PDA

View Full Version : Ai o nelamurire cu privire la functionare ? O intrebare nu strica !



Pages : [1] 2

lizz
14-01-2009, 11:47 PM
Ai o nelamurire cu privire la masina ta ?

Doresti un raspuns prompt ?

O intrebare nu strica ;)

PS. Intebari strict despre functionare.



Mi-a aparut o eroare pe la peugeot 207 1.4 benzina "plip battery spent". nu stiu ce e cu ea. Va rog spuneti-mi ce ar putea fi.

Doc
15-01-2009, 01:00 AM
Buna,

Chiar daca esti noua pe acest forum e bine totusi sa respecti cateva reguli de postare. In primul rand este de ajuns un singur topic deschis cu problema pe care o ai, iar in al doilea rand daca ai omis ceva in primul post ai posibilitatea sa corectezi prin folosirea butonului de EDIT care se afla jos in partea dreapta a mesajului tau.

Daca cineva stie ce este cu eroare pe care o ai cu siguranta iti va da aici raspunsul mult cautat, insa e nevoie de timp pana acest topic va fi vazut de toate lumea.

In concluzie, putina rabdare nu strica si nu putem decat sa-ti uram bine ai venit in comunitatea noastra.

Basti77
15-01-2009, 10:14 AM
@lizz gasesti raspunsul la intrebarea ta aici: http://www.peugeotclubromania.ro/forum/showthread.php?t=11712

mavida
19-01-2009, 07:17 PM
Topicul se inchide, invatati primii pasi si tutorialele de indrumare inainte de a posta, dupa cum spunea si @Doc.

Bright
11-04-2009, 02:33 AM
Salutare tuturor,

Am si eu rugaminte/intrebare....ce imi trebuie(si daca se poate) sa fac geamurile sa se inchida din telecomanda(stiti cum e...te grabesti, opresti motoru, iesi din masina si...hop un geam deschis) ar fi mult mai comod daca as putea sa fac geamurile sa se inchidda din telecomanda.
Poate imi puteti spune daca se poate, ce trebuie(din cate stiu eu, parca un modul ceva???!!) unde se poate face(sau pot face si eu).
Mentionez ca am alarma(UNGO) si 2 geamuri elec.
Multumesc!

PS: Sper ca am postat bine :|

Completare:
Am citit pe un alt forum(la opel) ca un tip si-a pus la un Astra H, inchiderea si deschidera geamurilor din telecomanda?!!Cred ca tre sa mearga si la a mine.Stiti ceva si de "deschiderea geamurilor din telecomanda"?!

Basti77
11-04-2009, 09:33 AM
Modul dedicat.

Daca doresti numai la inchidere este suficient un modul de ridicat geamurile, pretul lui este intre 65 si 120 ron.

Daca doresti si deschiderea geamurilor, ori mai pui un astfel de modul dar montat pe deschidere activat de o functie AUX a alarmei sau poti pune un modul Viper 530T SISTEM DE AUTOMATIZARE GEAMURI care costa ~75 dolari care are ambele functii ridicare-coborare incorporate, ai poza lui mai jos.

Tudor
11-04-2009, 10:33 AM
Chiar daca ai geam cu impuls doar la sofer?

Basti77
11-04-2009, 11:42 AM
Da chiar daca Tudor, este posibil la modelele cu geam impuls si la pasager daca montezi o alarma Viper pe CAN aceasta sa poate activa aceasta functie fara sa fie nevoie de un astfel de modul, dar cum nimeni pana acum, din ce am vazut pe aici, nu a montat o astfel de alarma nu avem de unde sti ce si cum comanda ea.

Bright
11-04-2009, 01:00 PM
Salut Basti,

Mersi mult...te mai rog sa-mi dai si mie un link de unde pot cumpara aceste module(si pt. inchidere si pt. inch/desch, sa vad cum stau cu bani si de care iau).Atasez o poza cu telecomanda de la alarma sa vezi butoanele, modelul alarmei este UNGO S100(presupun ca merge pe ce am eu??!!).
Mersi inca odata.

Tu ai asa ceva??!!

Inca ceva:Am gasit pe un site un modul cu 4+1(inchide toate 4 geamurile+trapa)..oare la asta nu se poate pune 2 circuite pt inchidere si 2 pt deschidere(sau tre un alt modul)??!!

Basti77
11-04-2009, 02:37 PM
Merge si acel modul dar nu il poti utiliza 2 la urcat si 2 la coborat, poti utiliza numai 2 circuite pentru o singura functie coborare sau urcare.
Alarma ta are (CANAL AUXILIAR PTR DESCHIDERE PORTBAGAJ si CANAL AUXILIAR SUPLIMENTAR PROGRAMABIL) deci poti folosi unul din el pentru deschiderea geamurilor daca doresti. Module gasesti in multe locuri, auto100.ro, jarrive.ro, booster.ro, etc.
Eu nu am alarma, ma gandesc la un model pe CAN de la Viper.

cosmins
13-04-2009, 02:53 PM
dar la opel daca uiti de geam poti sa il inchizi cu cheia,
bagi cheia in usa, o rotesti spre pozitia inchis, si o tii asa pana urca geamul. la pejo se pare ca nu exista optiunea asta :((

FUX
13-04-2009, 02:57 PM
La Peugeot exista optiunea din telecomanda. Tii apasat pe butonul de inchidere pana iti ridica geamul. Ce-i drept nu la toate modelele.

Basti77
13-04-2009, 03:40 PM
@fux, 207 nu stie de aceasta functie, nu stiu la RC sau CC.

FUX
13-04-2009, 03:48 PM
Ii spusesem lui Cosmin ca si la Peugeot se poate dar nu la toate modelele. Nu scrie nicaieri de 207 :)

mavida
19-04-2009, 09:52 AM
Sa va lamuresc cum stau lucrurile cu problema ridicata aici. In primul rand la capitolul ridicare-coborare geamuri secventiale/nesecventiale nu intra in ecuatie protocolul de comunicare CAN, fapt pentru care nu va conta deci modelul sistemului de alarma. Nu putem vorbi la 207 nici de existenta functiei confort de ridicare a geamurilor la incuierea usilor prin apasarea butonului din telecomanda sau rotirii succesive a cheii in butucul usii sofer.
Inchidererea si deschiderea geamurilor functioneaza strict doar in baza butoanelor de comanda situate, in functie de echipare, pe usile masinii si a modulelor de actionare din interiorul portierelor. BSI-ul nu interactioneaza in niciun fel cu modulele de care am pomenit, ele facand integral managementul functionarii: inchidere, deschidere, protectie la obstacole, initializare, functia secventiala. Daca aprofundam din punct de vedere al conecticii si electric veti regasi pe cotiera soferului blocul de comanda necesar functionarii intregului sistem discutat. Dupa cum spiuneam mai sus, in functie de echiparea masinii, pe cupla neagra cu 18 pini se vor folosi firele de comanda necesare dupa cum urmeaza:
- pin 1 inchidere, pin 4 deschidere stanga fata
- pin 5 inchidere, pin 9 deschidere dreapta fata
- pin 13 inchidere, pin 14 deschidere stanga spate
- pin 15 inchidere, pin 16 deschidere dreapta spate.
AVETI FOARTE MARE GRIJA la conectarea acestor fire, toate comenzile folosite la geamuri sunt pe "+". Functia secventiala este mai greu de implementat deoarece ea functioneaza utilizand ambele comenzi pentru actionarea modulului de actionare, atat cea de inchidere cat si cea de deschidere. Modul de functionare este simplu: daca la inchidere, in prima treapta nesecventiala se alimenteaza doar firul pentru ridicare cat timp se apasa butonul, la a doua treapta (secventiala), pe langa alimentarea cu +12V a firului de inchidere se mai aplica simultan +12V si pe firul de deschidere. Deschiderea secventiala functioneaza pe acelasi principiu doar ca primul care se alimenteaza este firul de deschidere, dupa care este alimentat simultan cel de inchidere.
La fel de bine este stiut faptul ca dupa aproximativ 45 secunde de la oprirea motorului nu se mai pot actiona butoanele de comanda ale geamurilor, ceea ce se rezuma prin "taierea" acelui +12V de comanda. Solutia este foarte simpla, se ia +12V de la cupla motorului de actionare a geamului (pinul 3 de la cupla gri cu 6 pini), tensiune care este prezenta chiar si in modul economic al retelei multiplexate a masinii.
Eu am legat la masina ambele optiuni de actionare a geamurilor cu ajutorul a 2 relee situate in interiorul portierei sofer, exact langa panoul de comanda al cotierei. Din pacate, desi am geamuri secventiale pe toate geamurile nu m-am putut folosi de aceasta functie pentru ca implica prezenta unui controler auxiliar care sa-mi dea acele impulsuri succesive conform principiului de functionare a functiei secventiale. Am setat alarma la minimul posibil (20s) pentru actionare, desi este dublul timpului necesar pentru a inchide/deschide complet un geam. Noroc ca modulele sunt bine gandite si au protectie termica in acest sens, altfel spus daca uiti tu si tot apesi pe butonul de comanda stie el sa protejeze motorasul sa nu se arda.
Sper ca va sunt de ajutor aceste informatii si va urez spor la bricolaj. In consecinta puteti iesi mai ieftin, doar cu 2 relee, in unele cazuri, in functie de capabilitatile alarmei poate nu e nevoie nici de acestea. Daca vreti sa cunoasteti cata munca implica trecerea firelor de comanda din habitaclu spre portiera ne trebuie alt topic :), piele julita si 1 tona de rabdare.

dummy
26-04-2009, 02:27 AM
off topic

Dupa ce am citit explicatia de mai sus , aproape ca ma tenteaza sa te intreb daca se poate activa functia mute , sotiei cand sta in dreapta...sunt sigur ca stii !

...se poate ? :)):)):))



P.S Tot respectul , mai rar asa ceva ...pe deasupra faptului ca stii despre ce vorbesti , mai stii sa si explici incat sa inteleg si eu ceva !

mavida
26-04-2009, 09:42 AM
Multumesc pentru aprecieri, totul e pura pasiune, ajutat fiind in explicatiile mele de experienta si documentatie. Cel putin pentru acest model (207) am incercat sa invat din tot ce am studiat si pot oferi mult mai multe detalii decat celorlalte modele ale grupului PSA. In principiu vorbind, dat fiind faptul ca multe din subansamble sunt folosite in toata gama de masini PSA, solutiile si diagramele electrice au aplicabilitate la scara larga.
Si ca sa inchei raspunsul la offtopic cu offtopic meu iti ofer solutia cea mai simpla la "cererea" ta: sa dezactivezi airbag-ul pasager si... :))

Basti77
29-07-2009, 10:53 PM
Care este rolul rezonatorului la o motorizare turbo ?

Atasez poza de la motorul 1.4 hdi, este reperul "1" si este situat pe admisia motorului imediat dupa iesirea din turbo.

Eduard
29-07-2009, 11:05 PM
"Because of the increased airflow and reduced covering, intake noise is usually increased. This effect is usually amplified on applications where a resonator, a part intended to reduce intake noise on some vehicles, is replaced by the intake."

Basti77
29-07-2009, 11:13 PM
Sa inteleg ca rolul lui este numai pentru zgomot ? Nimic in functionarea in mai bine sau rau a motorului in cazul in care acesta nu mai este ?

Eduard
29-07-2009, 11:15 PM
asta am inteles si eu. Se pare ca va fi mai mult zgomot pe admisie.

Doc
29-07-2009, 11:57 PM
Rezerva de aer in turatii joase sau protejarea motorului la infiltrarea apei.

flopem
21-09-2009, 10:18 AM
salut,
pe computerul de bord,in locul unde imi aparea afisat numarul de KM pe care-l mai puteam face cu motorina din rezervor,acum imi apare afisat :

o borna si o linie punctata pana la o masina
(deci o borna si o masina intre care este o linie punctata) ,iar dedesupt apar cifrele 9999.km

Ce inseamna acest parametru?
Ma poate ajuta cineva?
Nu am manualul sa ma documentez si nici nu stiu de unde anume din setari sa fac sa-mi apara iarasi nr de KM pe care-i pot face cu motorina din rezervor.

Ce inseamna parametrul asta si cum il pot pune sa-mi indice iarasi nr de KM?
Multumesc

Basti77
21-09-2009, 10:38 AM
CBul mai mult de 9999 km parcursi nu mai poate afisa, deci trebuie resetat, tine apasat mai mult de 2 sec. pe butonul de la extremitatea comenzii stergatoarelor.

alex_vsd
21-09-2009, 10:42 AM
Nu stiu ce model de Pug ai dar in mod normal faca apesi pe butonul de pe maneta de la stergatoare ar trebui sa aduci computerul de bord la modul unde iti apar nr de km care ii mai poti face cu motorina din rezervor. Daca intrii in meniul masinii ai pe undeva trip distance parca, acolo poti sa introduci nr de km pe care vrei sa ii parcurgi pana la destinatie, iar acolo unde iti apar 999km incep sa ti scada in timp ce ii parcurgi pana la destinatie.

viorelpanait
16-10-2009, 05:49 PM
Salut are dreptate Basti77 nu a-mai fost resetat butonul pentru consum .

Mihnea
16-10-2009, 07:34 PM
Liniutele alea apar cand ai prea putina motorina in rezervor ca sa mai calculeze autonomia...asa ca pune mana si fa plinu :))
Dar nu pot sa inteleg cum de nu stiai asta! Sau abia ti-ai luat masina?

dannym
20-10-2009, 08:09 PM
Salve,
Toata vara am avut o problema cu geamul dreapta fata la masina in sensul ca pur si simplu se deschidea cand avea el chef, in sensul ca nu intodeauna cand apasam pe buton se deschidea. Acum ca e mai frig...se comporta absolut normal.
S-a mai lovit cineva de problema asta?
O solutie?
Merci

flacarik
24-10-2009, 10:42 AM
Am un peugeot 207, cu ~4800 km, cumparat nou de la Eurial (14 km pe bord).

Ieri am observat urmatoarea problema: in momentul cand introduc contactul si incerc sa pornesc motorul, martorul electronic de km imi arata 25100 km. Dupa cateva secunde, cand motorul este pornit, martorul isi face refresh si afiseaza km reali parcursi ~4800.

Nu am reusit sa fac un match intre 25100 si orice altceva si ma gandesc sa nu fie vreo problema.

Are cineva idee sau ma poate ajuta sa ma luminez?:unsure:

Daca subiectul s-a discutat va rog sa ma directionati pt ca nu am gasit nimic relevant.

Basti77
24-10-2009, 11:23 AM
Acela este Kilometrajul de intretinere, arata cati km. mai ai pana la revizie, dupa 5 secunde revine la numarul de km. parcursi, citeste cartea autovehiculului pentru detalii tocmai de aceea este livrata ;)

flacarik
24-10-2009, 11:29 AM
Make sense, now.. 25 100+ ~4 800 = 30 000.

:) ( o sa aprofundez manualul)
Multumesc,

mavida
24-10-2009, 03:10 PM
@dannym, In prima etapa trebuie desfacut modulul de control a geamurilor de la cotiera usii soferului si curatate contactele de pe placa de baza. In acelasi timp trebuie verificata uzura eventuala uzura/decalibrare a parghiilor de plastic actionate de butonul de comanda.

flopem
25-10-2009, 06:44 PM
am desfacut rotile spate sa schimb placutele de frana.
etrierul din fata e prins in 2 suruburi,insa cel din spate are doar un surub ,jos.
in locul surubului de sus am dat peste o piesa rotunda (ceva capsulat) care statea ca o nuca in varful unei tije.
nu imi pot explica ce este aceasta piesa si ce rol are,eventual un principiu de functionare!?
multumesc

Basti77
25-10-2009, 08:31 PM
Are acelasi principiu de functionare ca si surubul de la etrierul fata. Nu este obligatoriu ca sa existe 2 suruburi la sistemul spate, poate fi numai unul iar in locul celui de-al doilea sistemul existent la tine sau ceva asemanator.

flopem
25-10-2009, 11:35 PM
Da,stiam asta...dar eu am intrebat ce este acea piesa si ce rol are,nu care e principiul de functionare al etrierului sau a franei.

Basti77
26-10-2009, 10:08 AM
Este "The brake damper". Are rolul de a amortiza vibratiile din timpul franarii.

http://www.freshpatents.com/-dt20090507ptan20090114490.php?type=description

popescuseby
27-10-2009, 02:33 PM
Stie cineva daca merg pe 207 bujiile Bosch-Super 4? Cele originale au peste 50.000 km si de acum parca se cer schimbate.
Ma intereseaza si care tip este mai potrivit pentru 207: FR78 sau WR78.

Basti77
27-10-2009, 02:48 PM
WR 78 - http://www.carsparkplugs.com/view-product.aspx?productid=1687

Deschidere cheie: 20,8

FR78 - http://www.carsparkplugs.com/view-product.aspx?productid=1671

Deschidere cheie: 16

http://www.bosch.com.ro/products/car_equip/products/spark_plugs_a.htm

http://ecat-online.bosch.de/toc/ro/00007B3gZ8ntDmBvK7uOV3B4Jk_:-1.srv?view=VIndexFramesetJsp

popescuseby
27-10-2009, 03:30 PM
Mersi @Basti77.
Ideea este daca pot sa le pun pe 207. Am mai citit pe alte forumuri si altii spuneau ca nu functioneaza OK la accelerare, in rest motorul le merge bine.

Gata am gasit tipul de bujie Bosch cu 4 electrozi care se potriveste la 207. Atasez si o lista cu toate marcile pe care merge acest tip de bujie.

Bujii Bosh cu 4 electrozi (http://www.webdealauto.com/m40/BOSCH/p203727/Bougie-d'allumage-BOSCH-0242232502/product_info.html) sau asta (http://www.webdealauto.com/p620796/Bougie_d_allumage/Bougie_d_allumage_BOSCH_0242132500/product_info.html)

Leutzu'
02-11-2009, 11:58 PM
Ce inseamna cand iti apare pe computerul de bord " risk of ice " si acel indicator care iti arata gradele licare? Intreb doar asa ca sa am si eu o idee, pentru ca nu ma pricep. multumesc.

Dan Ionescu
03-11-2009, 12:00 AM
Riscul de a ingheta pe jos,sa conduci prudent.

Leutzu'
03-11-2009, 12:01 AM
Am inteles. Inteligenta tehnologie.

Basti77
03-11-2009, 12:09 AM
Spor la lectura: http://peugeotclubromania.ro/forum/showthread.php?t=12206

Leutzu'
03-11-2009, 06:18 PM
Multumesc Basti. M-am informat.

n_costique
03-11-2009, 11:54 PM
Ce inseamna cand iti apare pe computerul de bord " risk of ice " si acel indicator care iti arata gradele licare? Intreb doar asa ca sa am si eu o idee, pentru ca nu ma pricep. multumesc.

La mine (307 1.6 e) alerta e "ICE ALERT" si incepe de la 3 grade in jos.

deepWRC
04-11-2009, 07:51 AM
Stiti careva daca am facut revizia la 1 an si atunci aveam 7500 km iar acum am aproape 15000 iar revizia ar trebui sa o fac abia in februarie 2010 trebuie sa ma duc sa mi reseteze chilometrajul de 15000 km?

Daca exista un topic despre īntrebari si nelamuriri nu mai e nevoie sa deschizi altul.

Basti77
04-11-2009, 08:20 AM
Nu trebuie.

Laurycă
04-11-2009, 08:25 AM
Banuiesc ca te referi la kilometrajul pe care il arata masina pana la urmatoarea revizie. Pai in februarie 2010 masina iese din garantie si esti liber sa faci ce vrei cu masina. E la latitudinea ta sa te duci, la fel cum poti sa citesti manualul si sa-l resetezi tu; e foarte simplu sa-l resetezi tu fara sa te mergi in nici un service, doar urmānd indicatile din manual.

eeddy4
08-12-2009, 10:03 AM
Salutare ! am si eu o problema azi cand am pus contactu a aparut o eroare ,,PLIP BATTERY SPENT' ce inseamna ? Mersi!

Basti77
08-12-2009, 10:12 AM
S-a mai scris ;) Schimba bateria din cheie.

eeddy4
08-12-2009, 03:59 PM
Am schimbat bateria si tot la fel

Basti77
08-12-2009, 04:15 PM
Bateria cheii plip este consumata. Nu are legatura cheia normala cu bateria din cheia cu telecomanda radio. Ca sa iti faci o idee de unde stie masina ca ai bateria consumata iti prezint modul de comunicatie intre cheia cu telecomanda (emitatorul) si receiverul radio situat pe masina. In momentul in care este actionata telecomanda prin undele radio se transmit receptorului 4 coduri diferite constand in:
1. Un cod fix, unic al cheii;
2. Un cod saritor care se modifica reciproc intre emitator-receptor la fiecare apasare a unui buton al telecomenzii, ceea ce face imposibila folosirea unei chei clonate fara initializare;
3. Un cod aferent comenzii ce se doreste a fi indeplinita (inchidere/deschidere);
4. Un cod corespunzator nivelului de tensiune al bateriei telecomenzii.
Ti-am facut o mica prezentare pentru a putea intelege de unde stie masinuta ta ca bateria este consumata.

LE: Ca o completare la cele spuse mai sus vreau sa mentionez ca sistemul de emisie-receptie are un offset de 255 de locatii disponibil pentru a permite limitat actionarea telecomenzii in afara ariei de acoperire a comunicatiei cu receptorul. Altfel spus puteti butona telecomanda de pana la 255 ori la distanta mare de masina, valabil si in cazul unei baterii descarcate, caz in care distanta de acoperire a semnalului emitator se diminueaza considerabil. Dupa aceea telecomanda trebuie reinvatata de sistem prin procedura specifica.

Am gasit acest post.

cristianionita
13-12-2009, 08:06 PM
Salutari

Am un Peugeot 207 1.4 benzina. Dilema: daca stationez cu motorul oprit si doresc sa ascult radio, dupa o vreme (variaza - uneori 5 minute, alteori 30) acesta se inchide, mesajul aparut fiind ECONOMY MODE ACTIVE. Din acel moment nu mai e cale de a il porni decat daca pornesc si motorul. Altfel, deseori, dimineata, cand pun contactul, ma trezesc cu iconita aceea reprezentand bateria clipocind, pana in clipa in care pornesc motorul, cand se opreste.

Sa inlocuiesc bateria? Aia o fi problema?

Multam,
Cristi

turbojack
13-12-2009, 08:12 PM
Nimic anormal.Este setare pentru protejarea nivelului incarcarii bateriei.
Aceasta optiune se poate modifica sau anula cu tester.

cristianionita
14-12-2009, 10:26 PM
Salutari

Marturisesc ca sunt novice. Ce intelegi prin Aceasta optiune se poate modifica sau anula cu tester." ?

Multam,
Cristi

Basti77
14-12-2009, 10:41 PM
De anulat nu cred ca merge, cel putin pana acum nimeni nu a reusit, cu modificarea timpului si aici este un semn de intrebare, posibil sa mearga.

csaa
15-12-2009, 10:24 PM
Si nici nu cred ca ar fi de dorit sa o anulezi. Poti uita radioul pornit, sau alt consumator, si te vei trezi cu bateria consumata. Ce faci? Pornesti masina impinsa si risti sa ti se deregleze?

cris.g
16-12-2009, 04:00 PM
Salut!
Am si eu o intrebare la care nu am gasit raspuns in manual (sau nu am stiut unde sa caut): motorizarea 1.4 HDI are cumva incalzire auxiliara sau ceva de genul acesta, pentru aerul pe care il baga in interior? Intreb pentru ca incepe sa bage caldura la foarte scurt timp dupa pornirea motorului, chiar si stand pe loc. Spre exemplu aseara la -2 grade si masina acoperita de zapada, am pornit-o si pana m-am invartit 2-3 minute sa curat zapada, deja baga aer cald si parbrizul se dezghetase. Fac comparatie si cu alte diesel-uri, dar mai ales cu T-Jet-ul din dotare (cealalta masina) care este un motor de 1.4 pe benzina. Este adevarat ca este >2x ori mai puternic si sigur are o racire mai "mare", dar totusi HDI-ul este diesel si baga caldura de 2 ori mai repede. De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, se incalzeste mult mai repede si decat Solenza 1.4 MPI. Acul de la temperatura ajunge totusi mult mai greu la 90 de grade, ceea ce era de asteptat. Nu ca m-ar deranja, dimpotriva, dar sunt curios. ^_^

Basti77
16-12-2009, 04:10 PM
Este pejo :P glumesc. Nu are nimic auxiliar asa se incalzeste el, ieri l-am pornit si eu pe la ora 17, dupa o stationare de 24 ore, l-am mutat din curte ca sa curat zapada si dupa 5 minute cand m-am suit in masina sa o bag in garaj, in masina era mai caldut, afara erau -4 grade :(.

Laurycă
16-12-2009, 04:23 PM
Din cāte stiu eu multe dieseluri moderne (printre care si acesta) nu mai baga caldura de la motor, ci electric, adica de la baterie; de asta in masina e cald si motorul e īnca rece.

Cat despre "economy mode" s-a mai discutat (http://www.peugeotclubromania.ro/forum/search.php?searchid=1413552); cea mai utila parere mi se pare concluzia lui Mavida (http://www.peugeotclubromania.ro/forum/showpost.php?p=315532&postcount=9).

Basti77
16-12-2009, 04:30 PM
M-ai facut curios, cand ajung acasa fac sapaturi sa vad ce gasesc pe aceasta tema.

Laurycă
16-12-2009, 04:36 PM
Fa sapaturi, dar sa stii ca un diesel oricat de common-rail si modern ar fi īsi pastreaza proprietatea ca se īncalzeste greu; asta e motorul diesel si din acest motiv constructorii au gasit acest compromis.

cris.g
16-12-2009, 04:37 PM
@Laurica: De acord, dar aia se numeste incalzire auxiliara, si de obicei este optional, din cunostintele mele.

Basti, sunt chiar curios ce info gasesti.

Laurycă
16-12-2009, 05:02 PM
Din cate stiu, unii producatori o baga obligatoriu la motoarele diesel. E si de bun simt daca stam sa ne gandim, sa nu stea pasagerii in frig pana se incalzeste motorul si pentru ca dispare un dezavantaj al motorului diesel. Aceasta incalzire auxiliare a habitaclului e prezenta pe modelele pe benzina doar la cele care au climatronic.

cris.g
27-01-2010, 02:08 PM
Salut,
Revin cu o mica experienta. Ieri am venit cu leutul la serviciu - nu prea am mers iarna asta cu el pentru ca nu am anvelope de iarna, dar ieri fiind curat am zis sa o scot putin la plimbare. Seara cand am plecat de la serviciu CB arata -10 grade. Am pornit, am stat < 1 minut si am plecat. Dupa maxim 2-3 minute aerul suflat de aeroterma era cald. Nu fierbinte, dar cald. Deci e clar, a mea cel putin are incalzire auxiliara, cel mai probabil electrica. Eu am si scaune incalzite, dar nu cred ca are vreo legatura, doar daca o fi fost vreun pachet optional in care intrau scaunele incalzite comandate de mine si dealer-ul n-a stiut exact sa imi spuna. :happy:

razvanster
08-02-2010, 03:29 PM
Am avut masina in service cam mult timp (cauza a fost nedecontarea pe CASCO-expirare ITP cu 2 zile inainte de accident :( ) si bateria s-a consumat fiind inlocuita cu una de logan :)) ; cand activez contactul imi apare o avertizare triunghi, beep-ul aferent si mesajul pe display 'remote control battery flat'; Cheia briceag are raza mare ca inainte, iar motorul porneste fara probleme.
Ma lamuriti, va rog, ce se intampla?

Smotocel
09-02-2010, 12:53 PM
Poate nu ai amperaj suficient de mare in "bateria de Logan" pe care ai pus-o pe masina. Imi dau si eu cu parerea...

boby90
23-02-2010, 10:28 PM
Vă salut vă deranjez şi eu cu o īntrebare dacă se pot pune pe un 207 1.6 HDI 90 cp cauciucuri de 205 55 r16? eu acum am jenti cu cauciucuri de 195 55 r16. Vă muţumesc!

Smotocel
23-02-2010, 10:48 PM
Marimea mai apropiata e 205/50/R16. Asta e dimensiunea pe care am pus-o si eu la rotile de iarna si merge brici. Dezavantajul e ca gasesti mai greu anvelope cu dimensiunea asta pentru ca se pare ca e o dimensiune mai "exotica".

csaa
23-02-2010, 11:12 PM
Marimea mai apropiata e 205/50/R16. Asta e dimensiunea pe care am pus-o si eu la rotile de iarna si merge brici. Dezavantajul e ca gasesti mai greu anvelope cu dimensiunea asta pentru ca se pare ca e o dimensiune mai "exotica".

Daca e dimensiune mai "exotica" nu gasesti, daca e o dimensiune mai autohtona (la mine se potrivesc cauciucurile de Logan) iar nu gasesti. Cum dracu e mai bine?
Si acum vreau sa pun intrebarea care nu strica:
Cum imi dau seama daca parbrizul este termoizolant sau nu? Dupa serie sau alte chestii de identificare, nu ma puneti sa verific temperatura din habitaclu si cea din afara masinii si sa fac cine stie ce calcule cu matrice si logaritmi.

boby90
24-02-2010, 12:07 AM
Marimea mai apropiata e 205/50/R16. Asta e dimensiunea pe care am pus-o si eu la rotile de iarna si merge brici. Dezavantajul e ca gasesti mai greu anvelope cu dimensiunea asta pentru ca se pare ca e o dimensiune mai "exotica".

Păi eu am cred ca şi tine jenţi de aliaj se potrivesc pe ele astea? Şi nu se simte ceva la rulare? Nu ştiu tocmai de asta īntreb că nu mă pricep şi nu aşi vrea să dau banii aiurea. Şi dacă e ce marca mi-ai recomanda şti cum ar fi bine ieftine şi bune.

sckip
25-02-2010, 12:19 AM
Salut,
Am probleme cu masina ... ma dispera la maxim... de ce imi scoate fum in ultimu` hal iar pe tester si pe bord nu imi apare nici o eroare ? de la ce poate fi ? va rog ajutati`ma ... aaaa .. si mai vreau sa va intreb ceva .. daca sparg ceramica din catalizator .. chiar voi primi putere mai multa ? asa am auzit dar nu`mi prea vine a crede.

turbojack
25-02-2010, 12:41 AM
Obtii o usoara crestere de putere si mari dureri de cap ulterior.Turbina nu mai are suficienta contrapresiune si senzorii de presiune a catalizatorului inebunesc gestiunea motorului.Fum mult,ce culoare?Verifica tubulatura OUT din turbo.Daca e plina de ulei,aleluia turbina.

SonyAD
25-02-2010, 02:54 PM
Cum a zis turbojack, scade contrapresiunea şi o să ai erori de overboost.

Fum mult poate să fie din multe cauze. Īn general e din cauza felului cum a fost condusă maşina.

Īn ideea că ai verificat şi nu ai tubulatura de admisie sau intercooler perforat, aş īncerca Diesel-Spülung de la Liqui Moly pentru curăţarea injectoarelor.

Smotocel
25-02-2010, 06:03 PM
Păi eu am cred ca şi tine jenţi de aliaj se potrivesc pe ele astea? Şi nu se simte ceva la rulare? Nu ştiu tocmai de asta īntreb că nu mă pricep şi nu aşi vrea să dau banii aiurea. Şi dacă e ce marca mi-ai recomanda şti cum ar fi bine ieftine şi bune.

Eu am jante de aluminiu, modelul Spa (daca iti spune ceva) cu dimensiunile 6,5 (latime) x 16 (diametrul). Pe jantele astea anvelopele 205/50/R16 de care iti povesteam se potrivesc de minune. De fapt cred ca se potrivesc si pe jante cu latimea de 6 (te lamuresti la linkul asta unde gaseti un tabel de echivalenta).

In privinta anvelopelor eu am ales Semperit care aveau un model de iarna pe dimensiunea asta dar gasesti aceasi dimensiune si la alte branduri (nu e chiar asa rara dimensiunea asta, doar la noi in tara se gaseste mai greu).

boby90
26-02-2010, 09:41 PM
Nu stiu exact ce model sunt daca nu ma insel sunt ca ale tale din poza si mai trimite-mi odata linkul te rog ca nu merge

Smotocel
28-02-2010, 12:04 PM
Da, ai jante identice cu ale mele deci dimensiunile jantelor tale sunt 6,5 (latime) x 16 (diametru) si deci poti monta anvelope cu latimea maxima de 215 (dar personal nu-ti recomand o latime mai mare de 205 pentru ca daca pui 215 iti va iesi prea mult in afara anvelopa peste janta si nu arata prea bine). Iti reatasez linkul mai jos ca sa vezi si singur echivalenta:

http://www.tyres-pneus-online.co.uk/equivalency-tables-advice.html

Basti77
08-04-2010, 07:27 PM
Cum se schimba becurile din semnalizarile de la oglinzi ?

In PejoServBox nu prea specifica si nu doresc sa fortez lucrurile pe acolo, sper sa nu se dea oglinda jos :blink:

theo_xss
08-04-2010, 07:37 PM
Stiam ca scrie la 308 si m-am uitat si la 207... si specifica si la 207:
http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/code/index_ro_ro.htm
Linkul nu acceseaza direct pagina respectiva, dar o gasesti la INFORMATIILE PRACTICE -> SCHIMBAREA UNUI BEC -> LUMINI FATA -> apoi, in PDF, mergi o pagina in jos.

Basti77
08-04-2010, 07:48 PM
Mersi, ce tare scrie chiar in cartea ei :happy:

Clrandrei
03-06-2010, 05:00 PM
Salut,

Am si eu un peugeot 207 20.000km si nici pana acuma nu stiu ce este in bord acea chestie care seamana cu un cititor de carduri?!!?

Imi poate spune cineva?
Multumesc

Basti77
03-06-2010, 05:40 PM
In acel locas ("Port carduri" descris in manual) poti pune tichetele de la parcari de exemplu, legimitatiile de acces (Metro, Selgros, etc.) sau chiar cardurile de carburant sau salariu (daca ai curaj) :D

MeBODY
15-08-2010, 11:54 PM
Salut.

Mă tot gāndesc sa'mi pun niste Xenoane pe un 207 ,(proiectore,faza scurta) dar am cateva intrebari/nelamuriri.
1.Ce model de xenon sa'mi pun
2.Se merita bani investiti (stiu k niste xenoane bune sunt in jur de 450-500 ron)
3.Unde in Buc pot gasi un Atelier Profi

Stima

sw tm
16-08-2010, 12:16 AM
La intrebarea 2 raspunsul e simplu: Daca circuli noaptea "se merita". Daca nu, NU...

Laurycă
27-11-2010, 08:39 AM
Stie cineva cati litri de antigel + apa distilata intra īn instalatie. Vreau sa schimb antigelul si trebuie sa stiu ce cantitate trebuie sa am la dispozitie.

turbojack
27-11-2010, 10:39 AM
5.6L.In motor raman circa 1L,daca nu demontezi pompa de apa,asa ca torni inapoi 2.5 litri de antigel pur si faci nivelul de maxim cu apa distilata.Nu te chinui cu echivalari la epribeta pentru "fifti-fifti".
Nu era rau sa specifici si motorizarea,ca sa nu mai caut in profil....

Laurycă
27-11-2010, 12:33 PM
Mai e nevoie de clatire, sau pot sa pun direct antigelul cu apa distilata? Amestecul actual are 2 ierni si mai mult ca sigur s-a folosit antigel mineral; eu vreau sa pun antigel organic (Total).
Motorizarea e specificata in semnatura, dar cred ca nu ai observat.

csaa
28-11-2010, 05:25 PM
Eu am tot 1,4 HDI si, anul trecut, dupa doua ierni doar am inlocuit 750 ml. din lichidul de racire cu antigel pur. Am verificat densitatea acum o luna si mi-a aratat punctul de inghet cam la -37 grade.
Nu inteleg de ce vrei sa inlocuiesti tot lichidul de racire.

Laurycă
29-11-2010, 07:44 PM
Vreau sa inlocuiesc antigelul mineral cu un organic, care are durata de utilizare mai mare.

myster
01-12-2010, 09:24 PM
Nu-mi functioneaza stopurile de frana mereu, cateodata cand apas usor pedala se aprind iar daca apas pana la capat se sting, concluzia : in anumite pozitii ale pedalei de frana stopurile nu stau aprinse, tind sa cred ca este de la pedala, daca a mai intampinat cineva acesta problema sau are idee cum se poate remedia sau macar din ce cauza este va rog sa ma lamuriti si pe mine, cu stima.

Basti77
01-12-2010, 10:39 PM
Este de la intrerupator. Nu este nimic stricat, toata lumea care a schimbat acest intrerupator la service au aruncat banii pe geam, nimic nu a fost schimbat ci numai reglat, cel putin asta a fost la mine.

Am patit si eu acest lucru acum 2 luni, aceeasi problema ca la tine si am rezolvat-o foarte simplu si fara costuri. Nu a fost nimicdefect il el, eu l-am desfacut si am facut-o degeaba. Totul a fost din reglajul tijei, acea tija are niste dinti care de la bruscari ale pedalei isi modifica pozitia. Dupa ce am reglat aceasta tija totul este in ordine, becurile se aprind din prima, fara nici-o ezitare la numai 5 mm de la apasare, nici nu incepe sa franeze cand becurile se aprind.

In acel intrerupator intra 3 fire :blink: nu 2 cum ne-am gandi ca ar fi normal. De ce ? Numai Victor ne poate spune din diagrame. Cand pedala este ridicata un contact este deschis si unul inchis, cand se apasa pedala starea lor se inverseaza, deci daca ai un reglaj prost al acelei tije posibil tocmai aceasta functionare a celor 2 contacti sa-ti genereze anomalia pe care o ai.

sorin2009
05-12-2010, 09:27 PM
am si eu o intrebare.la 207-le meu 1.4 hdi din 2008 si 100.000 km se aude un zgomot ciudat cand o pornesc dimineata.mai exact , un scartait (sau ceva de genu) ce vine din zona curelei de la alternator.un mecanic mi-a spus ca ar fi de la aceasta curea dar ca nu este problema (gen , majoritatea masinilor fac asa).
acum , intrebarea este:se impune sa schimb distributia desi acelasi mecanic mi-a spus sa nu ma ating de ea pana la 180.000 km?
precizez ca doar la prima pornire se aude zgomotul si dp cca 1 min dispare.
ca si comportament nu am observat nimic anormal ,daca pot spune asa.
astept parerile voastre.multumesc anticipat

Basti77
05-12-2010, 09:51 PM
Ai schimbat cureaua de accesorii ?

Cu distributia cam asa stau lucrurile, dar cine stie, ceva lichide pe acolo pot influenta perioada de schimb.

turbojack
05-12-2010, 10:46 PM
Se inlocuieste doar cureaua accesorii,n-are nici o treaba cu distributia.

sorin2009
06-12-2010, 08:39 PM
cred ca asta o sa fac.desi am constatat ca are momente cand se aude zgomotul si altele cand nu.
acum , alta intrebare.e vreo problema daca schimb uleiul Total Quartz Energy 5w-40 cu Mobil 1 5w-40?sau Aral,Castrol?sunt unii care spun ca marca de ulei Total este cam "slabuta calitativ". sa fie si o idee de marketing intre PSA si Total ?
voi ce antigel folositi?au am completat cu unul cumparat(concentrat) pe care l-am diluat cu apa distilata.am vazut in magazine si un antigel Total.sa iau de-ala?
cam atat , pentru moment. :-) mersi pentru raspunsurile prompte baieti

Basti77
06-12-2010, 08:49 PM
Dar de ce nu-ti place Total :blink:?
Este superior fata de multe uleiuri pe care scrie Made in UE, eu de 3 ani si ceva il folosesc si sunt foarte multumit, il schimb la an sau 16-17k, depinde cum il cumpar.

Cei care spun ca Total este slabut calitativ folosesc Castrol :blink: de curiozitate intreb :P

Antigelul pana acum nu l-am schimbat, dar am tot completat, cu apa distilata dar si cu antigel concentrat, punctul de inghet este in parametrii (verificat), la primavara urmeaza sa-l schimb.

sorin2009
07-12-2010, 09:38 PM
din pct meu de vedere , Total e ok. numai k am mai auzit si eu pe unul si altul despre ce "bune" sunt alte uleiuri .atat
am mai obs ceva la 207-le meu.tot dimineata , la prima plecare de pe loc , ambreiajul se comporta ciudat , in sensul ca simt cum trepideaza (nu pedala) cand plec pentru prima data de pe loc.cred ca este posibil sa trebuiasca sa-l schimb , numai ca mi se pare ciudat ca dupa prima plecare , nu mai face la fel.
sau poate , sunt eu prea tipicar si stau sa ma uit la toate chestiile.cine stie
vid-a-vis de Total , il schimb la 20.000 km iar de la 80.000 la 100.000 km mi-a consumat cam 25% (2 liniute pe joja).nu stiu daca e ok dar asta e .
oricum ,sunt foarte multumit de masina
cu stima,

Basti77
07-12-2010, 09:53 PM
Si la mine face la fel ambreiajul, nu mereu dar mai face, dupa o stationare mai mare, pe timp umed si rece. La 100k ce sa-i mai ceri avand in vedere traficul de la noi si magaria celor de la pejo cu privire la ambreiaj si greutatea lui 207 cu aceasta motorizara.

sorin2009
07-12-2010, 10:09 PM
cert e , ca e o masina buna.indiferent de parerile multora.regret ca nu mi-am permis un motor mai mare (1.6 hdi) dar in rest sunt super multumit.
fiind fiare , intotdeauna vor tb inlocuite ,modificate , etc..si mi se pare normal.
ce nu mi se pare normal este nivelul de trai si cat aj sa tragi pentru a-ti permite un anumit nivel de comfort...in cazul nostru , o masina buna...dar astea sunt alte treburi
basti , te mai rog ceva...am uitat cine mai aduce cotiere Armster.poate poti sa ma ajuti .vreau sa comand pentru un prieten.mersi

Basti77
07-12-2010, 10:26 PM
Vorbeste cu Ionut159 , eu de la el am luat 2 bucati, daca nu are cauta pe net, sunt multe site-uri care vand. Lasa-ma cu 1.6hdi, prefer motorasul meu decat sa schimb distributii la 20k.

cristiansumedrea
07-12-2010, 10:33 PM
Basti77 - Ce vrei sa zici ? Eu am 1.6 hdi !:winky:

Basti77
08-12-2010, 07:59 AM
Da, dar ai 307 , acesta este sectiunea de 207, e o mica, mare diferenta :upsidedown: cine are 207 stie despre ce vorbesc.

Ferdy
08-12-2010, 02:14 PM
eu am 207 1.6 hdi 110 cp si.... nu vad nici o problema !:) daca stii mai multe te ascult

Basti77
08-12-2010, 03:49 PM
Cati km. ai ? Este vorba de scartaitul distributie, multi merg cu ea asa, nu baga de seama, considera ca sunetul este unul normal, poate apare si de la 15-18k.

cristiansumedrea
08-12-2010, 04:35 PM
Mai Basti77 (http://www.peugeotclubromania.ro/members/5333-Basti77) , Stai un pic , aceeasi distributie o am si eu. Si de ce la mine nu se aude , dar in schimb la 207 da?

Ferdy
08-12-2010, 04:53 PM
am 68k ... si intr-adevar si la mine scartie acolo ceva.. ce trebe facut?

turbojack
08-12-2010, 07:53 PM
Distributia nu scartaie,cureaua accesorii insa da.

cristiansumedrea
08-12-2010, 08:13 PM
turbojack (http://www.peugeotclubromania.ro/members/1340-turbojack)_ ai idee la ceea ce vrea sa zica Basti77 . Adica de motorul de 1.6 hdi si comportamentul lui diferit pe 207 si 307 .

Basti77
08-12-2010, 08:27 PM
De la distributie este, cei care au schimbat distributia pot spune exact care este problema, ceva cu pompa de apa, cu intinzatorul nu stiu detalii pentru ca nu m-a interesat treaba asta, dar Low, Mavida, MotanulIncaltat, AdiValeanu, Mihnea cu siguranta pot da detalii despre acest lucru ca doar au schimbat distributia, unii dintre ei pana in 25k. Sa nu mai spunem de cei cu 308 care sunt si ei cativa, la 308-ul finului face de la 18k acel zgomot.

Posibil alt furnizor de piese, numai meseriasii de la Pejo pot spune acest lucru.

Mihnea
08-12-2010, 08:46 PM
Eu n-am schimbat distributia la al meu 1,6hdi sebi :p. Zgomotul vine de undeva de la motor din partea dreapta, la relanti. Eu insa pe la 65k am schimbat rulmentul si furca de la ambreiaj, scartaia pedala cand o apasam.

Basti77
08-12-2010, 10:02 PM
Atunci tu ai avut noroc, oricum era deosebita :blush2:

archaeus
09-12-2010, 11:21 AM
Eu am schimbat-o pe garantie la 17k km. Scartaia dimineata la rece, initial s-a schimbat pompa de apa apoi si cureaua si rolele, aceasta operatiune rezolvand problema.

Dan Ionescu
09-12-2010, 11:50 AM
Eu stiu ca cele de 90 cp au aceasta problema ,nu 110,sa nu confundam distributia cu zgomotul de la cureaua de accesorii.

archaeus
09-12-2010, 03:25 PM
motoarele sunt identice, doar ca cel de 110 are turbina cu geometrie variabila si intercooler.

dadu
09-12-2010, 06:44 PM
TOATE diesel-urile au intercooler azi.

csaa
11-12-2010, 06:46 PM
Aveti idee cam cat costa o pompa de apa?
P.S. - 1,4 HDI

turbojack
12-12-2010, 05:13 AM
circa 180 ,exclus Dolz sau airtex

dan_dan_xl
13-12-2010, 01:52 AM
salut,mi se aude un sunet lacureaua de alternator ,care leaga si servo si clima la un peugeot 206 benzina 1.4,am inteles ca sar putea sa fie role dar sunt foarte scumpe 2 role intinzatoare in jur la 5 milioane,aveti careva i dee ceas putea face,sau trebuie neaparat sa le schimb

turbojack
13-12-2010, 02:07 AM
DAi jos cureaua accesorii si verifici la mana jocul rolelor.

sorin2009
15-12-2010, 09:00 AM
ce dimensiune are tubulara necesara pentru a desfileta filtrul de ulei? am obs ca pe ea scrie 25 Nm.multumesc

CGDBZ
15-12-2010, 09:38 AM
Da ce are pompa airtex ca eu exact airtex am pus ?

archaeus
15-12-2010, 01:33 PM
25 Nm este forta necesara cu care se strange filtrul de ulei folosind cheia dinamometrica. Cheia ptfiltrul de ulei este una reglabiila pt mai multe tipuri de filtre.

sorin2009
15-12-2010, 07:54 PM
La 206 cu acelasi motor a desfacut-o mecanicul cu o tubulara cu prelungitor dar am omis sa-l intreb care era dimensiunea acesteia.

sorin2009
21-12-2010, 08:17 PM
am rez . am alta interbare?a sch cineva distributia la 207 1.4 hdi?daca da, la cati km si cat a costat toata treaba.

Basti77
21-12-2010, 10:52 PM
Nu cred ca a schimbat nimeni, se schimba la peste 200k.

sorin2009
28-12-2010, 11:58 PM
Hai sa va spun ceva . Cunosc pe cineva cu un logan 1.5 dci 65cp an fabr. 2005 90.000 km si i-au cazut injectoarele. Problema: motorina foarte buna de la noi din tara.. pilitura peste limita normala. Omul a alimentat din pompa, dar de la petrom. Nu am auzit de prob de-astea si la peugeot, dar ma gandesc sa nu patesc si eu la fel deoarece alimentez de la petrom.
Voi ce credeti?

Basti77
29-12-2010, 08:16 AM
Nu este de la motorina ci ele sunt foarte proaste (motoare, piese, etc.), eu am un prieten care lucrand la OMV alimenta numai de acolo, avea card de carburant, si la nici 30k i-au picat 2 injectoare si pompa. Foarte greu a reusit sa le schimbe pe garantie, cu strigaturi si interventii, este adevarat ca si la Pejo mai pica un injector dar 2,3 sau chiar toate 4 pana in 100k este mai greu. Acelasi lucru cu un Clio cu motorul dci de 85k al altui prieten, schimbate toate injectoarele si pompa intre 60 si 80k, este adevarat primul merge mai batraneste, al doilea o cam alearga, dar totusi nu este normal.

Laurycă
30-12-2010, 08:43 AM
Sorin, ce spui tu e o problema genarala la Dacia si la unele modele low-cost Renault diesel (Symbol) si cauza este calitatea foarte proasta a injectoarelor Delphi (parca). Este cea mai mare problema la Logan diesel si este arhicunoscuta (poti sa cauti pe forumurile Dacia si Renault). Problema a fost remediata si la modelele mai noi (parca de dupa 2007) se folosesc altfel de injectoare si la modele mai noi nu mai este aceasta problema. Doar primele modele diesel au aceasta problema. La Peugeot poti sa stai linistit ca ai injectoare bune (din ce stiu eu sunt Bosch); nu le compara cu injectoarele de pe Logan (nici macar astea noi). In fond de asta ai dat si mai multi bani pe masina. :)

sorin2009
02-01-2011, 01:48 AM
Vis-a-vis de "scartaitul" curelei de accesorii care a inceput sa ma obsedeze.
Ce parere aveti ? sa o schimb sau sa astept pentru momentul in care voi schimba si distributia ?
Masina e 1.4 hdi 100.600 km.

turbojack
02-01-2011, 09:26 PM
Cureaua de accesorii se poate inlocui fara probleme.,

cristi901
03-01-2011, 02:46 PM
Buna ziua!Am un 206 pe benzina de 1,4 si se aude un fluierat cand pun contactul, care nu se mai opreste si care vine din fata de undeva de la motor iar dupa ce iau contactul mai merge cateva secunde dupa care se opreste.Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi?V-a multumesc!

csaa
03-01-2011, 11:28 PM
@sorin2009 fugi si schimba cureaua. Eu am schimbat-o pe la 50000 si era crapata pe lungime. Cineva spunea pe un alt topic ca i s-a rupt cureaua de accesorii si ia afectata si distributa (a ajuns o parte din cureaua de accesorii sub cureaua de distributie) iar reparatia a costat enorm.
Din cate stiu o curea de accesorii costa undeva la 40 lei.

Basti77
03-01-2011, 11:43 PM
Eu mai mereu ma uit la ea cand ridic capota, cam saptamanal, este deja pe lista, 54k in prezent si 4 ani in august ii cam ajunge, la cat costa nu merita sa risti, cum da caldura se schimba.

Ce spui tu a patit Jardel la 307 cu 2.0 hdi.

Smotocel
05-01-2011, 12:35 PM
Voi despre care curea vorbiti aici (cea crapata pe lungime la 50000 km)? De cea de distributie sau de cea de accesorii? In carte la masina mea (1.6 HDI, 110 cai) scrie ca distributia se schimba la 240000 km in mod normal sau 180000 km in conditii grele de utilizare asa ca mi se pare exagerat sa trebuiasca schimbata distributia la 50000 km. Ok, poate nici chiar la 180000 km (eu ma gandesc sa o schimb pe la 100-120000 km) dar nici chiar la 50000 km.

Basti77
05-01-2011, 12:36 PM
De accesorii.

Smotocel
05-01-2011, 05:26 PM
Aha, asa da..desi eu pana la 72000 km nu am schimbat-o nici pe aia desi cam scartaie dimineata la rece...

sorin2009
05-01-2011, 10:05 PM
am fost la peugeot pitesti ieri si un mecanic m-a sfatuit sa schimb cureaua de accesorii impreuna cu rola de ghidaj si intinzatorul.si sa las treaba asta pentru cand voi sch distributia.de asemenea mi-a mai spus sa schimb distr. la ei in service pentru a beneficia de garantie .
si o tinea una si buna cum ca piesele originale peugeot sunt cele mai bune.(pentru masinile lor bineinteles) si celelalte (gen mann) sunt solutii de compromis.
am gasit o curea contitech la vreo 80 ron si 30 de ron montajul.
ce parere aveti de cele de mai sus?

boby90
13-01-2011, 01:51 AM
Am si eu o intrebare imi poate spune si mie cineva daca a mai schimbat cineva distributia la motorul de 1.6hdi 90 cp? Pentru ca mi-a spus un prieten mecanic ca a mea cam ar trebuii schimbata si am sa zic asa doar aprox.70000km si in carte sunt alte scoruri mult mai mari pentru schimbare distributie. Si mi-a zis ca daca e sa schimb kitul de distributie sa schimb si pompa de apa si cureaua de accesorii sa nu am probleme dupa.E corect?

Basti77
13-01-2011, 07:26 AM
Normal se schimba ca in carte, undeva la 200-230k, dar anormal se schimba incepand cu 10-15k cand incepe sa scartaie sau pica pompa de apa (de citit posturile pe aceasta tema).

iceblade21
19-01-2011, 12:22 AM
Salut, am o mica problema cu leutul meu: de la un timp a inceput sa se auda un fasait in spate care pare sa vina mai mult din partea stanga, toba fiind pe dreapta. Ciudat este ca faptul ca nu se aude mai tare cand turez motorul, ca sa intru la banuit de toba, plus ca nu se simt si alte efecte in afara de fasaitul respectiv.

Este motorizarea de baza benzina (1.4 75CP), modelul facelift. Inca nu am fost cu ea in service sa verific. Face 1 an la inceputul lui Mai...

Ceva idei de la ce ar putea fi?

sw tm
19-01-2011, 12:29 AM
La leul meu, iarna mi se mai intampla sa mi se rupa protectiile de plastic de sub aripi si sa frece de anvelopa. Posibil sa fi patit si tu ceva asemanator.

roli_50_r
19-01-2011, 12:31 AM
Am un peugeot 207 1.4 hdi 80cp si vreau sa stiu la ce turatie sa schimb viteza pentru a avea cel mai bun demaraj ???:pope3:

iceblade21
19-01-2011, 12:33 AM
La leul meu, iarna mi se mai intampla sa mi se rupa protectiile de plastic de sub aripi si sa frece de anvelopa. Posibil sa fi patit si tu ceva asemanator.
Nu cred ca este cazul, sunetul este acelasi si cand sta pe loc cu motorul pornit (se aude la fel indiferent de turatie).

peugeot207RC
24-01-2011, 07:53 PM
salut!
@sw tm: asa este, se poate intampla ca masina sa scoata un zgomot de huruit din cauza acelor protectii, insa la mine nu este cazul, pentru ca am verificat atent. se aude in mers un huruit, in momentul in care iau stanga sau dreapta de volan si nu imi dau seama de unde.
@iceblade21: pentru ca e in garantie, te sfatuiesc sa ii stresezi pe cei de la eurial cat mai mult si sa nu ii lasi pana nu esti multumit.
thx

13cdc
26-01-2011, 11:58 PM
salutare tuturor,

posesor .....207 16v din 6/2007

am schimbat 2-3 baterii la cheie, am reinitializat telecomnda asa cum am citit si la voi precum si in manual .... dar mesajul de atentionare nu a disparut !!!!

ma puteti ajuta cumva ?
multumesc

turbojack
27-01-2011, 03:06 AM
Posibil sa ai nevoie de ajutorul unui electronist,cheia fiind defecta.A suferit trante anterior?
@roli_50_r ,motorul se simte cel mai bine daca schimbi la 2500-3500 rpm,insa in marea majoritate a timpului de rulaj in oras este inutila utilizarea acestei plaje de turatii (Pleci tare de la stop,dar franezi si mai tare destul de curand).

archaeus
27-01-2011, 08:44 PM
Postez aici poate cineva are vreo idee despre ce este vorba. Mentionez de la inceput ca nu e despre Peugeot, mai am un Opel Combo iar pe forumul Opel lumea se face ca ploua, ca sa nu zic ploO.
De ceva timp ( cam 3 luni ) mi s-a ars compresorul de AC. Am un Combo VAN 1.7 DTI cu 2 locuri luat din Germania in 2008 la 83k km, am mai facut eu cu el de atunci pana la 98k km. Pana cand sa se arda compresorul, nu am avut nici cea ma mica problema cu el, iar odata cu arderea compresorului imi ramane aprins in bord becul cu cheie/masinuta. Folosind metoda frana+aceleratie + cheie pe pozitia a 2a imi da codul de eroare P0602 - Control Module Programming Error conform site-ului http://www.obd-2.net/inform...fehlercodes.html. Mentionez ca masina functioneaza absolut la fel ca inainte de aparitia acestei erori. Aveti idee de unde este, dauneaza cu ceva si daca se poate rezolva cumva? Multumesc.

/later edit: Am uitat sa spun ca am montat o alarma pe masina, iar cand s-a aprins becul in bord, mai bine zis cand nu s-a mai stins Smile alarma a dat o eroare in sensul ca nu vroia sa imi mai deschida masina si scotea niste sunete ciudate.Sper sa va ajute.

boby90
31-01-2011, 11:00 AM
Am un 207, 1.6 hdi 90cp si vreau sa stiu daca la cei cu clima automata le porneste compresorul pe frig. Pentru ca am sesizat ca mie nu imi porneste compresorul cand apas pe "auto". Am fost la ei la Eurial militari si mi-au zis ca, compresorul nu porneste pe temperaturi mai mici de 0 grade. Vreau sa stiu daca si la voi este la fel!!!! ASTEPT RASPUNS URGENT!!

CGDBZ
31-01-2011, 11:41 AM
Nu am 207 dar am clima automata si compresorul porneste cand afara sunt cateva grade cu plus (4-5 aproximativ dupa termometrul masinii) .

Smotocel
31-01-2011, 12:30 PM
Nu m-am dat niciodata jos din masina pe temperaturi sub 0 sa aud daca a pornit sau nu compresorul dar nu vad niciun motiv pentru care sa nu porneasca. Doar clima face si frig si cald deci ar trebui sa mearga pe orice temperatura. Mai mult decat atat cand pornesti dezaburirea la parbriz porneste ci clima deci compresorul merge ca sa faca aer cald sa dezghete/dezabureasca parbrizul..si asta se intampla pe orice temperatura.

Basti77
31-01-2011, 01:05 PM
Am un 207, 1.6 hdi 90cp si vreau sa stiu daca la cei cu clima automata le porneste compresorul pe frig. Pentru ca am sesizat ca mie nu imi porneste compresorul cand apas pe "auto". Am fost la ei la Eurial militari si mi-au zis ca, compresorul nu porneste pe temperaturi mai mici de 0 grade. Vreau sa stiu daca si la voi este la fel!!!! ASTEPT RASPUNS URGENT!!

Am AC normal si de cateva ori a pornit sub 0 grade, dar motorul era foarte incalzit, eram dupa 1 ora de mers. Deci pleaca si sub 0 grade dar are legatura si cu temperatura motorului.

boby90
31-01-2011, 02:02 PM
Nu m-am dat niciodata jos din masina pe temperaturi sub 0 sa aud daca a pornit sau nu compresorul dar nu vad niciun motiv pentru care sa nu porneasca. Doar clima face si frig si cald deci ar trebui sa mearga pe orice temperatura. Mai mult decat atat cand pornesti dezaburirea la parbriz porneste ci clima deci compresorul merge ca sa faca aer cald sa dezghete/dezabureasca parbrizul..si asta se intampla pe orice temperatura.

Cica nu porneste compresorul, am vorbit cu mai multi prieteni si mi-au spus ca acel compresor porneste doar cand se foloseste freonul adica, cand afara sunt mai multe grade decat ii ceri u sa-ti bage de exemplu daca ii ceri sa-ti bage 18 grade si afara sunt 5 grade iti baga de afara. insa mai am o problema cand intram in marsarier se activa functia de recirculare aer la fel si cand spalam parbrizul acum nu o mai face! Stiti ce ar putea fi?

csaa
31-01-2011, 10:08 PM
Cica nu porneste compresorul, am vorbit cu mai multi prieteni si mi-au spus ca acel compresor porneste doar cand se foloseste freonul adica, cand afara sunt mai multe grade decat ii ceri u sa-ti bage de exemplu daca ii ceri sa-ti bage 18 grade si afara sunt 5 grade iti baga de afara.....
Ce echipare ai? Probabil ai clima automata si de aia patesti asa, noi (eu si Basti) avem AC simplu, la noi merge oricum ar fi.

...... insa mai am o problema cand intram in marsarier se activa functia de recirculare aer la fel si cand spalam parbrizul acum nu o mai face! Stiti ce ar putea fi? da' chiar, ce masina ai frate!!!!!!???????

sw tm
31-01-2011, 10:15 PM
About boby90
Marca AutoPeugeot // Model207 // Motorizare1.6 HDI 90 cp // CuloareNegru

Eu am clima automata si astazi la -5 grade functiona clima pe dezaburire sau auto.

Mihnea
01-02-2011, 12:41 AM
insa mai am o problema cand intram in marsarier se activa functia de recirculare aer la fel si cand spalam parbrizul acum nu o mai face! Stiti ce ar putea fi?
Asta nu e chestie neobisnuita. La VW de exemplu, cand intri in marsarier se activeaza automat recircularea ca sa nu-ti intre gazele in masina. Si la fel, daca ai stergatoarele din fata pornite si bagi in marsarier, porneste singur stergatorul din spate, ca sa ai pe unde vedea.

boby90
01-02-2011, 11:29 AM
Cssa am clima bizonala, tocmai de aia vroiam sa stiu daca la altii cu clima le porneste compresorul ca eu nu il mai aud sa porneasca si nici nu-l simt. Si pentru Mihnea stiu de asta tocmai de aceea am si zis ca nu imi mai functioneaza recilcurarea cand intra in marsarier sau cand spal parbrizul ceea ce o facea si acum nu o mai face...

csaa
01-02-2011, 08:05 PM
La mine nu face asa ceva. Nici nu am stiut ca poate avea astfel de proceduri.

2070utdoor
02-02-2011, 11:40 PM
La mine nu face asa ceva. Nici nu am stiut ca poate avea astfel de proceduri.

Trecerea pe recirculare de aer la mersul inapoi este valabila cand sistemul bizonal este pe auto.Cand bagi in marsalier nu se aprinde nici un bec dar ventilatorul creste vag in turatie-tipic pentru recirculare.Ca sa sesizezi da muzica mai incet ! La fel si cu stergatorul spate:uneori mergea uneori nu.M-am prins ca functioneaza numai cand sunt stergatoarele pe Auto(prin apasarea in sens orar a manetei stergatoarelor).Si apropo mai este o chestie foarte practica.La oprirea masinii(contact luat) prin apasarea comandei stergatoarelor in sens orar stergatoarele se ridica in pozitie verticala.Acum in sezonul rece stergatoarele nu se vor mai lipi de parbriz,pentru ca apa se scurge de pe lamele.Incercati veti fi foarte multumiti.Miscarea trebuie facuta in 60 secunde dupa luarea contactului.

Basti77
02-02-2011, 11:48 PM
Stergatorul spate merge la orice model, nu trebuie sa ai AUTO, important este sa ai stergatorul fata pornit (temporizare sau normal), setarea se face din CB. Partea cu parcarea stergatoarele pe mijlocul geamului este pentru anotimpul de iarna. Recircularea este oprita la cele cu clima si in momentul in care aceasta este pornita si se actioneaza spalarea parbrizului pentru a evita patrunderea mirosului de lichid in interior.

Prin citirea manualului descoperi lucruri interesante, chiar si dupa 2, 3 ani ele pot fi folositoare :notangel:

sw tm
02-02-2011, 11:57 PM
La modelul meu daca dau comanda de spalare parbriz, clima merge bine merci in continuare fara recirculare. Functia se activeaza doar din softul de diagnoza?

Basti77
03-02-2011, 12:02 AM
In cartea Pejo nu scrie nimic de acest lucru, posibil nici din CB sa nu poti face modificarea.

2070utdoor
03-02-2011, 12:02 AM
Cred ca e bine sa le amintim pentru ca poate nu toti au un manual de utilizare(ca noi) si atunci nu se pot bucura de toate maruntisurile care iti fac viata mai frumoasa.

Basti77
03-02-2011, 12:05 AM
Manualul este pe ServiceBox, oricum aici se pierd in timp la cate zeci de pagini sunt.

boby90
03-02-2011, 11:58 AM
Bun si stiti cumva de ce la mine numai functioneaza acesti senzori??? (recilcularea aerului cand dau cu spatele si spal parbrizul)

doihany
04-02-2011, 05:10 PM
Buna ziua, ma intereseaza sa aflu unde intra mufa de la airbag picioare. multumesc anticipat

Am uitat sa mentionez ca este vorba de un peugeot 207 1.6 hdi din 2008, sorry

csaa
05-02-2011, 01:30 PM
Stergatorul spate merge la orice model, nu trebuie sa ai AUTO, important este sa ai stergatorul fata pornit (temporizare sau normal), setarea se face din CB. Partea cu parcarea stergatoarele pe mijlocul geamului este pentru anotimpul de iarna. Recircularea este oprita la cele cu clima si in momentul in care aceasta este pornita si se actioneaza spalarea parbrizului pentru a evita patrunderea mirosului de lichid in interior.

Prin citirea manualului descoperi lucruri interesante, chiar si dupa 2, 3 ani ele pot fi folositoare :notangel:
Faza cu stergatorul spate este si la mine. O stiam! Nu stiam (si nu aveam cum sa stiu) despre recilcularea aerului.

sorin2009
05-02-2011, 10:33 PM
Salut. De vreo 20.000 km, in fiecare dimineata, la prima pornire (indiferent daca este cald sau frig) se aude un zgomot undeva in zona curelei de accesorii.
Am cumparat una Gates la circa 60 de lei. Cea de pe masina, nu prezinta semne vizibile de uzura la exterior. Cert e ca nu stiu exact cum e cu schimbatul. Daca sa ma duc la Peugeot pentru manopera sau la un service.
Nu prea am incredere in anumiti mecanici. Mentionez ca am un 207 1.4 hdi 103.000 km. Distributia o sa o schimb dupa 140.000 pentru ca merg destul de atent cu masina si pana in prezent merge perfect.
Voi ati schimbat ? Cum ati procedat ?
Multumesc.

csaa
07-02-2011, 09:01 PM
De schimbat cureaua de accesorii este destul de simplu dupa ce ai dat jos roata dreapta fata si contraaripa. Daca masina e urcata pe elevator ai loc cat cuprinde sa faci toate operatiunile.
Eu am schimbat-o la Eurial Pantelimon, operatiunile in totalitate au durat cam 20 de minute, cureaua a costat 70 lei iar manopera..... 100 lei. MULT!

doihany
10-02-2011, 12:19 AM
Nu stie chiar nimeni ?

archaeus
11-02-2011, 11:33 AM
Postez aici poate cineva are vreo idee despre ce este vorba. Mentionez de la inceput ca nu e despre Peugeot, mai am un Opel Combo iar pe forumul Opel lumea se face ca ploua, ca sa nu zic ploO.
De ceva timp ( cam 3 luni ) mi s-a ars compresorul de AC. Am un Combo VAN 1.7 DTI cu 2 locuri luat din Germania in 2008 la 83k km, am mai facut eu cu el de atunci pana la 98k km. Pana cand sa se arda compresorul, nu am avut nici cea ma mica problema cu el, iar odata cu arderea compresorului imi ramane aprins in bord becul cu cheie/masinuta. Folosind metoda frana+aceleratie + cheie pe pozitia a 2a imi da codul de eroare P0602 - Control Module Programming Error conform site-ului http://www.obd-2.net/inform...fehlercodes.html. Mentionez ca masina functioneaza absolut la fel ca inainte de aparitia acestei erori. Aveti idee de unde este, dauneaza cu ceva si daca se poate rezolva cumva? Multumesc.

/later edit: Am uitat sa spun ca am montat o alarma pe masina, iar cand s-a aprins becul in bord, mai bine zis cand nu s-a mai stins Smile alarma a dat o eroare in sensul ca nu vroia sa imi mai deschida masina si scotea niste sunete ciudate.Sper sa va ajute.

Revin cu aceasta problema. Am dus masina la cineva si dupa ce a dat compresorul jos , concluzia a fost ca nu este problema de la el si ca problema ar fii la partea electrica a masinii. A ramas sa o duc saptamana viitoare pt o diagnoza pe partea electrica. Aveti idee ce ar putea fi avand in vedere eroarea P0602 - Control Module Programming Error? Poate @turbojack sa-si dea o parere de specialist?

sw tm
11-02-2011, 11:52 AM
Daca-i dai un PM lui Turbo ai mai mari sanse sa primesti un raspuns rapid.

turbojack
12-02-2011, 01:07 PM
P0602 - Control Module Programming Error?
Conform codurilor de eroare opel, DTC P0602- Control Module Not Programmed,lucru deloc imbucurator.In principiu trebuie facut un "live data",pentru a intelege ce se intampla la diverse regimuri de functionare.Functionarea compresorului este in stransa legatura cu ventilatoarele de racire a radiatorului ce sunt comandate de ECU.Investigatia trebuie facuta punctual cu testerul conectat.De preferinta un OP-COM sa TECH2.

archaeus
12-02-2011, 02:33 PM
Multumesc de raspuns. Masina a fost pusa pe tester cu motorul pornit si toti parametrii erau in limite normale. Eroarea este permanenta, nu se stinge becul in functie de turatia motorului sau de viteza de delpasare sau de orice altceva. Eroarea a fost stearsa dar la urmatoare pornire a motorului a reaparut. Mentionez din nou ca masina merge absolut identic ca si inainte de a aparea aceasta eroare care este legata de nepornirea compresorului de AC si de "eroarea" data de alarma. Oare o resoftare a masinii ar rezolva aceatsa prblema pt. ca neffind de specialitate, nu inteleg exact ce inseamna modul de control neprogramat. O explicatie mai pe larg mi-ar fi oarecum de folos, chiar daca nu am mijloacele tehnice si cunostintele necesare de a remedia problema.

turbojack
12-02-2011, 02:47 PM
Alarmele pot da o multime de erori stranii.Se poate "dezlega" alarma si verificat din nou acest defect.
La acest motor daca dai "output test" pe EGR defect,poate deprograma ECU.SE poate face o reprogramare,dar obligatoriu un un backup al softului existent.

andreicutzu
12-02-2011, 08:32 PM
salut , am observat azi ca stopurile pe spate se aprind doar cand vor ele , am citit ca este un intrerupator peundeva pe la pedala de frana , l-a mai desfacut cineva ?si cum? mersi

Basti77
12-02-2011, 08:49 PM
http://www.peugeotclubromania.ro/forum/threads/3181-Probleme-intalnite-la-Peugeot-207?p=417365&viewfull=1#post417365

Postul #3138. Este din reglaj. Se poate remedia fara sa demontezi intrerupatorul, trebuie data jos acea protectie din carton ca sa ai acces la el. La Pejo il schimba, cost ~190ron, il schimba pe cel dereglat cu unul nou, reglat. Bani aruncati pe geam, posibil si ei sa-l regleze, sa nu schimbe nimic.

andreicutzu
12-02-2011, 08:57 PM
Multumesc pentru raspunsul prompt , maine dimineata ma apuc de treaba , deabia acum seara am observat acest lucru ,astept lumina zilei :) .mersi inca odata

andreicutzu
13-02-2011, 12:52 PM
Salutare din nou , am desfacut acel intrerupator , asa cum zice si Basti77 in postarile lui , nu exista urme de uzura nici la mine ,am curatat un pic acele doua contacte si l-am pus la loc .Functioneaza ca nou :) , un singur lucru omis cred ca si de Basti77 , intrerupatorul daca doriti sa-l dati jos, se face prin rasucirea lui ( 90 de grade ) in cazul meu spre stanga . Ca sa ajungeti la scele doua contacte trebuie inlaturata usor partea superioara a intrerupatorului .Spor la lucru :)

sorin2009
16-02-2011, 08:28 PM
am schimbat cureaua de accesorii la 207 1.4 hdi (2008) prima data in 104.000 km deoarece dmineata scartia ceva pe-acolo.
am cumparat o curea marca Gates la 60 de lei (cod 6PK976 ) si am fost la eurial pitesti.
manopera a costat 45 de lei.cert e ca mecanicul , dupa ce s-a uitat la ea , m-a intrebat de ce o schimb.i-am raspuns ca scartaie si ca oricum a trecut destul timp.
in fine , am schimbat-o si am primit-o pe cea veche care era marca Dayco.
am ramas surprins sa observ ce putin uzata era cureaua schimbata.
a doua zi dimineata , pornesc masina si ...soc...acelasi scartait.
si oamenii mi-au spus sa schimb si rolele.deci , in cazul meu acel zgomot nu era de la curea si probabil e de la una din role.
din pacate nu intotdeauna iti permiti sa faci toate schimbarile.

csaa
17-02-2011, 09:46 PM
Mie mi-au spus ca trebuie sa se uite la pompa de apa.

sorin2009
17-02-2011, 11:24 PM
nu stiu de la ce e sigur dar nu ma mai ating de ea pana schimb distributia.adica undeva peste 140k.
mi-ar placea ca la cel mai mic scartait sa ma duc in service dar din pacate nu se poate.

csaa
18-02-2011, 09:20 PM
nici eu nu i-am lasat sa se desfaca pompa de apa mai ales ca nu am pic de pierderi la lichidul de racire.

andreicutzu
25-02-2011, 08:21 AM
Salutare , in momentul in care vrei sa eviti o coliziune si calci frana brusc , se aprind cumva avariile ? In dimineata aceasta a intrat in fata mea un autobuz ,aveam vre-o 90 Km/h am franat brusc am mers vre-o cativa metrii pe frana si s-au pornit avariile . Este normal ?:baby::baby:

Basti77
25-02-2011, 08:34 AM
Este normal, se aprind dupa 70 km.h parca la o decelerare puternica, daca intra putin si ABSul efectul este sigur. Scrie si in carte de acest lucru, ca sa stingi avariile se apasa pe butonul din bord.

csaa
25-02-2011, 08:55 PM
Am avut anul trecut o problema cu cu fasait ciudat la cureaua de accesorii. Am inlocuit cureaua, foarte putin timp nu s-a mai auzit fasaitul si dupa nici o zi a reaparut, dar mai putin intens. As vrea sa schimb si rolele iar pe ingaraj.ro vad ca sunt doua feluri: rola de ghidare si brat de tensionare. Sunt doua piese separate sau rola face parte din brat?

Laurycă
25-02-2011, 09:16 PM
Salutare , in momentul in care vrei sa eviti o coliziune si calci frana brusc , se aprind cumva avariile ? In dimineata aceasta a intrat in fata mea un autobuz ,aveam vre-o 90 Km/h am franat brusc am mers vre-o cativa metrii pe frana si s-au pornit avariile . Este normal ?:baby::baby:
Uite un topic mai vechi (http://www.peugeotclubromania.ro/forum/threads/4548-La-frana-puternica-cand-intra-ABS-ul-pornesc-avariile?) pe tema asta. Avariile se aprind la franari bruste pentru a-i avertiza pe cei spate. Eu am patit-o in primii km de cand am ridicat masina de la dealer. Dar eu parca aveam mai putin de 70 de km/h cum zici Basti.

turbojack
25-02-2011, 09:30 PM
.... Sunt doua piese separate sau rola face parte din brat?
Este rola intinzatoare fixa si cea mobila .Cea mobila este componenta a intinzatorului elastic (costisitor).

csaa
26-02-2011, 02:05 PM
Da, cam scump. Dar daca fac reparatia in regie proprie nu mai e asa scump.
Multumesc pentru precizari.

sorin2009
27-02-2011, 10:06 PM
salut.am schimbat acum 2 saptamani cureaua de accesorii la al meu 207 1.4 hdi de 105.000 km la eurial pitesti.cureaua noua marca gates , manopera 45 lei .motivul a fost ca in fiecare dim se auzea un scartait in accea zona.cureaua data jos era dayco si era la km astia in stare buna mi-a zis mecanicul de la pug.printre altele mi-a spus sa schimb si rolele dar eu convins ca scartaitul este de la curea si cum nu stateam si foarte bine cu bani , am decis sa schimb doar cureaua.
a doua zi dim , dupa ce am schimbat-o , am fost surprins sa constat ca zgomotul nu disparuse.
cert e ca astazi , pornesc masina , o las 3 min la relanti , dupa care accelerez pe la 2500 de ture.(sprit).precizez ca in momentul decelerarii , acel scartait se auzea destul de puternic.asa ca, salt capota , pun pe cineva sa o accelereze si constat ca rola intinzatoare sau intinzatorul se misca (in dir de deplasare a curelei de accesorii).
ma uit pe autokarma si vad ca pt 207 1.4 hdi au rola intinzatoare marca INA si RUVILLE.si rola de ghidaj.
cred ca asta e problema si ma gandesc sa schimb si aceste role.o sa ma duc la un mecanic sa vad care este prob ca am citit pe diverse forumuri de prob aparute din cauza acestor role si a fuliei de la arborele cotit.
si sa va zic alta...ma duc saptamana trecuta la eurial pitesti sa schimb un cap de bara la masina lu taica-miu (pug 206 1.4 hdi 45.000 km 2006).totul ok.pret piesa + manopera undeva la 200 lei cu 20 % reducere .o pun pe rampa si vine un mecanic sa-mi spuna ca trebuie schimbat si bratul drept.in fine , ii spun ca nu vreau sa schimb dkt capu de bara , ei o tin pe a lor si le spun sa o dea jos pt ca nu am bani si de brat.totul ok pana imi spune un baiat ca am de platit constatarea de 50 de lei la masina.l-am intrebat ce constatare ca eu am deschis si semnat o fisa pt schimbat cap de bara .ma ia cu abureli de-alea gen ca e autorizat de RAR sa constate defectiuni .
nu am vrut sa ma iau cu el pentru ca aveam o cunostiinta acolo dar i-am argumentat contrariul.cert e ca a lasat-o balta spunandu-mi ca at cand o sa vin sa schimb capatul de bara sa platesc si constatarea.da , da...sigur.am plecat si m-am dus direct la un magazin de piese de unde am luat un cap de bara lemforder si un brat swag si le-am schimbat la un service , toata distractia + geometria costand mai putin dkt un brat la ei.masina merge impecabil cu toate ca am citit atatea despre piesele contrafacute.
csaa , sa-mi spui si mie ce ai rezolvat ca obs ca avem aceeasi problema.

B75TAZ
28-02-2011, 02:25 PM
Salut. Am si eu o problema cu al meu 206 benzina 1.4. Nu mai vrea sa porneasca. Am venit intr-o seara de la servici linistit am parcat masina ...nici o problema nimic masina a mers normal. A 2 zi nu am plecat cu ea cind m-am trezit a 3 a zi sa plec bag cheia in contact astept sa se stinga becurile sa dau la cheie ... am observat ca nu se mai stinge becul de la air bag ... in fin dau la cheie ...nimic ...invarte ca si cum ar vrea sa porneasca dar nimic ... am mai dat de vreo 3- 4 ori ...la fel. Va rog daca a mai patit cineva la fel sa imi dea un sfat (nu stiu ce sa fac ma gindesc ca o fi de la benzina o fi inghetat.....). Multumesc.

csaa
14-03-2011, 11:33 PM
@Turbojack, m-am uitat astazi cu atentie la motorul meu si apoi si la schitele postate de basti la "How to" si nu exista decat o rola de ghidare.

sorin2009
15-03-2011, 09:28 PM
csaa , la mine e doar rola intinzatoare ( sau intinzator)
m-am uitat si eu pe schemele de mai sus , si dp , m-am uitat la masina si nu am obs decat rola intinzatoare , lucru confirmat si de adioperator

Basti77
16-03-2011, 07:52 AM
La 206 mai apare o rola (acesta are servodirectia hidraulica), motiv pentru care kitul de accesorii este aproape dublu la pret.

csaa
16-03-2011, 08:02 PM
@sorin2009 vad ca ai tot 1,4 HDI. Tu ai dat jos roata si contraaripa si te-ai uitat la rola (sau intinzator)?

sorin2009
19-03-2011, 04:32 PM
nu.se obs cu ochiul liber cand te uiti la cureaua de accesorii.se vede si pe schema postata de tine intinzatorul.cert e ca 207 1.4 hdi are doar rola intinzatoare.sau cel putin asa cred.la sch asteia nu ma bag.in rest , filtre placute ,etc da , dar la asta nu .probabil o sa o duc in service , dar mai am vreo 15000km pana la urm revizie.
pe mine , ma deranja scartaitul curelei de accesorii dimineata , la prim pornire si nu am rez nimic schimband cureaua de accesorii.
vezi ca pe una din schemele urcate de basti77 la topicul despre schimbarea curelei de accesorii se obs ca intinzatorul are niste semne dupa care poti determina cand este uzat si se schimba.

boby90
19-03-2011, 07:26 PM
Va salut! Regret ca sunt nevoit sa postez iar in aceasta sectiune dar numai pot m-a exasperat masina asta...mai nou am un scartait ca de cauciuc pe un fier la miscarea volanului stanga dreapta. Este un zgomot proeminent pt ca se aude si cu muzica pe volumul 5 si o face cel mai tare pe loc sau in miscare la viteza redusa stiti cumva care ar fi cauza? Vreau sa mai stiu daca la voi dupa ce lasati masina intr-un loc cam dupa o ora daca pedala de frana este tare fara a pornii motorul...atunci cand pornesc motorul revine normal, dar pana acum nu tin minte sa fie tare dupa ce o las cam o ora pe loc sau mai mult si este tare de la prima apasare pe pedala nu ca atunci cand apesi de vreo doua ori si se intareste.

avi779
20-03-2011, 06:22 PM
Buna, am un 307 cu 90k care scartie foarte tare cand pornesc :(( daca dau cu sprei pe curea isi revine dar doar pentru 3 zile cam asa...m-am uitat la curea si e in stare buna...nu stiu ce sa fac ca ma streseaza scartaitul ala

turbojack
20-03-2011, 07:24 PM
Se inlocuieste cureaua.Daca sunetul persista ,se inlocuieste si intinzatorul.
@boby90,remedierea cere acelasi lucru ca mai sus.
Cu cureaua demontata se verifica jocul tuturor rolelor peste care trece cureaua.

avi779
20-03-2011, 07:59 PM
multam:wink4:

drbebeko
24-03-2011, 10:02 PM
Intrebare: la masinile cu motoare diesel, martorul "preincalzire motor diesel" se aprinde si atunci cand este cald afara sau doar cand este rece ? Spun asta deoarece in cazul meu, 1.6 hdi, nu se aprinde nici un martor. Cel de la care am cumparat masina nu stie sa se fi aprins vreodata un martor. Este ars becul sau nu se aprinde cand este cald afara ? Daca este doar becul ars se schimba usor sau nu ?

Basti77
24-03-2011, 10:07 PM
Il sesizezi de la -5 grade in jos, chiar si la -5 grade sta foarte putin aprins. Iarna aceasta l-am vazut l-am sesizat de ori ca a ramas aprins, iarna trecuta la -25 grade statea ca 3 secunde.

Asgard
25-03-2011, 12:49 AM
la +20 azi mi s-a aprins martorul :))) cred ca e pe duca Astra

turbojack
25-03-2011, 01:34 AM
Aprindem o lumanare. :)
La 20 de grade este normal ca bujiile sa fie actionate.

andreicutzu
25-03-2011, 08:17 AM
Salut , mi-am cumparat becuri 5W5 pentru pozitie fata cu led si mi-a dat mesajul pentru bec ars , stie cineva vre-un remediu ?

Basti77
25-03-2011, 09:24 AM
Ar fi bine sa te obisnuiesti cu eroarea. Eu am cumparat niste anulatori, mai bine zis sunt niste rezistente de 10w parca dar la recomandarea lui Mavida le-am dat jos, se incalzeau destul de bine iar consumul lor pot sa dauneze in timp.

drbebeko
25-03-2011, 10:26 AM
Decat leduri si cu eroare, mai bine iti pui Philips bluevision. Sunt tot albe, nu chiar asa de puternice ca si ledurile, doar ca dupa un timp ( 1 an ) incep sa devina usor galbui ... :( Dar tot mai albe decat cele clasice.

Multumesc Basti, eu eram deja pregatit psihologic sa desfac bordul si sa inlocuiesc martorul ars.

Basti77
25-03-2011, 11:17 AM
Eu unul m-am obisnuit cu eroarea, nici nu mai aud atentionarea cand pornesc masina. Despre becul din bord posibil sa fie si ars, la inceput si eu am crezut ca are ceva dar cand a fost foarte rece acesta a inceput sa stea aprins mai mult de 1 sec. si atunci l-am vazut ca este acolo, traieste :)

drbebeko
25-03-2011, 11:35 AM
Eu stiam de acest martor ca se aprinde timp de 1 secunda indiferent de temperatura exterioara. Dar se poate ca la Peugeot sa fie altfel. Astept sa vina iarna pentru a avea o confirmare 100%.
Oricum cei de la reprezentanta Peugeot habar nu au de cum trebuie sa functioneze acest martor :))

drbebeko
28-03-2011, 04:58 PM
Pentru a nu mai incepe un alt topic, am sa pun o intrebare aici : stie cineva cum pot sa demontez oglinda retrovizoare din interior ? Doar se rasuceste intr-o parte sau are o smecherie ?

drbebeko
30-03-2011, 08:10 AM
Nu ma ajuta nimeni ?:(

Basti77
30-03-2011, 08:31 AM
Tot ce am gasit despre oglinta interioara.

drbebeko
30-03-2011, 09:48 AM
Multumesc, dar tot in ceata am ramas. Stiu ca la Fabia de exemplu doar se rasuceste intr-o parte. La 207 am incercat dar fara succes ... in schimb am pipait ceva surubel pe acolo dar nu am acces mare la el :(
Vreau sa-mi pun o folie-parasolar si ar fi mai usor cu oglinda data jos.

Basti77
30-03-2011, 11:00 AM
Eu am pus folie parasolar dar pana in suportul de oglinda, nu stiu daca cei de la firma de pus folie au dat oglinda jos sau au pus asa.

drbebeko
30-03-2011, 12:46 PM
Mi se pare prea scurt/putin pana la suportul de oglinda. Ma gandeam sa pun folia fix pana la capatul de jos al suportului (si deci peste el ).

nocivu
31-03-2011, 07:32 AM
Salut
Unde este lipita pe parbriz este o sanie se trage de suport pre plafon si o dai jos (asea este la 307 posibil la 207 sa fie alt sistem)

drbebeko
31-03-2011, 08:06 PM
Am reusit. Doar se trage usor in sus si iese afara.
Multumesc.

andreicutzu
06-04-2011, 10:10 AM
Salut , daca imi schimb cd playerul din masina si imi montez altul , mai pot accesa functiile din meniul actual , cel cu setarea orei ,configurarea masinii ... ?

Basti77
06-04-2011, 10:43 AM
NU. Faci o configurare difinitiva iar la schimbarea fusului orar il montezi repede pe cel original si reglezi ora, eu asa fac. De preferabil sa nu tai mufa, sa folosesti mufe adaptoare.

drbebeko
28-04-2011, 11:11 AM
Nu stiu daca s-a mai discutat despre treaba asta dar, se poate activa ridicarea/coborarea geamurilor din cheie ? Adica in momentul cand bag cheia in usa si rotesc stanga/dreapta geamurile sa se ridice/coboare ? Stiu ca la Fabia am asa ceva dar exista si la Peugeot ?

Basti77
28-04-2011, 11:39 AM
La 207 nu exista aceasta functie. La noile modele din 2010-2011 este implementata functia de urcare.

drbebeko
28-04-2011, 01:00 PM
Hmm nasol , ma gandeam ca se poate doar activa ... :(

drbebeko
07-05-2011, 02:46 PM
Se poate seta ca la inchiderea/deschiderea usilor pe langa semnalizare sa faca si un bip ?

Basti77
07-05-2011, 04:07 PM
Cu ce sa faca beep si de ce sa faca beep :shock: Nu se poate, daca ai alarma face alarma beepurile necesare.

drbebeko
09-05-2011, 12:56 PM
Cu claxonul sa faca beep :))
Hmm, cam multe din gadgeturile grupului VAG ( care se regasesc si pe masinile mai ieftine ) nu exista la Peugeot. Deh, asta e politica franceza ...

Mihnea
09-05-2011, 01:10 PM
Esti sigur ca masinile VAG fac beep din claxon cand le inchizi?
Poate daca ai alarma...

drbebeko
09-05-2011, 01:39 PM
Din alarma se face, normal :)

drbebeko
01-06-2011, 10:17 PM
La echiparea premium exista un indicator pentru nivelul lichidului de spalare parbriz ?

archaeus
02-06-2011, 11:33 AM
Nu.

drbebeko
02-06-2011, 12:43 PM
Este o functie optionala sau nu exista deloc la 207 ? Ca am citit in cartea masinii ca semnul exclamarii intr-un triunghi poate sa apara si cand nivelul lichidului de spalare parbriz este scazut.

Basti77
02-06-2011, 01:39 PM
Posibil la Feline sa fie implementata.

ovidiuflorin
02-06-2011, 11:07 PM
buna ,merge cureaua de distributie pana la 150-160000 Km? fiind ceea originala din fabrica .

turbojack
03-06-2011, 02:21 AM
160k km sau 10 ani.
Ideal de schimbat cu ceva km in avans.

al3_xxx86
03-06-2011, 12:49 PM
Kitul de accesorii se schimba cumva la 60.000 km?

ovidiuflorin
04-06-2011, 08:22 PM
160k km sau 10 ani.
Ideal de schimbt cu ceva km in avans.

Ok,mersi. Citisem si eu in programul AUTODATA, ca Peugeot tot asa recomanda 160.000 sau 10 ani dar mi se pare cam mult; oricum nu cred ca am sa o las chiar atata.

drbebeko
05-06-2011, 09:35 PM
De curiozitate am bagat VIN-ul meu in public service box si imi arata ca am alarma standard. Stie cineva ce inseamna asta si cum functioneaza ?

turbojack
05-06-2011, 11:20 PM
Kitul de accesorii se schimba cumva la 60.000 km?

Se inlocuieste cand este necesar si nu la un anumit kilometraj.


Ok,mersi. Citisem si eu in programul AUTODATA, ca Peugeot tot asa recomanda 160.000 sau 10 ani dar mi se pare cam mult; oricum nu cred ca am sa o las chiar atata.

Si uzina recomanda acelasi kilometraj.


De curiozitate am bagat VIN-ul meu in public service box si imi arata ca am alarma standard. Stie cineva ce inseamna asta si cum functioneaza ?

De verificat si cu PPS daca este functie viabila.

drbebeko
06-06-2011, 09:25 AM
Ce este PPS ?

L.E. am gasit ce este PPS dar urmatoarea intrebare fireasca - unde gasesc asa ceva ? La reprezentanta Peugeot trebuie sa existe asa ceva ?

M-am edificat pana la urma - este vorba de "claxon standard" doar ca google traducea in engleza "alarma standard". Deci nu am alarma ... :cry3:

cardoso
06-06-2011, 08:00 PM
Am o intrebare si eu ca proprietar de 406. De putin timp am observat ca motorul merge sacadat atat la relanti cat si in mers. Ar putea fii bujiile sau a prins ceva mizerie la alimentare?cand ii dau talpa merge foarte bine.

Basti77
06-06-2011, 09:33 PM
Ce este PPS ?



PPS (PEUGEOT PLANET SYSTEM) (http://www.bastaam.com/PPS-Peugeotplanetsystem.html) :dirol:

drbebeko
15-06-2011, 08:03 PM
Levierul pentru prezoane are un capat marimea 17 iar la celalalt capat este indoit la 90 grade si tesit. Stie cineva la ce foloseste acest capat ?

archaeus
20-06-2011, 10:57 PM
Aveti idee daca as pune leduri pe pozitie fata, da eroare de bec ars?

Basti77
20-06-2011, 10:59 PM
Depinde de leduri, dar eroare are pe pozitie fata.

sorin31
23-06-2011, 10:15 PM
Salut o intrebare va rog: exista vreo regula in schimbarea freonului (am un peugeot 207 benzina de aprox.4 ani). mi-a spus cineva ca trebuie schimbat din aprox. 2 in 2 ani chiar daca nu ai nici o problema cu clima (pierderi de freon etc.) ? Multumesc anticipat !!!

turbojack
24-06-2011, 12:09 AM
Nu se schimba,doar se verifica.

drbebeko
13-08-2011, 01:53 PM
Intrebare: pentru a merge automat sus/jos si geamul de la pasager atunci cand apas butonul de pe usa soferului, este necesar doar sa leg un modul dupa butonul existent si gata ?
Modului este CA/PSA 3 cel din acest topic - http://www.peugeotclubromania.ro/forum/threads/28925-Geamuri-cu-impuls .
Sau aici - http://www.citybugclub.nl/index.php?page=31 .

Later edit - am desfacut butoanele de la usa sofer si treaba este putin diferita fata de link-ul indicat. Are cineva o schema electrica pentru 207 ?

drbebeko
18-08-2011, 02:03 PM
Nimeni ?
Nu si-a automatizat nimeni geamul din dreapta sa se ridice/coboare la impuls ?

Basti77
18-08-2011, 03:51 PM
Se pot gasi comenzi originale de la echipari superioare.

drbebeko
18-08-2011, 09:53 PM
Adica ? De la CC sau RC ? Si ce presupune alt buton, alt modul, stii mai multe detalii ?

Basti77
18-08-2011, 10:05 PM
De la modelul "Sport" sau "Premium". Pe fata au secventiale, la sofer si pasager toate butoanele sunt cu 2 trepte pe sens.

archaeus
18-08-2011, 10:46 PM
Eu am premium si nu am secventiala la pasager