PDA

View Full Version : Climatizare / Aer Conditionat - Probleme, intretinere



Pages : 1 [2] 3 4 5 6 7

trex
23-05-2007, 02:02 AM
sa nu fie vre-un contact aiurea .. sau un cablu care s-a mancat shi nu mai face contact cum tre..

leo
23-05-2007, 10:37 AM
Salut,
De cand a dat caldura am observat ca AC-ul nu mai baga aer rece, mai precis baga la temperatura de afara. Daca reglez clima pe minimum, isi mareste debitul de aer, dar sufla aer cald. Am fost la Eurial O si mi-au spus ca problema ar fi de la ambreiajul de la compresor, cauza fiind desele porniri si opriri. Piesa + manopera s-ar duce undeva spre 12 milioane.

A mai patit cineva asa ceva, a mai schimbat cineva piesa asta?

Merci mult!

criss80
23-05-2007, 12:53 PM
am patit si eu la fel de vreo doua saptamani.masina nu e mai este in garantie si decat sa dau 4 mil pe umplere cu freon am preferat sa ma duc in alta parte. am platit 60 lei , mi-a pus freon si acuma merge.deci se poate sa nu mai ai freon. te poti duce la magazinele care au si service pt frigidere si iti umple instalatia cu freon.

daneza
23-05-2007, 06:12 PM
si eu am aceeasi problema. nu porneste compresorul si concluzia ar fi ca nu cupleaza ambreajul de la AC. ce ai facut?

blaky
23-05-2007, 11:37 PM
La mine cand dau drumul la clima se aude un huruit de rulment sau parca o rola ceva de zici ca sare prin capota.
Drept urmare merg cu clima off si cu geamul jos pt ca nu am timp sa ajung la service

klaus
23-05-2007, 11:52 PM
@blaky, vezi si sa nu ai prea mult freon in instalatie, inainte de a schimba rulmenti

leo
24-05-2007, 02:33 PM
@daneza, momentan o sa merg tot cu geamul deschis ... pe langa ambreiajul de la compresor mi s-a spus ca ar trebui schimbat si ambreiajul normal si asta ar avea prioritate ...

Oricum, va tin la curent cu ce se va mai intampla :)

blaky
24-05-2007, 11:43 PM
Chestia e ca inainte sa se auda acel huruit incepea sa bage aer rece dupa 3-5min de mers.Saptamana viitoare ma duc cu ea la "doctor"
Va tin la curent cu stiri :(

daneza
30-05-2007, 06:24 PM
am avut si eu problema asta. am fost la un tip care se pricepe la aer conditionat si mi-a scos radiatorul de clima si surpriza... era bulita o celula (cica luase o piatra in ventilator si mi-a aruncat-o in radiatorul de clima). mi-a mesterit el ceva acolo si azi am fost sa mi-l puna la loc, mi-a umplut cu freon si acum imi dardaie dintii in masina. toata smecheria m-a costat cam 300 ron.

leo
31-05-2007, 03:53 PM
super tare :) diagnosticul initial (ambreiajul de la compresor dus) tot cei de la Eurial ti l-au pus?

In ce zona lucreaza tipul de care ziceai? Daca se poate, as fi si eu interesant de o verificare, poate scap mai ieftin decat preconizam.

Merci mult!

hokai
09-06-2007, 05:55 PM
se poate monta ulterior climatronic? ...eu am AC normal...

Dic84
09-06-2007, 07:22 PM
se poate monta ulterior climatronic? ...eu am AC normal...
nu se poate...teoretic se poate orice dar practic mai nimik !:(...intreabarea astea am pus-o si eu unuia de la EURIAL si a inceput sa zambeasca.:blush:

hokai
12-06-2007, 11:51 PM
pot sa-mi pun climatronic in loc AC clasic? Daca da cam cat costa?
soryy...am mai pus intrebarea asta :)

leo
13-06-2007, 10:18 AM
Am fost la un alt service pentru problema cu aerul, verificat freon, pus compresorul pe direct, tot nu cupleaza. Concluzia lor a fost ca trebuie schimbat. Inainte de a face pasul asta as vrea si pararea unui electrician, poate e ceva de genul asta si scap de inlocuire.

In concluzie am 2 intrebari:
1. A mai schimbat cineva un compresor si daca da, cat a costat per total?
2. Stiti un service care sa verifice instalatia de AC pe partea electrica?

Merci mult!

Raul
14-06-2007, 11:56 AM
Salut,
Stiu un service strict pentru AC, undeva prin Baneasa.
Se pricep la orice problema legata de AC. Romad parca se numeste service-ul.
cauta pe net. sigur gasesti info.

luciancondrache
15-06-2007, 06:18 PM
va salut pe toti...sunt un proaspat proprietar al unui leut 307 si am o problema...am luat masina "second hand" si respectivul nu a dotat masina cu aer conditionat...MACAR...:( ...si as vrea sa stiu unde pot monta instalatia de aer conditionat...sau clima...un pret...un numar de tel...orice m-ar putea ajuta...multam fain

mavida
15-06-2007, 06:58 PM
S-a mai discutat pe acest subiect, foloseste functia "search",vei gasi topicuri pe acest aspect si vei ajunge poate si la concluzia ca nu este catusi de putin o afacere sa o faci acum, investia ar fi prea mare. Si, bine ai venit !

buhaivictor
15-06-2007, 08:40 PM
imi permit sa il contrazic pe mavida si din surse sigure iti spun ca o instalatie cu clima cu afisaj cu tot se poate gasi la pretul de 130-150 de euro, totul e sa cauti unde trebuie...nu zic ca e putin dar pt ceea ce primesti eu zic ca merita ....fara clima nu vad cum faci fata acestor calduri...
bafta...

Dic84
15-06-2007, 09:50 PM
imi permit sa il contrazic pe mavida si din surse sigure iti spun ca o instalatie cu clima cu afisaj cu tot se poate gasi la pretul de 130-150 de euro, totul e sa cauti unde trebuie...nu zic ca e putin dar pt ceea ce primesti eu zic ca merita ....fara clima nu vad cum faci fata acestor calduri...
bafta...
dar poti sa o pui in locul AC-ului?Poate ca s-a mai discutat dar daca tot e interesat omul,eu zic ca nu facem rau reamintind.

buhaivictor
16-06-2007, 02:55 PM
nu stiu cum se monteaza...cred ca separat de AC, fiindca dupa cate am inteles este efectiv o instalatie separata pe care o montezi pe masina, si un afisaj pe care il montezi unde iti face placere in interior...stiu sigur ca se poate si pretul aproximativ fiindca am auzit pe cineva zicand ca o sa aduca din strainatate ca sa isi monteze pe un bmw...

hokai
16-06-2007, 11:06 PM
alte pareri?

leo
20-06-2007, 03:06 PM
@hokai, probabil vei primi mai multe raspunsuri daca ai posta pe un topic separat si al carui titlu sa reflecte problema ta :)

Eu am reusit sa fac aerul conditionat, asta dupa ce cei de la Eurial mi-au spus ca trebuie schimbat ambreiajul de la compresor iar cei de la autofix compresorul cu totul. De vina era bobina de la compresor care a fost schimbata usor si acum e in sfarsit rece si in masina mea (mai ales la ce e afara acum). Va recomand cu caldura pentru orice probleme legate de aerul conditionat service-ul unde s-a rezolvat si problema mea, Gef service (e undeva in zona blocului Zepter).

In alta ordine de idei, ma gandesc sa trimit o scrisoare celor de la Eurial (pentru ca am hartia de la ei in care imi spun ce piesa trebuie inlocuita - ambreiajul) poate se mai schimba ceva. Aveti experienta cu asa ceva, ati primit vre-un raspuns la sesizarile voastre?

hokai
20-06-2007, 08:48 PM
se poate schimba un AC clasic cu climatronic?

Vyk
21-06-2007, 12:42 AM
Da dar nu cred ca ai vrea sa dai atatia bani... inseamna o schimbare complexa, de soft, de plansa de bord, de senzori... etc

Tudor
21-06-2007, 03:20 AM
la ce-ti trebuie? sincer? eu mi-am comandat asa ceva cand am luat masina si acum regret. Mai bine mai puneam ceva si luam motorul de 2.0 HDi 90. Pe mine unul ma deranjeaza AC-ul, curentul pe care il face... si folosesc foarte rar. Am mers de curand cu un Kalos cu AC simplu si n-am simtit nici o diferenta fata de climatizarea mea.

hokai
21-06-2007, 08:32 AM
poate ete doar un moft :)........dar daca af fi la schimb totul cam la cat ma ajunge?

Vyk
21-06-2007, 09:44 AM
Pai eu zic ca sare de 1000 de euro. Ma indoiesc ca cei de la Peugeot iti vor da vreun ban pe sistemul clasic de AC. Nu cred ca se poate face buy-back la asa ceva.

Paranoia
24-06-2007, 05:10 PM
mai multe amanunte te rog.. am un 206 1.4hdi si intr-un moment de pura nebunie l-am luat fara ac...... bad move.... acum crap in el.... mai ales ca e si negru....:((

Mighty
24-06-2007, 08:33 PM
si nu cumva este conditionat de prezenta AC-ului ? Intrucat modifica AC-ul in Clima. Citeste mai atent. In alta oridine de idei , intereseazate care este pretul unui compresor.

buhaivictor
24-06-2007, 09:08 PM
o sa vin cu detalii cat de repede, cat costa si cum se monteaza...si chiar unde se gaseste...

hokai
24-06-2007, 11:40 PM
cam mult...nu merita

careeste
25-06-2007, 02:19 PM
Cand dau drumul la AC se aude un zgomot destul de tare. Am inteles ca exista un fel de ambreiaj pe acolo pe undeva.A mai avut cineva pb. asta si daca da cum a rezolvat-o?

ashtefan
25-06-2007, 02:41 PM
Sunetul acela e absolut normal. Apare cand cupleaza/decupleaza compresorul de A/C. Compresorul trece foarte rapid de la 0 rpm la turatia egala cu a motorului si de acea se produce acel zgomot. E din seria 'asa face toate'. Pe bune. Asadar nu ai de ce sa iti faci griji. Bafta.

careeste
25-06-2007, 05:00 PM
Sunetul acela e absolut normal. Apare cand cupleaza/decupleaza compresorul de A/C. Compresorul trece foarte rapid de la 0 rpm la turatia egala cu a motorului si de acea se produce acel zgomot. E din seria 'asa face toate'. Pe bune. Asadar nu ai de ce sa iti faci griji. Bafta.


Faza e ca dureaza ceva,cam 10 secunde scartaitul ala.Am inteles ca odata cu freonul se introduce si niste ulei special, si ca ala ar cam fi disparut de pe acolo.
O sa trec si pe la un sevice sa vedem ce zic baietii de pe acolo.
Oricum m-am mai linistit,daca "mai au si altii aceiasi problema".

blaky
25-06-2007, 10:23 PM
zgomotul de care zici tu "careeste" mi-a aparut si mie acu o luna din senin si dupa 2 saptamani a disparut tot din senin fara sa ii fac nimic.La mine se auzea tot timpul cat mergeam cu clima pornita, enervant nu?A venit a plecat ,sper sa nu se mai intoarca

buhaivictor
26-06-2007, 04:49 PM
ok, revin cu informatii despre instalarea ulterioara a climei pe masina...se pare ca am cam mintit fara sa stiu...intr-adevar cum am spus am un prieten care aduce din spania tot ansamblul cu 200 de euro dar sunt doar de Seat...in schimb m-am interesat de pretul unei clime noua si se pare ca e in jur de 800 de euro si instalatul inca vreo 200de euro, ceea ce am aflat in schimb de la cineva care detine un parc auto de dezmembrari este ca aproape toate masinile pe care le are au ramas fara clima, adica se cauta la greu la dezmembrari, o iei jos cu tot ce trebuie si o pui pe masina ta, binenteles ca trebuie sa o iei de pe acelasi model de masina...instalarea nu e deloc simpla dar nu are nici o treaba cu aerul conditionat, decat ca la un moment dat se leaga pe aceleasi tuburi de aerisire...sper ca v-ati facut o idee si bafta in continuare...

kid
27-06-2007, 01:16 PM
In orice caz, trebuie sa iei in considerare si faptul ca ai nevoie de o reconfigurare / schimbare a calculatorului, deoarece masina nu a venit dotata cu aer conditionat, iar acum faci niste schimbari radicale si eventualele functii ale AC-ului / climei nu vor fi recunoscute. Ideal ar fi sa re-softezi calculatorul. Exact asa cum a zis si buhaivictor, tot ce trebuie este sa stii unde sa cauti.

bibone
27-06-2007, 03:04 PM
Am si eu o problema, cand merg in oras cu aerul pornit la intervale scurte de timp se opreste.Se opreste de 3-4 ori si dupa aceea merge normal.In schimb cand merg in afara orasului, la drum lung nu se opreste deloc.A mai intalnit cineva aceasta problema?Care ar putea fi cauza?

buhaivictor
27-06-2007, 03:49 PM
sa nu ai vreo setare in acest sens...

Yogi_307
27-06-2007, 04:05 PM
Un contact imperfect.In oras de la denivelari sau hopuri contactul face figuri.
In afara drumul este mai bun si functioneaza.

40six
01-07-2007, 02:42 AM
nici io n am inteles nimic din cea vrut sa zica KIK dar nu i nimic.

40six
01-07-2007, 02:43 AM
nu ma pot opri nici acum din ras:roll2: :roll2:

engeleye_87
01-07-2007, 03:12 AM
Buna.Si eu am avut aceeasi problema desi masina era noua.Am fost la service si s-a rezolvat cu o solutie de sterilizat(150lei manopera plus solutie)si filtru de polen nou.Nu am mai avut nicio problema cu mirosul pana acum.Mentionez ca un nene de la service mi-a zis sa incerc ca inainte cu vreo 10 -15 min sa ajung la destinatie sa opresc aerul si sa las pornit doar ventilatorul...dar nu a avut efect,poate tu ai mai mult succes:) .

Dic84
01-07-2007, 11:56 AM
eu de cand am masina,vara, tin AC-ul pornit non stop.nu il opresc inainte cu 10-15 min de destinatie sa las ventilatorul pornit si nu are nici pe naiba.nici miros neplacut nici nimik.

Vyk
01-07-2007, 12:57 PM
Mirosul neplacut se produce din cauza filtrului de polen care tb schimbat din cauza ca a captat prea multe bacterii. Dupa ce e schimbat e perfect.

engeleye_87
01-07-2007, 01:44 PM
Eu in decembrie mi-am cumparat masina si in ianuarie deja miroasea groaznic.Nu cred ca e vb numai de bacterii...sa fi fost un lot prost.Si apropo de ventilator nu mi se pare eficient-deci nu il tin,orie aerul conditionat ori geamul lasat :D

Vyk
01-07-2007, 04:22 PM
Poate ai avut ghinion cu mirosul. S-ar putea sa fi fost si filtrul luat de pe alta masina deja folosit =)) Hai ca glumesc.

lowprofile
01-07-2007, 06:05 PM
Pt. mirosul urat de la instalatia de a/c, se gaseste un spray special prin hipermarket-uri.

Dic84
03-07-2007, 04:41 PM
Aseara,cand am bagat masina in garaj,a pornit ventilarotul pt a raci apa.Pana aici nimik anormal,mai ales ca am mai stat odata langa ea cu frica.Ma gandeam ca nu se mai opreste dar a facut-o.Auzindu-l ca porneste si stiind situatia anterioare(doar de 2 ori l-am auzit ca porneste dupa ce opresc masina)m-am gandit ca in max 5 min se opreste si am plecat acasa.azi de dimineata,cand sa scot masina din garaj,stupoare:murise bateria.Banuiesc ca ventilatorul acela a mers pana mi-a mancat bateria.Aveti idee ce s-a intamplat?Cineva mi-a zis ca poate sa fie bateria de vina,chipurile ne mai avand curent suficient sa decupleze ventilatorul.Sa fie ore asta?

adioperator
03-07-2007, 11:39 PM
In mod normal este o termocupla undeva pe radiator sau pe blocul motor ce comanda acel electroventilator, e foarte probabil ca din cauza ca motorul a fost oprit si lichidul de racire nu a mai facut circuitul normal, astfel neracind si temperatura apei de la termocupla, electroventilatorul a functionat pana la racirea apei din motor ceea ce e posibil sa se fi intamplat dupa ce bateria sa descarcat. E bine de stiut ca motorul trebuie oprit abia dupa ce se opreste electroventilatorul, adica ~85 de grade. Apa a fost racita doar in radiator dar cea din motor sa racit mult mai greu.
Sper ca m-am facut oarecum inteles :P

turbojack
03-07-2007, 11:50 PM
Posibil sa fie termocupla "sudata".
Cind ai repornit motorul,au pornit ventilatoarele?
Ar mai fi releul de la clima sa fi ramas cuplat,este un defect des intilnit vara,deoarece ventilatorul este corelat cu cuplarea compresorului.
As suspecta mai degraba a doua varianta.

Dic84
04-07-2007, 12:10 AM
Posibil sa fie termocupla "sudata".
Cind ai repornit motorul,au pornit ventilatoarele?
Ar mai fi releul de la clima sa fi ramas cuplat,este un defect des intilnit vara,deoarece ventilatorul este corelat cu cuplarea compresorului.
As suspecta mai degraba a doua varianta.
da.cand am pus curentul pe ea a pornit ventilatorul 2 secunde dupa care s-a oprit imediat.deci...ce sa fie?

turbojack
04-07-2007, 12:34 AM
.deci...ce sa fie?

Doar cele doua enumerate mai sus.

Dic84
04-07-2007, 10:30 AM
@turbojack,zi-mi si mie,te rog,unde gasesc termocupla si releul de care vb? la 307-le meu daca stii.multumesc anticipat.

turbojack
05-07-2007, 12:41 AM
@turbojack,zi-mi si mie,te rog,unde gasesc termocupla si releul de care vb? la 307-le meu daca stii.multumesc anticipat.


Fa niste probe pe loc.Pornesti motorul fara clima si vezi daca porneste si se opreste normal ventilatorul de racire ,iar in final opresti motorul in timp ce functioneaza ventilatorul.Daca se opreste dupa ceva timp, termocupla functioneaza.Localizarea ei este pe radiator in partea de jos a rezervoarelor laterale,la care se ataseaza o mufa destul de groasa cu 3 fire.
Localizarea releului nu o cunosc la masina ta.Consulta manualul masinii la "electrice".Teoretic trebuie sa fie in compartimentul motor,in cutia releelor generale.

hokai
10-07-2007, 05:40 PM
tatal meu a facut praf masina saptamana trecuta... ar merge sa iau de la el climatronicul si sa-l pun la mine? El nu este spart insa nu stiu daca mai sunt buni senzorii si tot ce mai are....daca ar fi buni ce modificari ar implica asta ...computer etc....

Vyk
11-07-2007, 11:09 PM
Buna intrebare. Pai masina ta mai e in garantie? Adica e destul de complicat la Peugeot. Pe un topic de la 407 cineva se plangea ca a vrut sa isi monteze senzori de parcare cumparati din alta parte si doar sa ii fie instalati la service-ul Peugeot si a fost refuzat pe motiv ca senzorii tb cumparati numai de la reprezentanta.
Daca asta se intampla in cazul unor senzori... iti dai seama cum e cu climatronicul.

Tudor
11-07-2007, 11:22 PM
renunta! Nu-ti mai complica existenta cu o tampenie din asta! Nu-ti raceste AC-ul? Iti trebuie neaparat porcaria aia cu ecran ca sa vezi cate grade ai? Stai omule linistit! Bucura-te de masina! Ca sa nu mai vorbesc cat de cretin este sistemul nou de climatizare de pe 307. Nu are buton de OFF, trebuie sa apesi de 3-4 ori pe butonasul de ventilatie ca sa-l inchizi!

Eu regret ca am dat 300 si ceva de euro pe climatronicul asta! Mai bine luam niste jante sa am stabilitate mai buna sau mai puneam inca 3-4 sute si luam motorul de 90.

hokai
12-07-2007, 06:12 PM
ai dreptate :) diferenta nu este deloc insa arata mai bione cu ecranul ala ...:)))
in privinta pug-ului am o parere f buna dupa accidentul alor mei....toti s-au mirat ca mai traiesc...e o masina destul de sigura....thx ...m-ai convins

iMAGiNE
13-07-2007, 01:47 AM
Poti sa ne dai si noua niste detalii in legatura cu accidentul? Cum? Unde? Niste poze? Lumea e curioasa :) E bine ca v-a ajutat masina si sunteti cu totii teferi!
PS: Poti posta detalii despre accident si la Discutii Generale - Offtopic - Accidente...

hokai
13-07-2007, 08:30 AM
s-a intamplat pe Valea Bogatii (intre Rupea si Brasov)....erau numai ai mei in masina ...a intrat in depasire iar cand a trecut pe linga un matiz a iesit si ala sa depaseasca fara sa se asigure...i-a lovit pe ai mei in stanga lateral....ai mei au tras stanga mai mult....din ai mei matizul a ricosat intr-un crysler si toate trei masinile au intrat intr-o rapa...masina alor mei a fost prima si a curatat drumul....atrecut peste niste bolovani..busteni si sa infipt in mal si niste bolovani mari....cam asa s-a intamplat.....oricum si tipa de la asigurari si-a facut cruce cand i-a vazut ca au scapat :)))
d:\accident

costel.neicu
13-07-2007, 11:45 AM
Au avut zile,...rar se scapa din asa ceva...noroc ce mai!Si asigurarea ce a zis...despagubeste?

hokai
13-07-2007, 06:22 PM
vor sa despagubeasca numai 75% din valoarea asigurata.....se mai discuta...normal ar trebui sa-i despagubeasca cu cat au incheiat asigurarea....

Tudor
13-07-2007, 06:32 PM
si ce motivatie au pentru DOAR 75%?

Dic84
13-07-2007, 06:36 PM
vor sa despagubeasca numai 75% din valoarea asigurata.....se mai discuta...normal ar trebui sa-i despagubeasca cu cat au incheiat asigurarea....
sper,spre binele tau si al banilor, sa nu fi asigurat la UNITA.Daca esti acolo pregateste-te sa-i dai in judecata pt ca altfel nu-ti recuperezi banii.NU FACETI CASCO IN VIATA VOASTRA LA UNITA(eu sunt patit si de asta sunt asa vehement).

hokai
15-07-2007, 03:21 AM
nu sunt la unita. Este la Asiban.

Tudor
15-07-2007, 03:22 AM
nu merge linkul

hokai
15-07-2007, 03:33 AM
motivul: in asemenea cazuri asa se procedeaza....adica 75%...(probabil 100% numai in cazul mortii :)).....astept sa vad ce se hotaraste iar daca tot la 75% raman ii dau in judecata...

Dic84
15-07-2007, 12:08 PM
motivul: in asemenea cazuri asa se procedeaza....adica 75%...(probabil 100% numai in cazul mortii :)).....astept sa vad ce se hotaraste iar daca tot la 75% raman ii dau in judecata...
Doamne cum arata masinuta aia.e facuta terci :o .eu zic ca ar trebui sa-ti dea 100% mai putin valoarea aia de 10% daca e trecuta in acte(fancisa).dar 90% din bani tot ar trebui sa-ti dea.

Tudor
15-07-2007, 01:09 PM
partea din spate pare intacta: haion, portiere, triple, spoiler, roti, puntea spate probabil, rezervor(?), bancheta spate... de aia cred eu ca vor sa-ti dea doar 75%...

hokai
15-07-2007, 07:24 PM
o usa este intacta , oglinda dreapta si cea retrovizoare....bancheta si rezervoru.si poate rotiile....nu stiu sigur pt ca este intr-un service lasata pt constatare...haionul sigur nu este bun si nici spoilerele...asigurarea este fara franciza

iMAGiNE
16-07-2007, 05:27 PM
Mama, ce "decapitata" arata masina bine ca e lumea teafara! :D

liviu81x
22-07-2007, 09:04 PM
a avut cineva probleme cu AC-ul ?
eu am un 307 si am schimbat freonul de 2 ori, si acum parca tot nu mai baga. o fi din cauza caldurii mari ? (22.07.2007)

Dic84
22-07-2007, 10:52 PM
a avut cineva probleme cu AC-ul ?
eu am un 307 si am schimbat freonul de 2 ori, si acum parca tot nu mai baga. o fi din cauza caldurii mari ? (22.07.2007)
nu are nimik deaface caldura cu freounul.sa nu ai vreo gaura pe traseu.

dadu
23-07-2007, 01:06 AM
daca masina e distrusa complet pana la celula de siguranta, in mod clar va fi data ca dauna totala iar despagubirea se va face conform contractului si clauzelor. prin urmare, pot sa-ti dea si 10%.

40six
23-07-2007, 03:49 AM
cum sa nu fie nici o diferenta intre clima si ac ?pt voi ii tot una ca va bate aerul rece sau aer exact cat sa te simti bine in masina?

croampa
23-07-2007, 10:22 AM
si eu am ramas mirat cand cineva mai sus spunea ca un climatronic inseamna un ecran in plus ,eu zic ca e super sa poti sa-ti reglezi tu indicele de confort si nu sa ti-l dea ea (masina).

dadu
23-07-2007, 12:14 PM
atata timp cat clima automata e atat de stupid gandita incat am dureri de umeri si gat din cauza ei nu are nici un avantaj fata de aerul clasic. nu sunt sensibil dar dupa doua ore in masina cu clima pornita nu mai rezist (si sa nu mai amintesc de zilele cu 10-20 de urcari si coborari din masina pe zi si in canicula), asta e si motivul pentru care tin aerul pe "manual" cu fluxul de aer la parbriz si picioare.

chiar e nevoie de eforturi supraomenesti sa intelegeti ca asa zisul "climatronic" e cu totul altceva decat rahaturile astea de clime automate frantuzesti???
din alt punct ce vedere nu vad de ce ma mira, francezii astea o dau in bara cand te astepti mai putin.

adi307
27-07-2007, 12:50 AM
:(( am si eu o mica problema, condensul de aer curge si in masina cam la o ora de la folosire am fost la revizie si au zis ca a fost sonda infundata dar tot curge poate sa ma ajute cineva

Bogdakus
28-07-2007, 12:43 AM
sal !
eu stiu k sub masina se intampla din cauza cald-rece si se transforma intr-o mica baltoaca sub masina....dar in masina cam naspa...tre la doctor(mecanic):unsure:

pauljmekeru
29-07-2007, 03:23 AM
sa nu fie o conducta sparta si sa iti curga in masina...la service pana nu se strange multa apa

sile
29-07-2007, 05:00 PM
am patit si eu m-au trombonit 1 an am schimbat tot culerul si furtunul dintre culer si caroserie nu l-au cuplat la loc [neglijenta] am scos 10 litri de apa ieri am desfacut eu ca la ei mam saturat. este simplu desfa capacul din plastic de sub cal pe partea dreapta unde da aer la picioare are 2 suruburi si se vede furtunul eu lam pus la loc si am condens sub masina cum e normal

40six
31-07-2007, 02:51 PM
omule,eu am climatrinic pe masina si chiar ar fi nevoie de eforturi supraomenesti ca, cel putin pe mine ,sa ma convingi ca m as simti la fel cu AC in masina.

dadu
01-08-2007, 04:38 PM
da, stiu, si mie imi place climatronic-ul. sigur ai asa ceva in 406?

40six
04-08-2007, 02:36 PM
da, stiu, si mie imi place climatronic-ul. sigur ai asa ceva in 406?
100%.:punk:

fu210kp
06-08-2007, 09:08 AM
@turbojack,zi-mi si mie,te rog,unde gasesc termocupla si releul de care vb? la 307-le meu daca stii.multumesc anticipat.

Desfaci grila superioara, care este prinsa de bara fata, si in partea stanga, pe radiator, ai o cutie ingusta si lunga (partea lunga pe vertical) cu capac prins in cleme unde se afla 2 relee. Langa acea cutie, in partea de sus-dreapta, ai sa gasesti un cablu care se mufeaza in ceva... Acel ceva este termocupla care este prinsa intr-un surub. Cam asta e. Eu am un 307BK 2.0 HDI 90CP si asa e la al meu, nu stiu ce model ai tu.

Dic84
06-08-2007, 09:23 AM
Am rezolvat problema.Era de la vasul de expansiune.Era 1 mm sub senzorul acela ce apa(se si vede).Am pus vreo 200ml de ala si s-a oprit instantaneu.M-a agitam degeaba.Multumesc tuturor

valighe
15-08-2007, 11:09 AM
la ce temp nu iti merge?la mine face asa dupa 33-34 de grade

MihaiTrasca
15-08-2007, 12:36 PM
exact asa patesc si eu si inca nu i-am dat de cap. fost la eurial explicat problema si ei mi-au facut o reincarcare cu freon in garantia lucrarii trecute (1 luna) cand l-a pierdut pe tot. de atunci nu a mai facut dar nici nu a mai fost foarte cald. daca stie careva un raspuns mai tehnic... :)

badboybadea
25-08-2007, 11:17 PM
mai baieti explicati mi si mie daca stie cinevadece citeodata nu porneste ventilatorul decit cind imi urca apa peste 90grade(in conditiile in care de obicei el pornea pina in 80grade),si asta nu o face tot timpul doar cind il apuca pe el.
si inca ceva este normal daca ajungi acasa cu motorul incalzit la maxim si opresti motorul,ventilatorul trebuie sa ramina pornit pina la racirea apei?pt ca la mine nu a facut asta niciodata,cum opresc motorul cum se opreste si ventilatorul,poate sa aiba apa 90 de grade

valighe
28-08-2007, 11:42 AM
Cand erau temperaturile acelea ridicate la fel s-a intamplat si la mine nu se mai opreau ventilatoarele.Cand se intampla sa opresc motorul si observam ca ventilatoarele nu se opresc deschideam capota si o inchideam la loc astfel se opreau si ventilatoarele :))

andy
29-10-2007, 02:42 PM
Stie careva cum se demonteaza panoul de A/C(varianta cu A/C manual),s-a ars un bec sau led ce o fi acolo si noaptea in partea stanga a panoului este o lumina foarte chioara!
A mai patit cineva asa ceva?

buhaivictor
30-10-2007, 06:36 PM
e foarte simplu, cauta bine fiindca stiu ca am vazut pe undeva explicatiile+poze...ideea e ca trebuie sa scoti burduful de la schimbator cu rama aia de plastic, si acolo ai ceva suruburi, pe urma scoti scrumierea si ai si acolo ceva suruburi, si pe urma tragand de langa schimbator ridici toata rama care tine displayul, avand astfel acces sa schimbi orice bec...eu am schimbat fara probleme in 2 minute unui prieten...incearca o sa vezi ca e simplu...

buhaivictor
30-10-2007, 06:54 PM
ceva gasesti aici...http://www.forum307.com/viewtopic.php?p=85161#85161

andy
30-10-2007, 07:13 PM
Eu am A/C manual nu automat dar cred ca este acelas lucru,in week end ma apuc de mestereala:)).
Sti cumva de unde pot sa cumpar beculetze dastea?

buhaivictor
31-10-2007, 11:26 AM
e plin de ele la orice mag de piese auto...socluri le zice parca...dar ca sa fii mai sigur te duci cu unul dupa ce il scoti

sorin74
31-10-2007, 08:35 PM
la mine nu merge nici un bec, modific temperatura pe chiorete, o fi vreo siguranta doar pentru tabloul de aer conditionat, daca da, care este ? Plz help me !

buhaivictor
01-11-2007, 11:55 PM
inseamna ca sunt arse toate...3 parca in displayul de a/c, in displayul cb-ului sigur sunt 3...

sorin74
03-11-2007, 08:58 AM
am rezolvat problema, am gasit un bec ars(sunt 3 toate) , pe cel din mijloc cum ar veni, dar am observat o chestie ca nu functioneaza iluminarea panoului decat cu pozitiile aprinse si motorul pornit.
probabil asta este conditia, sincer sa fiu masina o am de 10 zile si este si SH, deci nu am ajuns inca sa o cunosc
multumesc!

ghineam
06-11-2007, 11:05 AM
Salutare ...stie careva daca se poate memora setarile la instalatia de climatizare ...mi se intampla mereu sa porneasca pe automat ...indiferent cum as lasa eu setarile facute ...ma enerveaza destul de mult ...sa zicem ca il las pe eco la 23 de grade si ventilator la jumatate ...el porneste de nebun pe auto cu ac si ventilator la maxim ... oooof :(

buhaivictor
06-11-2007, 04:56 PM
pe eco nu o sa iti porneasca niciodata fiindca asa e conceput, dar la mine pornesc, reglez dupa bunul plac si opresc din buton...la repornire porneste intocmai cum era cand am oprit..dar repet fara eco...

ghineam
06-11-2007, 05:06 PM
chiar si fara eco ...tot nu mere ... nu retine mereu ultimele setari facute .... o sa mai intreb pe la eurial cu prima ocazie ...

Monegasc
06-11-2007, 06:18 PM
Curios .. si eu opresc clima (nu folosesc niciodata eco), dar setarile mi se pastreaza. Nu cred ca exista vreo functie care sa iti memoreze setarile ( ma refer la o functie pe care o setezi, nu la cea implicita a masinii) .. Consulta un specialist, vorba piticilor alora cu creditul ..

ghineam
07-11-2007, 11:01 AM
am incercat sa o opresc inainte sa opresc masina ...asa isi tine setarile ...daca opresc masina fara sa opresc clima inainte nu isi mai tine setarile ...aiurea ....o las balta oricum ...asta este ..

Monegasc
07-11-2007, 11:04 AM
Asta se poate .. sa isi tina setarile numai daca opresti inainte clima. Eu asa fac, opresc tot, clima, radio, faruri, etc si mai las motorul maxim un minut la ralanti.

ghineam
07-11-2007, 11:09 AM
da ..dar daca ii dau si eu masina lui tata ....nu prea le are moshu' cu botoanele ....de aia intrebam ... :)

buhaivictor
11-11-2007, 06:53 PM
pana la urma am rezolvat-o...sa stii ca retine orice setari...uite cum am facut: am pornit pe auto, am schimbat dupa bunul plac setarile, respectiv eco, pe 25, ventilator la juma, dupa care opresti direct motorul fara sa mai umbli(nu mai puneti mana pe off sau auto)...la repornire clima este exact cum am setat-o eu...ia incercati, la mine a mers...

pauljmekeru
12-11-2007, 03:39 PM
si la mine merge..

ghineam
14-11-2007, 10:30 AM
eu tot sunt nedumerit ....sa o ia naiba ..ca tot nu merge ...asta este ....sa fie numai la mine atunci :P

Florin Pop
14-01-2008, 11:37 PM
Salutare...am shi eu un 307 ....2003, 2.0 hdi shi zilele trecute am ramas fara clima...nu mai baga deloc,functioneaza tot(dezaburire geam spate...pot sa setez temperatura...cand dau pe AC se aude cum porneste) nu mai baga aer inauntru delok...dau la maxim la debitu de aer shi nu merge :| m-am uitat la sigurante shi is ok....dak ma putetzi ajuta careva cu un sfat..poate ati mai patit careva :-s ms mult

Florin Pop
15-01-2008, 05:05 PM
Am rezolvat treaba :D....era ceva mufa pe acolo care nu facea contact calumea...bine k am scapat usor #:-s

ramses
15-01-2008, 06:32 PM
Salutare...am shi eu un 307 ....2003, 2.0 hdi shi zilele trecute am ramas fara clima...nu mai baga deloc,functioneaza tot(dezaburire geam spate...pot sa setez temperatura...cand dau pe AC se aude cum porneste) nu mai baga aer inauntru delok...dau la maxim la debitu de aer shi nu merge :| m-am uitat la sigurante shi is ok....dak ma putetzi ajuta careva cu un sfat..poate ati mai patit careva :-s ms mult

Un amic de-al meu cu 407 a patit ce spui tu dar vara, nu mai baga aer rece.
A fost la service si au scos filtrul de polen care era plin de lut galben imbacsit.
L-a schimbat si totul a fost OK.
Asta zice el.

hokai
15-01-2008, 10:55 PM
am si eu o intrebare...poate prosteasca...am observat ca iarna daca dau drumul si la AC si pun pe caldura se incalzeste mai repede....insa mi-a zis cineva ca nu este bine ca s-ar putea sa bulesc AC-ul....stie cineva?

mavida
16-01-2008, 01:53 AM
Si de ce ma rog sa se strice AC-ul? Gandeste-te ca o clima automata doar asta stie sa faca, mixtura .

hokai
16-01-2008, 12:45 PM
eu pe masina am clima normala, nu bizonica.....deci nu este rau sa las AC pornit tot timpul chiar daca merge pe caldura?

godaro
16-01-2008, 04:50 PM
loooooooooooooool

ce e aia clima "bizonica" !?
imi cer scuze, m-am amuzat copios

hokai
16-01-2008, 05:01 PM
m-am exprimat gresit ...bi-zona...:)...si vroiam sa zic ca eu am clima clasica, nu bi-zona ( adica apas AC si invart de buton :) )...deci pana la urma este bina ca si iarna sa apas Ac-ul si sa merg pe caldura?

ramses
16-01-2008, 11:11 PM
Cred ca e normal si indicat sa mergi cu climatronicul pornit. Nu stiu cum e la voi, dar la mine daca ploua sau e umezeala afara mi se aburesc geamurile pe interior, daca nu dau drumu' la AC.

kos_tl
22-01-2008, 08:50 PM
nustiu, dar si eu ma gandesc sa mi pun AC, ca e nasol fara el:( mai ales ca se anunta si anu asta canicula:-<

RAZVI
01-03-2008, 08:47 AM
Un sfat,va rog.Nu merge ventilatorul pe treptele 1 si 2.Treptele 3si4 ok.

liviu81x
02-03-2008, 02:11 PM
nici la mine, cateodata nu merge treapta a 2-a. de ce oare ?

adioperator
02-03-2008, 05:30 PM
In interior langa aeroterme exista un rezistor de control al vitezei de la ventilator (aeroterma), daca acesta se strica nu mai functioneaza decat treptele mari.
In imaginea de mai jos este vorba de reperul 5, oricum pentru o identificare corecta a problemei este recomandat sa apelezi la un service.

liviu81x
03-03-2008, 07:40 PM
Dupa cate pare, rezistorul este pe partea dreapta a aerotermei.
Noi cum rezolvam, ca la service stim sa ne ducem. Nu ai o imagine mai mare, "adioperator " ? Poate intelegem ceva si facem noi.

adioperator
03-03-2008, 09:34 PM
Din pacate nu am o alta imagine, piesa respectiva nu se repara ci se inlocuieste cu una noua. Cred ca poate fi accesata daca se demonteaza cutia torpedoului din dreapta.

RAZVI
04-03-2008, 07:06 PM
sti si cam cat costa distractia? nu am reusit sa ajung la service fiind plecat,si sa stiu cam la ce sa ma astept

adioperator
05-03-2008, 01:52 PM
Piesa respectiva nu trebuie sa sara de 220 lei.

NYK
19-03-2008, 10:09 PM
Acum cateva saptamani in timp ce incercam sa reglez temperatura (crescand) de la panoul de comanda, acesta sarea la o valoare mica. (de ex. daca era reglat pe 22.5 grade si incercam sa cresc la 23 grade, afisajul sarea pe o temperatura mai mica spre ex. 16 grade, bagand aer rece in habitaclu).
Am mers cu aceasta problema la service, unde dupa constatare mi-au inlocuit panoul de comanda impreuna cu calculatorul de clima. (potentiometrul de reglare era defect).
De cand am plecat temperatura era setata atat in dreapta cat si in stanga undeva la 22 grade iar in interior era foarte cald. Dupa cateva investigatii am observat ca partea din stanga pot sa o reglez, iar in partea din dreapta cu toate ca pe display pot scadea temperatura, aerul care intra in interior este foarte cald, deci a ramas blocat pe aer cald.
M-am intors la service si dupa indelungi constatari s-a dat verdictul "climatizorul este defect" si trebuie schimbat. Bineanteles schimbarea se face pe garantie, dar trebuie demontat tot bordul masinii, care trebuie scos pentru a ajunge la climatizor.
Va rog sa-mi dati un sfat sau macar o parere daca v-ati mai confruntat cu o asemenea problema.:(
Multumesc mult de sfaturi.

nitrometan
20-03-2008, 12:11 AM
Este un defect tipic si destul de raspindit,si nu scapi fara sa ti se dea bordul jos,ca se schimba complet carcasa de la climatizor.

tudo_gabriel
20-03-2008, 12:11 AM
Important este ca o poti face pe garantie , nu am mai auzit ceea ce ai patit tu pana acum, multa bafta

dan_m
20-03-2008, 11:12 AM
Am patit si eu prima parte. Mi s-a schimbat comanda blocului de climatizare pe garantie. Nu stiu cat au demontat dar a durat 1 zi. Am intrebat si mi s-a spus ca piesa costa vreo 1.300 RON fara TVA. Nu prea ai ce face. Lasa-i sa-si faca treaba.

rolf
20-03-2008, 11:19 PM
@NYK, este o "boala" destul de frecventa a climatizarii bi-zona de la 307. Chiar astazi cei de la service mi-au schimbat blocul de climatizare dupa o problema identica cu a ta, doar ca la mine fenomemul se manifesta pe partea stanga. Iti fac o recomandare pentru binele tau - sa nu stai pe langa masina in timpul operatiei de schimbare a blocului de climatizare. Este, cred, printre cele mai "barbare" reparatii care se pot face intr-un service!! Sa nu spui ca n-ai fost avertizat!! Ca idee se da jos tot bordul masinii, inclusiv volanul si toata consola centrala plus cea mediana, asa masinuta ta cea frumoasa se va transforma intr-un morman dizgratios de fire, conducte si matze. Se scoate freonul din instalatie, se goleste tot lichidul de racire, ce mai, o intreaga alchimie.Partea buna in cazul tau, este ca totul se va rezolva pe garantie, la mine a fost vreo 2-3lei :( , ca garantia este demult apusa. Tot talmes-balmesul asta este pentru un c---t de piesa, de fapt o rotita dintata la care s-au uzat patru dinti, rotita care face legatura intre comutatorul exterior si mecanismele interne ale blocului de climatizare. Chestia cretina este faptul ca piesa respectiva, mica si ieftina, nu poate fii schimbata altfel decat prin demontarea bordului deoarece blocul de climatizare, mare si scump, este asamblat prin lipire si nu cu suruburi. Oricum la noul bloc acele roti dintate sunt dintr-un material care arata mult mai rezistent. Bafta!!

NYK
21-03-2008, 05:37 PM
Multumesc mult de sfaturi! Asa am auzit si eu ca este rupt un dinte de la o roata dintata care este din plastic. Am inteles ca cei de la Peugeot si-au dat seama ca materialul din care era facuta aceasta roata dintata, nu era conform si ulterior au refacut design-ul pentru ea. (sa speram ca noul bloc o sa fie mai bun.) Cat despre reparatie si mecanici de la service mi-au spus ca nu e recomandat sa stau acolo cand o demonteaza. Intrebarea este daca dupa reparatie totul o sa fie Ok adica la fel cum este acum, daca toate echipamentele electrice si electronice vor functiona normal, daca nu se vor vedea urme ale "interventiei", daca nu vor aparea zgomote suspecte la bord (ma refer la plasticele de la bord).

sandu.solomon
25-03-2008, 10:30 PM
Rolf spune-mi te rog daca pot sa lipesc acea roata zimtata cu adeziv de angrenajul pe care acesta il activeaza ,crezi ca poate functiona ...? Eu nu stiu cum arata si am si eu aceeasi problema tot pe partea stanga:((

AGO
27-03-2008, 02:22 PM
rolf: cam cat te-a costat distractia, ca am si eu o problema daca nu identica, asemanatoare... si mai am si o lipsa de garantie... deci sa stiu cu cati bani sa ma dotez inainte sa incerc sa repar chestia asta...

nitrometan
27-03-2008, 04:30 PM
Rolf spune-mi te rog daca pot sa lipesc acea roata zimtata cu adeziv de angrenajul pe care acesta il activeaza ,crezi ca poate functiona ...? Eu nu stiu cum arata si am si eu aceeasi problema tot pe partea stanga:((
NU poti.Sau daca vrei ca sa existe o sansa mic-mica trebuie desfacuta cutia evaporator.lucru care implica o gramada de treaba,de aceea se schimba tot ansamblul.

liviu81x
30-03-2008, 02:19 PM
307 HDI, 1,4 -- fratilor, cum fac cu aerul conditionat, ca am incarcat de vreo 5 ori si tot incepe sa fasaie, la reprezentanta au spus ca nu pierde pe nicaieri. Am fost si pe la alte service-uri si la fel: am incarcat, totul ok, iar dupa o saptamana, nu mai baga aer rece....
Ce se strica mai important la ele ?

djmc
30-03-2008, 03:41 PM
Condensatorul e cel care cade mai mereu (radiatorul din fata celui de racire motor) si conexiile acestuia. Daca pierde putin freon nu iti poate spune nimeni pe moment ci doar daca lasa instalatia sub presiune mai mult de patru ore. Daca ai o garnitura, la intrarea si iesirea din condensor, obosita e de ajuns sa pierzi presiunea. In locul pe unde scapa ai sa observi si o mica pata de ulei.

AGO
04-04-2008, 10:03 AM
rolf: nimic? nici un raspuns?

NYK
07-04-2008, 07:01 PM
Mi-au inlocuit tot climatizorul.
Pretul pe deviz a fost 1950 RON, eu nu am platit nimik ca mai era inca in garantie.
Functioneaza perfect, totul e ok.

vasy
07-04-2008, 07:57 PM
Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat! Nu-mi mai functioneaza aeroterma.Am verificat cu lampa de control,si nu are curent la intrarea aerotermei,dar la comutator are.Aeroterma nu e defecta caci am pus un fir pe direct,si functioneaza,Am verificat toate sigurantele,si nu este nici una arsa.Ce poate fi?

godaro
08-04-2008, 12:29 PM
ma bag si eu cu una bucata problema: se aude un scartait de la aeroterma atunci cand iau o groapa sau cand franez brusc. ar trebui sa vad ce se intampla acolo inauntru. trebuie musai sa desfac bordul? ce s-o fi intamplat ?

RAZVI
12-04-2008, 08:55 AM
la mine la aeroterma a fost un contact imperfect la comutatorul treptelor,pur si simplu electricianul a lovit usor in zona comutatorului si si-a dat drumul.

unom
13-04-2008, 01:11 PM
cat te-a costat completarea cu freon? si la mine pierde si vreau sa stiu la cat sa ma astept...

307lucifer
16-04-2008, 11:13 PM
Am patit si eu si pana la urma au schimbat blocul de climatizare (se afla in bord).
Au descoperit foarte greu locul pe unde pierdea, demontand panoul din plastic lateral dreapta al tunelului median. Acolo au observat urme de substanta de contrast. Este posibil sa fi fost doar conductele dezetansate insa pentru a fi siguri au preferat sa-mi comande un bloc de climatizare nou.

bHz One
17-04-2008, 12:03 AM
cat te-a costat completarea cu freon? si la mine pierde si vreau sa stiu la cat sa ma astept...

in bucuresti m`a costat 1.8 mil...

unom
19-04-2008, 01:20 AM
unde ai facut operatia asta? la reprezentanta sau la un alt service?

adioperator
24-04-2008, 04:07 PM
A venit vara, aerul conditionat este folosit si mirosurile neplacute reapar. Am un spray de la CRC special pentru eliminarea bacteriilor din instalatia a/c, sper la sfarsitul saptamanii sa ma pot ocupa de "dezinfectie" si eventual sa pun niste poze ;)

savcoco
27-04-2008, 08:33 PM
Hristos a inviat!
Ieri am avut o problema cu leutul meu. Am oprit pentru a alimenta cu benzina si cand am pornit motorul a inceput sa se auda ciudat ventilatorul de la clima (se asemana cu zgomotul unui cooler de calculator atunci cand prinde praf pe elice). Am mai mers vreo 10 minute si zgomotul varia in functie de numarul de rotatii al ventilatorului, aerul rece functiona normal, doar zgomotul deranja...
Astazi am mers cam 10 minute cu acelasi zgomot dupa care a inceput sa se auda mai incet si apoi a disparut complet.
Pot rezolva singur aceasta problema? Pot curata vre-un filtru pentru a scapa? (momentan, totul e normal dar ma gandesc ca poate reaparea zgomotul) Vreo sugestie sau apelez direct la service-ul Peugeot?
Multumesc mult si un Paste fericit la toata lumea!

beny307
28-04-2008, 11:03 AM
am folosit un sprey intreg sa scap de imputiciunea din masina !!!!!!11 nimic .........nu mai pot imi vine sa vars knd conduc nu stiu ce sa mai fac .......azi am sa pa duc si la o spalatorie e.. d... ( nu fac mai multa reclama) si am sa vin si cu un raspuns al eficacitati prestigiosului lor renume

ddima
29-04-2008, 12:08 PM
Am cumparat spray de la carrefour pentru - aircon cleaner, ceva de genul asta.
Problema e ca trebuie sa scot filtrul de polen si sa dau cu spray direct in gura pe unde intra aerul.
Stie cineva cum scot filtrul de polen?

Vyk
29-04-2008, 12:26 PM
Ideea e ca ar trebui sa schimbi filtrul de polen, nu sa il cureti.

Dan Ionescu
29-04-2008, 12:28 PM
va recomand eu ceva,se numeste frigi fresh,omoara bacteriile si improspateaza ac,se fabrica in sua,il am de la cineva care lucreaza la mitsubishi,e f.bun,se da la baza parbrizului pe unde intra aerul,cu motorul pornit si ac la treapta a 2a.nu stiu de unde sa il cumparati dar am nr de tel al firmei importatoare:021.316.66.47-champarts international,bafta.

ddima
29-04-2008, 04:08 PM
Ideea e ca ar trebui sa schimbi filtrul de polen, nu sa il cureti.

Man, tu se pare ca nu ai inteles problema.
Filtrul de polen l-am schimbat acum 2 saptamani, este nou noutz, si este si cu carbon.
Problema e ca s-au depus niste ciuperci pe conductele de aerisire care produc mirosul asta. Tocmai d-asta s-au facut aceste sprayuri care dezinfecteaza conductele si nu filtrul de polen (pe care trebuie sa-l scot oricum). Sprayul contine o spuma care omoara acele ciuperci/bacterii.

gigi
29-04-2008, 05:15 PM
Filtru de polen se afla undeva in partea stanga,cand te uiti la masina.Este o captusala peste el pusa.Are 2 clamite care se scot si iese si captusala aia.Pe urma tre sa vezi un capac negru.Tragi de ele si voila...il gasesti acolo.

godaro
30-04-2008, 10:53 AM
reiterez solutia oferita pe acest topic acum 2 ani in urma: dati drumul la caldura maxima pe ECO cateva minute inainte de a opri masina. nu o fi foc daca rabdati 2-3 minute. sau daca nu rabdati, dati-va jos din masina. oricum masina se incinge in soare.

ideea e ca bacteriile despre care vorbim vietuiesc in mediu umed. decat sa le starpesti cu chimicale mai bine le usuci,

garantat scapati de miros. idem si pt A/C -ul de acasa

vlad2004v
30-04-2008, 03:27 PM
Si eu am nevoie sa o umplu. Cred ca-mi pierde pe la vintile. In general alea se strica, pt. ca nu s-a incarcat la service autorizat. Acolo au o mufa speciala, calculata. Stie exact cat sa apese pe vintil, fara sa strice cauciucul dinauntru sau arcul.

florianbucătăraş
03-05-2008, 10:36 AM
Mai mult ca sigur ai pierderi pe undeva. Ti-au verificat presiunea si daca ai pierderi atunci cand ai reincarcat?

FireFly
15-05-2008, 07:43 PM
Mai am si eu aproape aceasi problema, dar ceva mai evidenta. Tot asa am reincarcat freonul (120 ron in Oradea) si acum faza: porneste, merge perfect fara probleme pana cand imi ajunge apa la aproximativ 90 de grade. Si acum distractia, stand pe loc se aude de parca ar face undeva scurt la motor tot pornind si oprind a/c pentru intervale scurte. Din mers este si mai enervant pentru ca tot pierd si castig ture avand senzatia de zmucire a motorului. Am verificat mai toate sigurantele si nu e nici una arsa, reincarcarea a fost facuta acum o luna jumate. Ceva sfaturi ? Mersi

turbojack
15-05-2008, 10:13 PM
1.Orice pierdere de freon se gaseste prin adaugarea in instalatie a unui colorant evidentiator (de obicei verde brotacel) ,care scoate in evidenta repede orice pierdere.
2.Intreruperile in functionare a compresorului are mai multe cauze,care pot fi de comanda (releu ,senzor temperatura etc.) sau de forta ,chiar compresorul.Verificarea cere o mana calificata si iti recomand un frigotehnist (cel ce repara frigidere) si nu unul la un service,care de obicei stie doar sa incarce "masina" cu ulei si freon care isi face treaba automatic.

Costi G
25-05-2008, 10:27 PM
Am o problema la AC. Asta-vara am schimbat o siguranta de 50 A la motorul AC-ului iar in scurt timp a ars-o din nou. Cei de la reprezentanta mi-au spus sa nu mai folosesc AC-ul pana nu schimb motoventilatorul. Baga aer rece numai la drum in afara, adica la viteza mare, in oras baga aer la temperatura mediului ambiant. In iarna a bagat caldura fara probleme, de catva timp am folosit aerul rece si a functionat normal ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Azi am folosit ac-ul mai mult la relanti si iar a inceput sa bage la temperatura mediului ambiant.Nu as vrea ca cei de la reprezentanta sa-mi schimbe motoventilatorul si de fapt sa fie altceva, este vorba, totusi, de 800 de lei.

Fashy
29-05-2008, 11:19 AM
Salut! ..m-am confruntat si eu cu aceeasi problema ca si voi.. 307 adus din Belgia la 20 000km,eu l-am cumparat in ianuarie 2008 iar de prin martie, cand s-a facut mai cald si am inceput sa "abuzez" de aerul conditionat (cu bizoni :)) ) pe partea mea rece iar in dreapta cald, a inceput la scurt timp sa apara si mirosul neplacut in masina.. La inceput mai usor si pe urma foarte persistent si de fiecare data cand opream AC. Am cautat spray-urile astea de care spuneti, insa... NO LUCK :( ..asa ca am luat o solutie BIONET 15, concentrat si am diluat-o, am pus-o intr-o sticla cu pulverizator, am scos filtrul de polen din compartimentul motor - stanga, sub parbriz si am pulverizat vreo 200-300ml de solutie acolo. In timpul asta aerul era pornit pe recirculare la maxim si temperatura low. Dupa 15 min am oprit motorul si... ADIO miros urat. Am facut operatiunea in we trecut..de atunci si pana acum am facut vreo 500km..si nici urma de miros. Precizez ca solutia BIONET15 are miros de mere verzi. 1 litru solutie concentrata costa 25ron
Bafta!

ddima
29-05-2008, 01:35 PM
Salut! ..m-am confruntat si eu cu aceeasi problema ca si voi.. 307 adus din Belgia la 20 000km,eu l-am cumparat in ianuarie 2008 iar de prin martie, cand s-a facut mai cald si am inceput sa "abuzez" de aerul conditionat (cu bizoni :)) ) pe partea mea rece iar in dreapta cald

Exact aceeasi problema am avut si eu. M-a costat 80 ron + manopera reparatie la eurial. Iti inlocuieste o piesa de plastic.

danetzd
29-05-2008, 06:12 PM
Am dat jos filtrul de polen , in afara de praf mai nimic , l-am mirosit si nu miroase ca in masina (chiar nu miroase deloc)problema apare dupa filtru , instalatia AC mai mult ca sigur !!!

booz128
29-05-2008, 10:27 PM
cei care reincarca aere conditionate sau se ocupa de ele au un spray dezimfecatant....................si la mine mirosea urat chiar daca am schimbat filtru de polen.............spray-ul respectiv il pulverizeaza in partea de jos in masina ca aeru(dat pe recirculat) sa traga si dezimfecteaza si miroase frumos cateva zile dupa care dispare mirosul spraylui si cel urat de la aer. toate cele bune

godaro
30-05-2008, 04:46 PM
e vremea sa reinvi si eu subiectul:
masina mea e un T5 cu climatizare automata fara 2 zone.


pe caldurile astea, brusc si dintr-odata se opresc ventilatoarele (cele cara baga aer rece/cald in masina). panoul de comanda nu se modifica si arata aceleasi setari insa ventilatoarele - pauza. inchid climatizarea din OFF, o repornesc si de cele mai multe ori o ia din prima. dupa o anumita perioada in trafic problema reapare uneori in timp scurt, alteori nu.

nu imi dau seama daca este un anume "model"de comportament. se opreste brusc fluxul de aer si cu asta basta. tot ce pot sa spun ca
asta iarna (pe incalzire) nu am remarcat anomalia. vad ca pe racire se manifesta.

mentionez ca pe scaunul pasagerului am un scaunel de copil asezat cu spatele la drum, pozitionat f. aproape de senzorul acela de temperatura asezat in dreapta RCD-ului. (eu asa retin, ca respectiva gaurica in bord de langa CD player da la senzorul de temp. din kabitaclu. daca gresesc, rog corectare)

care sa fie buba?

1. contact imperfect?

greu de crezut. ar trebui sa nu mearga deloc climatizarea. prea este aleatoriu si ambiguu comportamentul. in cea mai mare parte a timpului climatizarea functioneaza fara probleme

2. panou comanda defect?
la fel, ar trebui sa nu mearga deloc climatizarea, sau in cel mai fericit caz sa functioneze mult mai prost

3. coduri de eroare aiurea prin calculatoare ?
posibil. nu am pus masina niciodata pe diagnoza in 3,5 ani asa ca cine stie ca carcaleti bantuie pe acolo


astept pareri/sfaturi inainte de a ma duce ca mielul la taiere la euriali :)

adioperator
30-05-2008, 05:02 PM
E posibil sa fie totusi un contact imperfect sau mai mult de atat sa fie de la motorasul aerotermei, un tester poate spune mai exact ce problema este.

cartaoog
01-06-2008, 09:32 PM
Chestiile cu oprit AC-ul si dat pe ventilatie normala si eventual pe cald nu ajuta la nimic. Intr/adevar, cum s/a mai spus si mai sus, apar niste bacterii pe conducte si in special pe evaporator. Acestea apar in special in timpul primaverii pana la folosirea aerului conditionat.

Pentru a scapa de ele trebuie folosit un spray de curatare AC. nu merita mersul la service si platit aproape 1 mil pentru a da un mecanic specializat cu spray-ul.

Acesta se pulverizeaza in saptiul pentru filtru de habitaclu cu AC-ul pornit. Filtrul se scoate pentru a nu opri sprayul sa ajunga unde trebuie. Deci daca il dati in gurile pe unde se trage aerul e nefolositor sa are efect minim.

Spor la omorat bacterii.

ddima
02-06-2008, 11:45 AM
ieri mi-am curatat sistemul de ventilatie cu sprayul Airco cleaner pe care l-am luat de la carrefour.
Am scos filtrul de polen si am umplut locul cu cu spuma din spray. Am lasat 20 min cu ventilatia la maxim pana s-a dus toata spuma.

Este alta viatza acum.

vlad2004v
07-06-2008, 07:38 PM
Sal. Am avut o conducta sparta si am inlocuit-o, mi-a bagat cineva freon in instalatie, a facut vid, apoi a pus butelia de freon la instalatie, si si-a tras freon. Problema e : de ex. cuplez compresorul, tevile se racesc, baga rece si inauntru, dar din cand in cand se decupleaza automat compresorul. Iar daca acelerez brusc, se decupleaza. Daca o las in relanti, ma uit la compresor, el decupleaza un pic, apoi sta cuplat mai mult...In tot acest timp inauntru baga aer rece rece. E ceva normal ? Se poate uita careva clar la masina lui ? Mentionez ca am AC, nu clima. Astept un raspuns, multumesc mult !:unsure:

PaunFD
07-06-2008, 09:11 PM
E firesc! Compresorul este actionat/comandat de computerul de utilitati al masinii, care-i da comanda sa se decupleze atunci cand motorul intra-n sarcina, pentru a nu-i fura acestuia din putere. Este o setare inteligenta zic eu, mai ales ca pe soselele patriei pot fi momente in care sa ai nevoie de toata puterea pe care o poate da motorul, pentru ca probabil te-ai bagat intr-o depasire mai riscanta ...

De asemenea compresorul se mai decupleaza si in functie de nivelul la care ese reglat potentiometrul de reglare aer rece/cald, in sensul in care ... atunci cand nu e pe maxim rece si e pe undeva mai pe la mijlocul cursei de rece, zice el ca a facut suficient de frig in masina, conform dorintei prorprietarului.

vlad2004v
08-06-2008, 07:49 AM
Dar totusi ambreiajul nu cedeaza in timp? El se forteaza cand cupleaza la turatii mari gen 3 mii. Am avut un golf si statea cuplat permanent. Se poate uita vreun coleg de pe forum la el la compresor? Sa aiba Ac, de preferinta sa fie motor de 1.4 pt. K asta are putere mai mica. Cuplat si vazut dak sta cuplat sau din cand in cand se decupleaza. La mine o face imediat ce se racesc tevile, la cateva sec. Multumesc.

adioperator
09-06-2008, 05:23 PM
Eu am 1.4 HDi, se comporta la fel cum descrii tu, nu este nicio problema, acesta este principiul de functionare iar acel mic ambreiaj nu cedeaza.

vlad2004v
09-06-2008, 05:51 PM
Sper :D Mersi. Stii cumva ce cantitate de freon se baga in instalatie ?

PaunFD
09-06-2008, 10:21 PM
La 206, cca 500g-550g de freon/agent de racire.

Chestia cu decuplatu' ... mai este si o forma de protectie a compresorului de AC. Daca el tot face presiune, insa temperatura atat afara cat si in masina este la o asemenea valoare incat functionarea normala a sistemului nu pare sa aibe ce raci ... in momentul in care presiunea de pe condensator (radiatorul din fata radiatorului motorului) depaseste anumite valori, compresorul este decuplat, pentru a nu mari inutil si periculos presiunea de freon/agent de racire pe respectivul circuit.

Ambreiajul acela actionat electromagnetic ... nu are uzura asa de mare, astfel incat sa se duca repede ... De regula, inainte de a "se duce" ambreiajul sau compresorul, "se duc" tevile si/sau unul din cele doua radiatoare (exterior habitaclului si interior), apar pierderi de freon pe instalatie ... etc. Iar ca termen de timp, din cate stiu eu, treci linistit de 150.000km, ajungi la prima segmentare a motorului si ... cade si sistemul de AC/Clima.

vlad2004v
10-06-2008, 09:09 AM
Am avut un VW Golf si avea 265000 km cand l-am vandut, inca mergea impecabil AC-ul. I-am reparat eu ambreiajul, ca se stricase, asta e problema. Cedeaza cand sunt cuplate foarte des in turatie mare ! Se foarfeca la un moment dat, pentru ca nu apuca sa cupleze deodata, patineaza putin. Sper sa ma tina. Am 307, nu 206. Asa face si la tine, Paun ? Decupleaza cand o calci ?

PaunFD
10-06-2008, 11:43 PM
Da asa face si la mine! Asa face, la toate modelele peugeot, inclusiv cele cu clima.

Cat despre fiabilitatea sistemului ... You Honor, I rest my case! "si avea 265000 km .. inca mergea impecabil AC-ul" adica ... totusi 265.000km cred ca e totusi o treaba serioasa.

godaro
02-07-2008, 03:15 PM
revin cu problema.

am descoperit si modul de comportament: caldura f. mare (>35 gr C), climatronicul da comanda de oprit ventilatoare, fluxul de aer se opreste pt 1 min dupa care reporneste singur.

acest comportament bizar se petrece numai daca masina a stat in prealabil f. mult in soare. dupa o anumita perioada de functionare in trafic problema dispare. de asemenea am obs. ca la temp <35 gr C nu am astfel de probleme

totul pare ca o decizie climatronic eronata. de ce se intampla asta numai la temp f mari, nu stiu. nu stiu daca exista vreo legatura, dar butoanele de control ale climatronicului nu mai sunt iluminate, semn ca becul s-a ars sau vreo siguranta.

m-as duce in service, numai ca nu am ce sa le arat. comportamentul e bizar.

ceva solutii ?

adi83
02-07-2008, 04:30 PM
man...nu ne-ai mai tinut la curent, cu toate ca e cam vechi subiectul, am si eu aceeasi problema...cum ai rezolvat-o pana la urma...

mandark_a
02-07-2008, 04:36 PM
da este cam vechi postul si am si uitat de el, oricum am fost la service, nu mi-au raspuns, adik ceva de genu ca nu stim, nu s-a mai intamplat, a mai trecut ceva timp si iar problema, am vb cu cineva de la service, (altcineva de data asta) si mi-a spus ca este foarte posibil sa fie de la instalatia de aer conditionat ca nu ar mai fi destul agent de racire si presiunea este mica, rezolvarea ar fi de verificat presiune si reumplut.
o zi buna

adi83
02-07-2008, 04:44 PM
ahhhhhaaaa...mersi! agent nu mai am deloc, ca i-am dat drumul(imi scapa pe la ventilul de la instalatie) in ideea de al reumple...ei nu am facut-o imediat nu am mai avut clima de ceva timp, si mai nou s-a oprit si ventilatia dintro data...deci sistemul detecteaza daca mai e agent si opreste si ventilatia?:unsure: pe afisaj imi arata ca totul functioneaza...

godaro
03-07-2008, 10:00 AM
sunt al treilea cu problema asta: http://www.peugeotclubromania.ro/forum/showpost.php?p=190930&postcount=14

la mine se intampla doar daca masina a stat mult in soare.
bizar comportamentul. nici nu stiu ce sa le zic in service

MihaiTrasca
07-07-2008, 11:25 AM
Salut,
Aceeasi problema, a durat un an de zile 4 diagnoze, 2 reumpleri cu freon 1000000 de nervi. problema apare cand masina sta in soare, se comporta identic cu a voastra si este de vina ventilatorul (pulsator cred ca i-a zis ala de la eurial). Am schimbat de 2 zile, problema s-a rezolvat in sfarsit. cost total 700 ron piesa si 300 manopera.

conu
07-07-2008, 11:37 PM
reincarcare cu freon si ulei (600 freon si 2 ulei) timp de 1 sapatamana nu s-a mai oprit.aparatul mi-a recuperat 350 freon.=120 lei(inclusiv trasor sau tracer)

bibone
12-07-2008, 12:11 PM
Salut, aceiasi problema o am si eu. Daca o tin la umbra aerul merge perfect, cand sta in soare nu mai am A/C. Ne poti spune exact denumirea Pulsator si mai cum? Mersi

MariusP
14-07-2008, 10:42 PM
salut

stiu ca problema asta e dezbatuta si rasdezbatuta de o gramada de ori, dar am si eu aceeasi problema in 406 la mine :(

dupa ce am citit toate post-urile din forum cu referire la pb asta, m-am dus si eu in carrefour sa caut Airco Cleaner-ul, dar n-am dat decat peste produse cu aerosoli: Kleen Air si climaXpert ( dar avea miros de lamaie :naughty: )

intrebare e: a folosit cineva produse din astea ( cu aerosoli, nu din ala cu spuma cu care se umple instalatia de spuma ), pentru ca tot ce spune pe alea e sa le pun undeva la mijlocul masinii, sa pornesc A/C la maxim, sa pornesc spray-ul, sa inchid masina si gata. imi vine cam greu sa cred, de aceea sunt mai sceptic. n-as vrea sa dau bani pe spray, pe filtru de polen si dupa aceea tot sa-mi puta :(

MariusP
14-07-2008, 10:45 PM
apropos, iata instructiuni precise pentru Airco Cleaner
http://www.crcind.com/wwwcrc/tds/TCA3%20AIRCOCLEAN.PDF

s_tybi
23-07-2008, 12:43 AM
folositi airco cleaner ca e bun, ii dati drumul, il pui langa pedala de acceleratie dai ventilatorul la maxim fara AC si il lasi 10 min, curata conductele de aer f bine si dispare mirosul neplacut

bob
16-09-2008, 11:51 AM
Am un peugeot 307 si mai nou am un miros de imbacseala cand pornesc aerul conditionat. Vreau sa va intreb care este cea mai simpla metoda de curatare a instalatiei. Mai demult am cumparat dela Eurial un spary wurth cu care am dat in gurile de ventilatie din interior dar fara efect.
Multumesc

Basti77
16-09-2008, 11:55 AM
Bob, incearca din selgros este un spray made in england pe la 24 ron parca, cica este bun din cate am citi pe forum, dupa cel utilizezi cum scrie pe el, cumpara un filtru de polen cu carbon activ, face toti banii, eu la 207 asa am pus de vreo luna, 70 ron a costat, si am scapat de miros, si cand pornesc si dupa ce opresc ACul.

godaro
16-09-2008, 01:37 PM
acum ca a dat frigul baga mult aer cald sa omori bacteriile care traiesc in umezeala din instalatie. ele sunt responsabile de imputziciunea aia. merge garantat, trebuie ca din cand in cand sa dai drumul la aer cald, eventual pe eco. cu cat mai lung timpul cu atat ma bine

succes

g33k
26-09-2008, 11:34 PM
am un p307 hdi din 2005 si ventilatorul de la sistemul de climatizare a ramas blocat pe treapta cea mai mare, asa ca de cite ori merg cu masina trebuie sa suport suieratul aerului prin difuzoare...
la braila (am fost la revizie) fara sa se uite la ea mi-a zis un mester ca s-a dus nu-stiu-ce-motoras si ca ma costa 9 mil!!
parca evplicatia lui nu prea sta in picioare asa ca nu am facut interventia.

sonycit
08-10-2008, 12:16 PM
Defect regulatorul de turatie. Daca-mi dai seria de caroserie pot sa-ti spun cat costa piesa si locul unde se afla. Tel: 0722247463.

alex.307
08-10-2008, 10:03 PM
Motorul acela e sub bord si e compus practic din 2 componente. Unul este motorul propriu zis, al doilea este pulsorul (respectiv un circuit electronic). Daca e dus acest circuit te va costa in jur de 900 lei, deoarece nu se vinde separat doar pulsorul. Adica trebuie sa cumperi motorul cu totul. Cel putin la mine asa s-a intamplat.

Florin Pop
17-10-2008, 05:26 AM
Si eu am ceva problema de genul asta, doar ca la mine este cateodata cand nu functioneaza deloc ventilatorul pe nici o treapta si este cand merge normal...

g33k
18-10-2008, 12:50 PM
sonycit, ti-am trimis seria pe PM.
alex.307 se poate verifica care din cele 2 componente sint "duse" fara a interveni sub bord?
daca ma apuc sa caut pe la dezmembrari, nu ar fi bine sa ma uit si de citroen-uri? daca stiti de la care se potrivesc, luminati-ma si pe mine, va rog.
multumesc pt raspunsuri!

alex.307
18-10-2008, 11:03 PM
E destul de dificil fara a-l scoate de sub bord. Oricum demontatul nu e foarte greu. Pratic e prins cu niste cleme Mie mi l-a scos in 10 minute. Trebuie sa o faca cineva care se pricepe fiindca e destul de inghesuit locul. Iese doar intr-o anumita pozitie.
Apoi Ventilatorul e usor de verificat. Doua fire de la baterie pe el si daca se invarte e ok. Apoi scoti pulsorul de pe el. Cum se verifica acesta nu stiu. Al meu era inegrit. Era ars .
PS. Atentie sunt doua tipuri.

g33k
19-10-2008, 02:40 AM
pai atunci ma duc la un electrician cu experienta pe pug sa mi-l dea jos, vad care dintre cele 2 componente este defecta, ii iau seria sau ce mai scrie pe el, eventual ii fac o poza si apoi ma pun pe cautat.
sper sa nu fie pulsorul:((

Cristee
09-11-2008, 06:34 PM
imi poate spune cineva cum se pot scoate grilele de ventilatie. as vrea sa curat dupa ele si nu stiu cum se scot.

Toni
11-11-2008, 09:05 AM
Salut,

Am si eu o problema la climatizare, pe partea stanga baga numai aer rece chiar daca e pe cald maxim, motorul la 80 de grade si afara sunt 3 grade.
Toate celelalte fuctii sunt ok directia aerului, recirculare, AC etc.
Sa fie tot climatizorul ? Poate sa fie altceva ? ....mai ieftin :)

Mutumesc

AGO
01-01-2009, 05:20 PM
Da! E foarte probabil ca sa fie de la climatizare. (La mine e fix pe dos ca la tine... Adica baga numai aer cald (fierbinte)) :mellow:

kitty28
14-01-2009, 02:16 PM
Daca aveti vreo intamplare neplacuta ce AC-ul vostru sau cu clima sau vreo problema, va rog sa o faceti in acest topic! Aici puteti gasi si solutii la anumite intrebari.

themadman
19-01-2009, 09:14 PM
Da! E foarte probabil ca sa fie de la climatizare. (La mine e fix pe dos ca la tine... Adica baga numai aer cald (fierbinte)) :mellow:

cum ai rezolvat situatia?
sunt lovit de ea, pe partea dreapta pare sa fie blocat pe cald.

hokai
21-01-2009, 06:25 PM
Am si eu o intrebare...pe masina am clima manuala si as vrea sa iau de la dezmembrario interfata pentru climatronic.As putea pune pe masina climatronic? Ce mi-ar mai trebui ca sa functioneze ?( senzori , etc).

hokai
22-01-2009, 07:49 PM
nici o parere?

tudoranghelescu
30-01-2009, 05:07 PM
Da! E foarte probabil ca sa fie de la climatizare. (La mine e fix pe dos ca la tine... Adica baga numai aer cald (fierbinte)) :mellow:

La mine pe stanga merge doar aer cald
Stiti cumva cam cat costa reparatia?

themadman
30-01-2009, 05:55 PM
ceva legat de un modul de la aerul conditionat a cauzat problema la 307-le meu.
cost 1430ron fara tva doar piesa - calculator climatizare

nu stiu cum vi se pare voua dar eu ma consider jefuit.

cristi 307
01-03-2009, 12:31 AM
Am o mare problema cu ventilatorul de climatizare. Inca din garantie nu mergea ventilatorul pe treapta 2. La fiecare revizie si vizita reclamam acest lucru. Interesant este faptul ca dupa plecarea din service mergea o perioada, dupa care se oprea. Au schimbat in garantie de doua ori rezistenta termica. Dupa aproape un an de la schimbarea acestei rezistente din nou nu merge. Acum nu mai este masina in garantie si mi-au spus ca trebuie inlocuita din nou. Nu cred ca mi-au schimbat-o in perioada de garantie, ci mi-au facut ei ceva sa tina un timp. Din spusele lor aceasta rezistenta (sau cum ii spune) se schimba foarte greu (trebuie demontat bordul), de aceea va rog sa-mi spuneti daca ati avut acest gen de problema si cum ati rezolvat-o.

Valentin
02-03-2009, 02:03 AM
Eu am avut un gen de problema cu cliamtizare; nu a mai mers dintr-o data, moment in care am mers la un electrician sa mi zica ce are. A umblat el in spatele aerotermei sa vada ce si cum... si surpiza... a inceput sa mearga din nou aeroterma (nu mai functiona deloc, desi pe display arata temperatura, arata cat de tare baga aer, dar nu functiona aeroterma in sine). Problema a fsot urmatoarea: alimentarea nu era bine facuta, sau mai bine zis mufa care intra in spatele aerotermei era foarte prost bagata in ea. A mai facut de vreo 2 3 ori asa pana cand la un moment dat am infipt-o' eu mai bine si a mers brici in cele din urma.


Mai multa atentie la ortografie!

cristi 307
02-03-2009, 12:01 PM
Scuze am uitat sa spun: am climatizare manuala! Pe pozitia 2 nu functioneaza, in rest OK.

cristi 307
03-03-2009, 01:17 PM
Un sfat, o idee. Nimeni nu a mai patit asa ceva?

Valentin
03-03-2009, 03:16 PM
Sa se fi ars a2a viteza de la aeroterma?

ariciul
03-03-2009, 11:44 PM
Releu busit, contact imperfect....Daca nu vrei sa dai cu banii eu zic ca te poti descurca si fara :)

cristi 307
05-03-2009, 10:13 PM
Apropo, cum se ajunge la aeroterma?

AGO
06-03-2009, 10:25 AM
ceva legat de un modul de la aerul conditionat a cauzat problema la 307-le meu.
cost 1430ron fara tva doar piesa - calculator climatizare

nu stiu cum vi se pare voua dar eu ma consider jefuit.

Sincer sa fiu, eu nici in momentul de fata nu am mai ajuns cu masina la eurial in service. cred ca o sa ajung undeva prin mai. (am mai multe chestii de remediat la masina si momentan am nevoie de ea).

Daca ajung in service si repari problema, sa ne spui si noua cat te-a costat totul (cu manopera cu tot) ca sa stiu cu ce bani sa ma duc dupa mine...

cristi 307
23-03-2009, 09:41 PM
Problema rezolvata!!! Contact imperfect la rezistorul de control al aerotermei. Mai greu este pana se ajunge la el decat interventia!

marianclapa
26-03-2009, 12:10 AM
Spray-ul acela Frigi Fresh - Made in USA pentru omorarea bacteriilor din instalatia AC il gasiti la tel 0722.311.802 sau la 0766.458.367. Face super treaba este profesional nu este ca prostiile pe care le gasesti la toate colturile.

sofa1900
26-03-2009, 11:18 PM
Si eu am aceasi problema nu merge AC manual pe pozitia 2. leut 307 motor HDI 2000.
Poti sa spui mai clar cum ai rezolvat problema

Alex_farmacistul
28-03-2009, 03:43 PM
O problema la climatizare am si eu:(
Am fost azi la Eurial Pantelimon si mi-au descoperit urmatoarea problema:
-cand dau pe aer rece, partea dreapta a gurii de aerisire scoate aer cald; deci pe partea stanga imi baga rece si pe dreapta cald...
Mi-au spus ca sunt niste suporti rupti, cu tot cu manopera undeva la 400 lei costa reparatia:((.
Ma poate ajuta cineva cu un cod la piesa? poate gasesc piesa mai ieftin la vreun coleg de-aici care dezmembreaza 307cu clima.
Ei au scris ceva in deviz: NECESAR KIT REP CLIMA 9221CA+9222AZ - sa fie asta codul? poate se pricepe cineva mai bine sa-mi dea un raspuns.:)

tgv9698
05-04-2009, 01:07 PM
va rog sami spuneti si mie dak ati mai intilnit aceasta problema.acum 2 zile cind am pornit aerul conditionat lam dat pe 18 grade si sufletu racoare.se invirtea ca dementu dar mai racoare faceam dak deschideam geamu.posibil sa fi ramas fara agentu de racire?cam cit costa o asemenea operatiune dak stie cineva?

g33k
05-04-2009, 03:45 PM
Din cate am inteles, ai dat drumu la a/c si nu face racoare, desi ventilatorul functioneaza. Daca dupa o periaoda de timp de functionare tot nu face racoare, este posibil sa nu ai agent frigorific in instalatie.

dada4
05-04-2009, 04:39 PM
Mergi la un service sa-ti verifice instalatia de ac.Poti avea"norocul" sa ai ceva spart si atunci o sa coste destul de mult.

badbom
05-04-2009, 05:23 PM
Am aceeasi problema, deja am incarcat de 2 ori butelia cu freon si agent colorant insa nu se vede pe unde scapa. Spuneti-mi va rog un service unde pot verifica instalatia de racire insa nu-mi recomandati eurial. Multumesc frumos

Puiu
05-04-2009, 05:34 PM
Cat te-a costat incarcarea buteliei si unde ai facut-o?
Multumesc

dada4
05-04-2009, 05:38 PM
La mine scapa vaporizatorul si a fost destul de greu de depistat.Marker-ul se scurgea pe conducta de evacuare a condensului unde apa dilua culoarea.Incearca sa ridici masina pe elevator si sa te uiti bine cu lampa cu ultraviolete.Pretul incarcarii este in functie de cantitatea de freon si ulei care intra in instalatie.

tgv9698
05-04-2009, 08:31 PM
am uitat sa va intreb unde se afla aceasta instalatie a a/c,compresor si ceo mai avea ea in componenta.

badbom
06-04-2009, 01:11 AM
Pai full pt 2,0 HDI 90 cp = 450g freon + test 15 minute de vacuum (120 lei) Mihai Bravu la arabi (au scule bune sa stiti)
200g + marker verde + 2 ore de cautat cu lampa = 30 lei + (10 lei spaga la baiat)
Totusi probleme exista inca...ma duc si maine cred sa vedem daca se depisteaza ceva. In cazul in care iar nu vedem problema...nu stiu ce as mai putea face...in 24 ore se goleste toata instalatia...chiar ma stresez ca nu stiu unde naiba e problema

Valentin
06-04-2009, 09:55 AM
- Mai e un centru si pe B-dul Buc Noi; este foarte bine inzestrat si oameni sunt foarte profesionisti. Au acum o promotie in care ti verifica uleiul de la condensatorul de a/c, freonul daca e indeajuns si iti si verifica instalatia daca are scapari pe undeva...

- Costul pt aceasta promotie se ridica undeva la 40 ron verificatul.
- Daca ai nevoie de ceva completari (ulei, freon) cred ca ajungi undeva pe la 75

Puiu
06-04-2009, 01:18 PM
- Mai e un centru si pe B-dul Buc Noi; este foarte bine inzestrat si oameni sunt foarte profesionisti. Au acum o promotie in care ti verifica uleiul de la condensatorul de a/c, freonul daca e indeajuns si iti si verifica instalatia daca are scapari pe undeva...

- Costul pt aceasta promotie se ridica undeva la 40 ron verificatul.
- Daca ai nevoie de ceva completari (ulei, freon) cred ca ajungi undeva pe la 75



Poti da, te rog, mai multe detalii despre service-ul asta? Ma refer la locatie.
Multumesc.

badbom
06-04-2009, 01:50 PM
departe la dracului...dar merg...Puiu mergem amadoi :D
locatia mai exacta care ar fi?

AGO
07-04-2009, 05:43 PM
Deci...
Mi-am luat inima in dinti si m-am dus la service.
Aveam problema descrisa mai sus (pe partea stanga functiona totul in regula, pe partea drepata aveam parte numai de aer fierbinte).
Devizul total a fost 460 RON dar s-a bagat si masina pe tester si s-a schimbat si filtrul de polen.
Explicatia a fost ca s-a inlocuit clapeta ce inchidea sau deschidea traseul de aer si totul m-a costat 100 RON (cu manopera si tot - pentru climatizare).

tgv9698
07-04-2009, 07:44 PM
stimati colegi eu va multumesc ptr sfaturi.tin sa va spun ca am rezolvat problema.deci sa p iau metodic:
1.am verificat instalatia de la a/c si intradevar aveam freonul lipsa.reincarcarea instalatiei a duart 1 ora si a costat 150 ron
2.scurgerea de lichid era de la calorifer?(care se afla in consola principala).avea una dintre garnituri deterioarata si pe acolo curgea.dak as vi deschis si eu capota as fi observat ca sa golit vasul de expansiune(probabil ca tot nu mias fi dat seama de ce).asa ca acel lichid era antigel.remedierea problemei a costat 60 ron
deci in total 210 ron.eu zic ca ieftin.

ariciul
07-04-2009, 08:59 PM
Unul care iti umple instalatia cu freon nu cred ca o face fara sa si verifice daca ai scurgeri. Freonii sunt foarte daunatori. Ei distrug stratul de ozon.
Am impresia ca sunt niste amenzi extrem de mari pt asa ceva, dar trebuie sa ma documentez sa fiu sigur.

dada4
07-04-2009, 10:15 PM
Daca fisura e foarte mica sau ai un por e greu de vazut daca scapa freon.Asa ca te lasa sa mergi cu ea si apoi,daca e cazul,verifica bine instalatia.La ce presiune e pe instalatie ar trebui sa vezi destul de repede unde iese gaz.La mine in 2 saptamani a piedut tot freonul.Cine sa ma amendeze?

cristi 307
08-04-2009, 12:09 AM
Salut,
din pacate nu am facut poze, dar poate te ajuta o descriere a pasilor ce i-am facut. Pot sa-ti spun cum am rezolvat eu problema. Se demonteaza torpedoul, sunt niste suruburi pe partea frontala sus 3 buc, lateral stg interior 1 buc, spate stg un surub pastic, in partea de jos 3 buc, lateral dreapta sub ornamentul de plastic se afla o cremaliera a usitei torpedoului care are un surub ce se desface putin mai greu. Dupa ce desfaci toate acestea in interiorul torpedoului este o grila rotunda de ventilatie care se indeparteaza tragand-o in jos. Grija si la lampa de iluminare bord. Odata demontat torpedoul se poate vedea in spate stg tubulatura de admisie aer pentru ventilatie. Se indeparteaza capacul, iar in interior in partea de sus se vede o piesa care este fixata prin infiletare. La mine tocmai acolo era necazul, un contact imperfect. Este mai dificila demontarea si montarea acelei rezistente pt ca este montata intr-o pozitie foarte incomoda. Am indoit putin picioarele de contact si GATA. Daca nu ai cat de cat indemanare poate este mai bine sa apelezi la o persoana priceputa pt ca sunt toate piesele de plastic casant si o mica neatentie poate costa. Spor la treaba!!!

ariciul
08-04-2009, 12:39 AM
Nu stiu cine ar putea fi tras raspunzator pentru asa ceva, acuma deh, cine iti baga freon ar trebui sa aiba si un detector de freon. Oricat de mica ar fi scaparea tot ar trebui sa poata fi detectata.

hommer
14-04-2009, 10:34 PM
clima este bizonala sh are urm prb ... pe partea dreapta baga numai aer cald , ca si cum nu ar mai raspunde la comanda :(... fie ea data la maxim pe rece tot cald baga ... :mad::mad: ...acum k vine caldura nush ce o sa fac:P poate putetzi sa imi spunetzi voi
Multzumesc!

ariciul
15-04-2009, 03:16 AM
Vezi ca s-a mai discutat pe forum treaba asta. Daca nu ma insel tot sectiunea 307, si cu rezolvarea...

ddima
15-04-2009, 12:01 PM
Am avut aceeasi problema.
Este vorba de un pinion de plastic care a ramas blocat.
L-am rezolvat la reprezentanta, m-a costat 80 RON + manopera.

g33k
15-04-2009, 05:36 PM
Victorie! Am rezolvat in sfarsit problema ventilatorului. Releul (sau cum s-o numi) m-a costat 310 lei de la adioperator. M-a mai costat 50 lei manopera la un baiat priceput.
Pt cei care au probleme similare pun si o fotografie a piesei in discutie.

beny307
17-04-2009, 01:59 AM
La care reprezentanta ca si eu am aceasi problema ! se pare ca este o buba comuna?

liviu81x
17-04-2009, 11:35 PM
Si eu am problema de acest gen, de fapt mie cateodata nu imi merge treapta a doua la ventilarot... cateodata merge, nu stiu de unde sa fie...sa trebuiasca sa schimb si eu aceeasi piesa ?

D3z3rt0R
18-04-2009, 10:33 AM
am si eu o problema descoperita recent.
masina nu a fost luata de noua si am observat zilele astea ca 2 conducte care duc la radiatoru de clima sunt scoase si stau langa. O persoana mi-a zis ca trebuie pus freon in radiator si apoi puse conductele.
Problema e ca am mers cu clima pusa si pe aer cald si pe aer rece si merge.
Stie careva care sunt preturile la incarcarea cu freon a radiatorului si daca exista vreo problema ca sunt scoase conductele alea?

g33k
18-04-2009, 02:52 PM
Parerea mea ca atat timp cat ventilatorul merge, chiar si asa cu mici sincope, sa nu te atingi de el. La mine nu se putea regla sau opri deloc, mergea la turatie maxima.

Puiu
18-04-2009, 04:43 PM
In jur de 150-200 RON. Apropo, a ajuns husa de la schimbator? E ok?

D3z3rt0R
19-04-2009, 12:00 AM
da a ajuns. e ok, a fost deja pusa pe masina. merci frumos si un Paste Fericit ca tot se apropie

AGO
21-04-2009, 02:59 PM
Eu l-am rezolvat la Eurial Pantelimon.
Confirm 80ron+manopera

Caron
24-04-2009, 03:52 PM
Salutari,

A mai dat cineva despre un suierat venit de la aerul conditionat corelat cu turatia motorului. Nu e puternic doar foarte enervant.

Eu presupun ca e de la AC, deoarece atunci cand opresc AC dispare. Nu conteaza daca AC e pe AUTO sau ECO.

Mersi

turbojack
24-04-2009, 05:49 PM
Patineaza cureaua accesorii.Se inlocuieste si se regleaza intinzatorul.

D3z3rt0R
24-04-2009, 07:21 PM
eu aud un suierat mai tot timpul la motor. multi spun ca asa trebuie sa faca.
acum nustiu ce sa cred. Oricum e un sunet care se aude daca esti atent

ct84
24-04-2009, 11:45 PM
am observat de ceva timp ca nu imi mai mere AC-ul si am fost sa-mi verific presiunea din instalatie :( si ce sa vezi ca nici macare nu mai avea pik de freon si am inceput impreuna cu nenea ama sa vedem pe unde scapa si am gasit :( radiatorul de la clima frecat de firele de alimentare de la ventilator :( nu imi eplic asta si nici nenea:(
In concluzie cumpar radator clina peugeot 307 motor 2000 hdy 110 cp cu fap
Nu stie careva dinte voi pe cineva care vinde asa ceva la un pret ceva mai rezonabil??

nesansa:(((