo ma apuca primavara sa le verific pe toate.Mi-am pus becurile originale,adica mi-am scos xenonul,a mers ok o perioada,si acuma cand am ajuns acasa iar mi-a facut aceeasi chestie deci nici xenoanele nu sunt devina,le montez maine iar.

Alecs.utzul
11-09-2009, 02:08 AM
Incearca si u ptr inceput contactele astea principale, de la baterie, din cutia de sigurante..etc :)

jeyml
11-09-2009, 02:05 PM
O sa ma apuc azi sa le verific,si asa trebuie sa-mi pun xenonul inapoi.

dragos c
19-09-2009, 01:43 AM
Care va pricepeti spuneti-mi si mie cum pot afla fiecare siguranta pentru ce este?
Cand pun contactul si se aprind toti martorii de bord am observat ca ultima linie de jos care include martorii de baterie,ulei si preincalzire motorina nu se mai aprinde si ma gandesc ca este o siguranta arsa pentru ca nu se putea arde 3 leduri o data!
Asa ca aruncati cu raspunsuri.

littlebadboy
19-09-2009, 03:52 PM
descrierea tabloului de sigurante o gasesti in cartea masinii pe care ar fii trebuit s-o ai de cand ai cumparat masina. ai acolo fiecare siguranta in parte pentru ce este...

dragos c
19-09-2009, 03:55 PM
Dar din pacate tocmai cartea asta nu o am!

dragos c
19-09-2009, 07:46 PM
Nu stie nimeni???:(

ariciul
19-09-2009, 07:57 PM
Cauta si tu in sectiunea 307 site-ul de manuale si reparatii si gasesti acolo. Totusi nu cred ca e o siguranta ci mai degraba display-ul are ceva.

dragos c
19-09-2009, 07:59 PM
Am descarcat ceva de acolo dar nu am gassit nimic iar display-ul are 3 leduri care nu sunt aprinse nu avea cum sa se arda toate o data!

ariciul
19-09-2009, 08:02 PM
Dar probabil functioneaZa pe randuri. Daca te-ai uita in lumina ai vedea ca toti martorii sunt de fapt un plastic cu led-uri in spate. Deci nu e un display.

dragos c
19-09-2009, 08:03 PM
Da corect si nu mai functioneaza ultimul rand!

ariciul
19-09-2009, 08:06 PM
Eu zic sa desfaci. Nu se pune siguranta pentru 2-3 leduri. Au consum de 10-20 de mA fiecare.

dragos c
19-09-2009, 08:07 PM
Mamaaa sa desfac tot tabloul cu ceasurile....au

Puya
19-09-2009, 09:27 PM
Uite de aici daca tot o tii pe a ta ca e de la sigurante :))

dragos c
19-09-2009, 10:32 PM
M-am apucat si am scos toate sigurantele de sub volan si toate sunt ok,are cineva idee ce altceva poate fi?

prapaditu_c2
23-09-2009, 04:59 PM
cum ai rezolvat problema cu activare proiectoare+releu+siguranta?
am aceeasi problema si nush cum sa fac

Chris_RaMSeY
23-09-2009, 07:42 PM
Am tras o instalatie separata pentru proiectoare, a fost mult mai simplu

shimen_musashi
24-09-2009, 02:05 PM
Am fi recunoscatori daca ne dai si cateva detalii, eventual poze. Nu de alta, dar ar ajuta si pe altii.

Chris_RaMSeY
24-09-2009, 02:07 PM
Poze nu mai am pentru ca nu mai am masina, cat despre instalatie am fost la Doc la obd tuning si mi-au facut-o baietii de acolo. M-a costat 100 ron acum vreo 5-6 luni

eugen1975
03-10-2009, 08:47 PM
Salut,am o problema cu inchiderea centralizata

Masina a suferit un accident dupa care mi-a ramas martorul aprins de pe butonul de inchidere din bord si nu mai merge inchiderea centralizata,nici din cheie nici din telecomanda

Stie cineva ce ar putea fi?Trebuie sa ii dau vreun reset?Se reprogrameaza ceva?

merci

georgeB
03-10-2009, 08:55 PM
Probabil un contact de porbagaj e "sarit".

eugen1975
04-10-2009, 11:21 AM
Probabil un contact de porbagaj e "sarit".

ok,merci ,o sa verific

dar mai exact ce sa verific?:(

fox4you90
04-10-2009, 08:50 PM
Buna sa va zic ce am patit , am pornit masina dimineata la 3 grade celsius si a pornit fara probleme , am facut un drum de vreo 15-20 km am stat vreo 2 ore motorul oprit , am pornit iar motorul si inainte sa ajung acasa am oprit motrul sa vb cu cineva si cand sa il pornesc inapoi nu a vrut sa mai porneasca, pe ecran a aparut ca sa intrat in modul de economizare si bateria era descarcata , am incercat sa pornesc masina in treapta a 2 si nu a vrut ,am chemat pe cineva cu o baterie am legat bateria lui si electomotorul invartea motorul si nu dadea semne sa porneasca ,pana la urma am ajuns tractat pana in Iasi .
I sa ma intamplat la cineva asa ceva ?
Puteti sa imi recomandati un service mai ieftin ca stau cam prost cu finantele ca sunt elev .
ps vorbim despre un peugeot 307 2.0 hdi 79 kw (FAP) din 2003

kokobau
04-10-2009, 08:57 PM
incearca intai sa pui o baterie buna pe masina sa vezi daca porneste.Dupa ce conectezi bornele tre sa o inchizi si sa o lasi cam 5-10 min sa isi incarce ultimile setari calculatorul apoi ii dai cheie.Am patit si eu cand am schimbat bateria am pus alta si direct cheie si nu pornea dar invartea de mama focului apoi am mai citit pe aici pe forum.
Succes!!

ghineam
05-10-2009, 05:18 PM
idem ca si kokobau :)

viorelpanait
06-10-2009, 10:55 AM
Salut la modelul 307 daca ai acumulatorul descarcat si dai la automat se sterge BSI dupa care poti sa pui 10 bateri bune ca nu mai porneste singurul remediu pentru aceasta problema este sa ajungi la un service autorizat peugeot si sa rescrie BSI sa introduca codul de cheie si atunci sa rezolvat problema . salut

kokobau
06-10-2009, 06:17 PM
La mine cand a cazut bateria nici usile nu mai vroia sa le inchida iar daca dadeam sa o pornesc se aprindeau becurile si se stingeau toate cand rasuceam cheia si stinse ramaneau si un bip lung.Dupa ce am montat bateria noua si am inchis-o 5 min a pornit la sfert.depinde de masina la urma urmei.

Valentin
07-10-2009, 01:01 AM
NU are cum sa depinda de masian.... softul este la fel pt toate 307 le...

fox4you90
07-10-2009, 01:22 PM
la mine sa dus BSI la reprezentanta am auzit ca e 40 mil ,eu trebuie sa dau 300 euro + bateria 400 lei (Varta) + ce o mai fi stricat + diagnoza cand am auzit 300 euro mi se muiau picioarele

verajuly
12-10-2009, 04:48 PM
Salut
Am un Pug 307 2.0 benzina 2002. De ceva vreme, doar cand pornesc masina - se aprinde beculetul stop si unul portocaliu pe care nu l-am gasit in nicio carte de peugeot (nici cea primita de la ei, nici in altele de pe net).
Beculetul meu e in dreapta sus pe bord, portocaliu, si infariseaza o masinutza care ... are o dunga sub ea.
http://dinmasinamea.files.wordpress.com/2009/10/peugeot307.jpg?w=510

Stop+semnal se aprindeau 2 secunde la pornirea masinii, apoi se opreau. Asta se intampla doar cand masina stata mult in soare (la servici). Apoi a inceput sa se intample si cand o lasam nemiscata de peste weekend. Apoi si cand sta peste noapte.
Ideea e acum ca daca sta masina mai mult de aprox 8 ore, doar la pornirea motorului mi se aprind cele 2 beculete.


Momentul culminant a fost azi dimineata cand masina nu a pornit la prima cheie. Nu a fost gen failure la bujii (ca am trecut prin asta). Parca a facut un mic scurt si s-a stins de tot. S-a resetat si ceasul si data. Dupa 3 secunde am incercat pornirea din nou si a pornit f a r a probleme.

Ceva sfaturi pre-service? Eurial? Altii?

Multumesc

bogdan28
12-10-2009, 05:00 PM
o fi semnul de la ESP daca ai

verajuly
12-10-2009, 05:06 PM
Din cate stiu eu, nu am ESP ...

Eduard
12-10-2009, 05:46 PM
Esp-ul sau ASR-ul

PaunFD
12-10-2009, 06:29 PM
Ala-i esp-ul! La pug-uri nu exista asr fara esp, din cate stiu eu. Iar semnul ala e esp-ul.

carlos76
12-10-2009, 06:37 PM
O sa fiu foarte scurt si va explic problema pe care o am:
Am luat o groapa cu roata dreapta fata dupa care, in aproximativ 3 metri motorul s-a oprit.
A pornit destul de greu cu eroarea antipolution fault pe CB.La diagnoza cei de la PUG mi-au spus ca problema este de la un captor,un senzor undeva la motor,reparatia poate dura 3-4 zile, datorita faptului ca sunt destul de multi de verificat.A mai avut cineva aceasta problema?.Pot verifica eu,personal acest defect undeva?

Va multumesc anticipat!

Valentin
12-10-2009, 07:34 PM
Semnalul de la ESP este in dr jos si este un triunghi de culoare portocalie. Ala este semnul de la ABS. Verifica nivelul de la lichidul de frana. Daca este ok nivelul si problema nu ti dispare mergi la o diagnoza pt ca nu este de joaca cu franele

Valentin
12-10-2009, 07:36 PM
Motorul are la captori si la senzori de nu avem fire de par in cap vorba aia. Ce expliatie ti au dat aia de la service??? ce senzor la motor?? ce captor???
Ce motor ai?

carlos76
12-10-2009, 08:02 PM
Nici o explicatie.E vorba de un captor pe care nu l-au depistat.Toata operatia dureaza in jur de 3-4 zile pana gasesc ei problema.Este vorba de un 2.0 HDI 110 CP.Partea nasoala e ca mi sa oprit motorul in mers, la 130 km/h

Valentin
12-10-2009, 08:09 PM
Captor presiune in rampa. Eu din ce am costatat pana acum asta este destul de problematic la 2.0 HDI. Dca este asta costul se ridica undeva la ~1000 ron piesa + manopera ( total undeva la 1200 ron ). Asa am avut si eu... mi au cautat buba vro luna, mi au pus masian pe tester de vro 3 4 ori si nimic... pana cand mi au inlocuit senzorul de presiune in rampa cu unu de la ei pt ca nici ei nu stiau exact despre ce e vb... ca in cele din urma ala sa se fi dovedit a fi.

carlos76
12-10-2009, 09:14 PM
Unde este acest captor presiune rampa?Cum se poate ajunge la el?

PaunFD
12-10-2009, 10:25 PM
Corect, mii de scuze ... ca sa vezi cat de des ma uit in bord!!! Da' pe de alta parte si daca ma uit si face bau la mine ... fac infarct si .. mai bine nu! Daca se aprinde ceva, ii dau restart, ca la windows, poate pune botu', daca nu ... nu!

sm_sm
12-10-2009, 10:55 PM
Este normal ca acele beculete sa se aprinda la punerea contactului si sa se stinga foarte repede dupa pornirea motorului. Problema ar fi daca ti s-ar aprinde in timpul mersului.
Becul din dreapta este ABS (100%).

Caron
13-10-2009, 09:32 AM
La mine face la fel uneori (1.6 benzina). Aha si ala e de la ABS.
Cred ca are legatura cu felul in care e pornita.

1.Contact (se aprinde un icon cu o baterie)
2.<<nus cum ii zice>> aici "incarca pompa de benzina" sau asa ceva + nus ce diagnostice, ideea e ca se pregateste pentru pornire si aici trebui asteptat pana ce ABS si airbag se sting.
3. Pornire.

Nu am fost niciodata atent, dar banuiesc ca bip-ul si STOP de dupa pornire au de-a face cu asteptarea de la 2.

Se intampla rar de tot la mine. M-am obisnuit sa astept 3-4 secunde la pozitia 2 a cheii pana sa pornesc.

mateicone
13-10-2009, 10:27 AM
:blink: linga pompa de injectie

Chris_307
13-10-2009, 02:44 PM
Acela e semnul de la ABS!

godaro
13-10-2009, 04:52 PM
bateria de cand o ai ? lipsa tensiunii corecte poate conduce la mesaje eronate

Valentin
13-10-2009, 07:32 PM
Motorul nu e pornit...

verajuly
13-10-2009, 07:48 PM
Gata.
Azi a murit. Like de tot.

Mi s-au aprins pe bord si airbag si ab pasager, motorul nu a plecat, comp de bord s-a resetat.
A venit un prieten cu clesti si m-a clintit din loc.
Acest post il scriu din masina cu mitorul pornut, in speranta ca se mai incarca.

Masina e model 2002 luata direct de la Peugeot prin buyback in 2007 oct. Eu o am de fix 2 ani, deci si bateria la fel. Cel putin la fel.... Cine stie cat o fi stat la ei...

bobovis
13-10-2009, 07:49 PM
Hai ca o baterie nu-i un capat de tara....:)

Chris_307
13-10-2009, 07:50 PM
Probabil e un senzor sau ceva, ceva legat de ABS. Incearca undeva o frana si vezi daca-ti intra ABS, si tot odata o diagnosticare.

Valentin
13-10-2009, 08:02 PM
Dar garantie nu ai avut la masian ??? sau de fapt nu mai ai ??

viorelpanait
13-10-2009, 08:50 PM
Salut uite o poza cu senzorul dar vine cu tot cu rampa de injectoare ,dar nu cred ca de acolo este problema dar ca sa fi sigur trebuie sa pui un tester pe masina si vezi ce presiune ai la pornire si in turatie .este reperul numarul 2 si este situat sub rampa .

verajuly
13-10-2009, 09:36 PM
Hello again.
am urcat in casa.

Dupa mers 20 min si stat in loc 15 minute cu motorul pornit in speranta ca se incarca, am stins-o si ... nu a mai pornit. Same old, same old

Nu e un capat de tara daca e doar bateria.
Am parcat-o si intr-un loc aiurea si nu mai pot s-o pornesc.
garantie la ea am avut doar 6 luni, luand-o de la ei. Masina avea 17.000 de km.

Acu... cum naiba o urnesc iar?
Abia sambata ma duc la eurial pentru diagnostic... sper ca pana sambata sa fac rost de clesti si de un bun samaritean sa ma scoata din rahat ...

PaunFD
13-10-2009, 09:42 PM
Fa rost de o baterie, mai ales acuma c-a venit si frigul ...

Caron
14-10-2009, 10:55 AM
Baterie clar.
O duci pe aia veche si ai reducere 20-30 ron (oricum multi nu dau dc nu o duci pe aia veche).
Iti da garantie la baterie si iti face si test pt incarcare.
Eu am luat Caranda vreo 200-250 RON.

verajuly
14-10-2009, 10:49 PM
AM pus baterie. A mers.

Am venit la 14 la birou si a stat pana la 19:30.

A mers, dar m-a pus "Aghiutza" sa o opresc sa o pornesc din nou. NIMIC, ZERO, NADA!
NU a mai pornit neam! A venit un logan si am tras curent la baterie macar sa o pornesc. NIMIC. A venit un altul, la fel NIMIC!

Am chemat platforma, o duc in parcare la peugeot si maine la 7 fix sunt la ei ptr diagnostic.

bobovis
14-10-2009, 10:56 PM
Nu-ti incarca alternatorul, cauza probabila carbunii. Asta-i varianta ieftina....
Bateria isi revine, daca rezolvi problema care ti-o descarca.
Si s-ar putea si cea veche sa-si revina.

silviump3
15-10-2009, 09:47 AM
Sau releul de la alternator. Trebuie masurat alternatorul, cu toate ca daca nu incarca trebuia sa ramana becul de la "bacterie " aprins. Multa bafta si ai grija cu cei de la PEUGEOT. O sa te jupoaie de bani.

verajuly
15-10-2009, 11:27 AM
azi dimineata am facut predarea la ei. Acum 15 minute m-au sunat sa imi spuna ca "bateria este goala si computerul de bord e "gol" trebe reinstalt softul". Au zis ca pun bateria la incarcat si ca imi resofteaza calcul.
Cost telefonic aproximativ 300 de ron. Va mai tin la curent.

Caron
15-10-2009, 12:02 PM
Nu cumpara baterie de la ei, mie imi cereau 500 RON.

bobovis
15-10-2009, 12:55 PM
azi dimineata am facut predarea la ei. Acum 15 minute m-au sunat sa imi spuna ca "bateria este goala si computerul de bord e "gol" trebe reinstalt softul". Au zis ca pun bateria la incarcat si ca imi resofteaza calcul.
Cost telefonic aproximativ 300 de ron. Va mai tin la curent.

Goale, goale dar cauza care este? Ca astea nu se golesc singure....:blink:

verajuly
15-10-2009, 02:54 PM
M-au sunat iar, 286 bateria, 330 manopera (diagnostic, incercare resuscitare baterie veche, etc) preturi fara tva.
Ma duc sa o ridic azi si va zic si ce avea.

Chris_307
15-10-2009, 03:43 PM
330 manopera :blink: :mellow:

bobovis
15-10-2009, 05:16 PM
Astia-s chiar nesimtiti....:mad:

Caron
16-10-2009, 10:26 AM
Deci oamenii sunt penali la faza asta (pana acum am zis de bine de ei). Ma jur ca mie in iulie 2009 mi-au cerut pe o baterie de 307 1.6 16v 500 RON.

Cum draq fac astia preturile, cum li sa scoala in fiecare dimineata !??

viorelpanait
16-10-2009, 11:27 AM
Salut cum adica sa dus BSI ??????cum ai ajuns la aceasta concluzie eu am spus ca se sterge memoria DECI SE POATE SCRIE DIN NOU DAR NUMAI LA REPREZENTANTA PEUGEOT EI AU ACCES LA ASA CEVA DACA AI NELAMURIRI TE ROG CONTACTEAZAMA si am sa-ti spun exact ce trebuie sa faci . deci inca nu cumpara BSI .

22_DOD
16-10-2009, 11:55 AM
OK. Sa va spun ce am patit si eu. Intr-o noapte acum 3 zile, cand sa plec de munca, pe la orele 0:00, dau sa pornesc masina (Peugeot 206 SW, 1.4 HDI, 2004), si surpriza: electromotorul invartea, cam greu ce-i drept si deci fara rezultat. Motorul nu pornea.Afara erau doar 4 grade. Se aprindeau toate becurile in bord, iar farurile dadeau flash-uri singure. Aproape ca si stergatorile o luasera din loc. Am cerut ajutorul unui tip (sa-mi dea curent) cu ajutorul unor cabluri. Degeaba. Asa ca am cumparat baterie in secunda doi (noroc ca nu inchisesera la METRO CASH&CARRY). Deci mi-am luat un Rombat Calciu de 62 AH, am pus-o pe masina si surpriza...... masina a pornit la sfert. Insa am o intrebare totusi. Avand in vedere ca e diesel, cam la ce temperatura se aprinde bujia incandescenta si martorul din bord bineinteles?

viorelpanait
16-10-2009, 01:14 PM
Temperatura la care incep sa functioneze bujiile este de minus 5 grade ,dar aprinderea bujiilor este de scurta durata pe bord deoarece de fapt ele stau mai mult timp cuplate chiar dupa ce pornesti motorul .

verajuly
16-10-2009, 02:52 PM
Pe contr de reparatii scrie asa:
" Acumulator defect. Nec Com 624276 - acumulator vechi in masina. Telecodat BSI. Initializat chei. Inloc Acumulator + Verif incarcare acumulator"

Preturi:
Bat VARTA 60 - 286
Constatare - 50
Telecodat BSI - 150
Initializat chei - 100
Inloc acumul vechi si vf incarcare 30
Total: 616 lei fara tva

Eu am 307, 2.0.. or diferi bateriile?

Testul de la bateria din masina (noua de 1 zi) era 0 (zero) stare de sanatate. Tre sa ma duc la Bosch Car sa fac reclamatie acum, sa imi recuperez banii pe baterie ....

Masina merge perfect acum. Si aseara 2 drumuri, si azi dimi dupa ce a stat 10 ore.
I'm happy.

n_costique
16-10-2009, 02:57 PM
Verifica sa nu ai un scurt, el e capabil sa-ti curete bateria.CB-ul poate fi sters si de socuri de tensiune, ai grija la alimentarea de la alte masini...

carlos76
17-10-2009, 11:26 AM
Poate fi de vina instalatia xenon?A fost montata undeva prin august,fara absolut nici o problema pana acum.Spun asta pentru ca,cu motorul pornit in momentul cand am aprins farurile acesta sa oprit (am patit asta de doua ori)

viorelpanait
18-10-2009, 03:42 PM
Salut la marca peugeot nu este indicat sa montezi instalatie cu xenon pe ea ca strica calculatorul de injectie si mai ales la 206 care calculatorul este pus chiar langa far dr, sfatul meu este sa scoti instalatia de pe masina cat inca nu sa stricat de tot calculatorul .

carlos76
22-10-2009, 08:43 PM
Toate problemele au fost de la instalatia xenon.am demontat instalatia si totul a revenit la normal.Aviz amatorilor.

Multumesc

claudiu_bic
25-10-2009, 12:09 PM
ceau am si eu un 307 HDI 1,6 si am o problema cu ventilatoru de aier.Nu mai merge pe nici o treapata
Am verificat sigurantele am verificat daca se alimenteaza motorasu cu curent si nu vine caurent.am alimentat motorasu de la baterie separat si merge deci motorasu e ok.A mai avut cineva defectiunea asta ?????? Spunetimi si mie din ce releu sau de u nde poate fi ca sunt in Germania si aici am usca astia la servis

g33k
27-10-2009, 08:48 PM
Citeste aici (http://www.peugeotclubromania.ro/forum/showthread.php?t=3149&highlight=pulsor), aici (http://www.peugeotclubromania.ro/forum/showthread.php?t=18546&highlight=pulsor), aici (http://www.peugeotclubromania.ro/forum/showthread.php?t=15760&highlight=pulsor), sau aici (http://www.peugeotclubromania.ro/forum/showthread.php?t=13138&highlight=pulsor).
Daca e dus pulsorul, la masina mea care este din 2005 si are clima bi-zona (tu ce ai?), este sub plansa de sub volan, in dreptul pedalei de acceleratie. Are o mufa care se scoate, si mi se pare ca este prinsa cumva si cu un surub, deci este simplu de verificat daca ai piesa. Eu am dat vreo 300 lei pe ea.

auto.daro
31-10-2009, 01:06 AM
Buna seara ,am o mare problema ...imi raman farurile aprinse dupa ce le oresc de la bord.bordul se stinge dar farurile raman aprinse si nu se mai opresc decat daca scot siguranta .... A mai patin cineva asa ceva??este 1,6 16 valve 2002....mentionez ca releul de faruri cred ca este in panoul de sigurante in fata la motor.daca avem vreun electrician bun va rog sa-mi dati si mie o ideie.cu respect

trex
31-10-2009, 02:05 AM
Deci daca pui singuranta la loc se aprind la loc indiferent de cat timp a stat masina oprita?

manu144x
31-10-2009, 08:34 PM
Poate are Follow me home şi habar n-are :))

viorelpanait
31-10-2009, 09:30 PM
da poate are dar trebuie sa-si fi dat seama pana acum , sa ne dea mai multe detali .

wrc
01-11-2009, 09:56 PM
salut,
pe scurt: joi in oras am oprit masina si cand m-am intors la ea in aprox 10 min nu a mai pornit, nici macar nu se invarteste electromotorul, cand rotesti cheia spre inainte doar se sting martorii din bord si liniste. "Norocul" meu a fost ca s-a stricat la 500 de metri de Eurial Cluj. Am plecat pe jos pana la ei si am rugat la receptie sa vina cineva sa vada despre ce este vorba. Au zis ca nu ma pot ajuta numai daca aduc masina la ei si mi-au dat un nr de tel. sa sun la tractari. A venit baiatul in 20 min si am dus masina la service. Dupa rugaminti au acceptat sa se uite la masina deoarece a doua zi aveam un drum la Alba iulia. Dupa 20 de min am intrebat baiatul de la receptie (care a fost f amabil- ii multumesc) daca stiu care este problema si zambind mi-a spus ca a fost arsa o banala siguranta dar o mai tin putin pt probe. Dupa doua ore mi-am primit masina cu observatia ca este f slaba bateria. I-am rugat sa o schimbe dar nu aveau pe stoc !!!:( .Toata treaba m-a costat 260 ron :((:mad: Am plecat la Alba dar a reaparut problema, nu a mai pornit. Am cautat siguranta cu pricina si am schimbat-o singur, a pornit si m-am dus direct la un dealer de baterii si am luat una Bosch de 70 Ah. Totul ok, porniri ok dar azi a reaparut problema. Am schimbat aceasta siguranta de 4 ori. Are rezistanta pentru 20 de amperi si este sub capota motorului la tabloul de sigurante prima din partea dreapta. A mai avut cineva probleme cu aceasta ???? Ce ar putea fi ??? Am mai pornit-o in seara asta fara probleme....

Bongo
01-11-2009, 10:34 PM
Exista vreo posibilitate sa mi se aprinda lumina in bord mereu? Am functia daylight si se aprinde numai faza scurta nu si lumina din interior si seara tot tre sa dau eu maneta. De asemenea am alta idee, firele din blocul de lumini pt faza scurta un fir in care intra curent la pornirea motorului(dar nu de la un consumator important) si un releu care sa aprinda farurile la pornirea motorului si asa s-ar aprinde si lumina din bord.

viorelpanait
02-11-2009, 10:10 AM
Acesta problema apare atunci cand electromotorul are probleme . deci verifica electromotorul.

catalin gheorghe
02-11-2009, 10:37 AM
@wrc, in conditiile expuse de tine, cred ca ar trebui sa mergi la Eurial-CJ sa le dai foc. Pai tu ai platit 260 lei (juma' de salariu minim pe economie) sa-ti schimbe o banala siguranta, practic sa inlature efectul. ...dar cauza? Nu cumva trebuia sa-ti faca o diagnoza?

Sigur exista ceva in scurt la electromotor ori la alternator ori... in alta parte.

viorelpanait
02-11-2009, 01:36 PM
Pentru aceea siguranta nu ai ce diagnoza sa faci , pe siguranta cu pricina nu este decat comanda de electromotor deci nu ai ce diagnoza sa faci decat sa dai electromotorul jos si a-l verifici .

viorelpanait
02-11-2009, 01:40 PM
Se poate seta aceasta obtiune din BSI