PDA

View Full Version : Probleme motor 2.0 hdi 90 cp



mikipo
25-10-2009, 10:32 AM
problema peugeot 206 , motor 2.0 hdi : se aprinde un bec galben in bord, masina nu se tureaza peste 2000 de turatii , si din cand in cand masina se opreste in mers....ce sa fie ?

bobovis
25-10-2009, 05:45 PM
Cam putine detalii.
Cauta aici (http://www.peugeotclubromania.ro/forum/showthread.php?t=5369&highlight=antipollution+fault) sau prin alte topicuri despre "Antipolution fault / Depollution system faulty".

mikipo
25-10-2009, 07:06 PM
nu am computer de bord...iar la tester mi-a dat " depresion fluid "...nu se tureaza peste 2000 si cateodata , se opreste masina in mers(sunt zile cand nu mi se opreste deloc masina, sunt zile cand nu pot sa merg nici 2 km cu ea,mi se opreste de nnn ori )...
am schimbat debitmetrul de aer, nu s-a intamplat nimic...deci am dat banii degeaba, insa injectoarele sunt reconditionate,asa am luato ( atat pot sa spun ) , masina o am de vreo 4 luni..

paul_ral
25-10-2009, 07:30 PM
Posibil sa prinda aer fals

bobovis
25-10-2009, 07:58 PM
nu am computer de bord...iar la tester mi-a dat " depresion fluid "...

Care tester era de la.....reprezentanta? Vreun meserias?
Becul galben poate sa insemne multe. Daca nu-i faci un test unde autorul poate sa-ti spuna o posibila cauza(e), degeaba-i faci.
Verifica si filtrul de motorina.

sorin-mihai
25-10-2009, 08:09 PM
Aseara din senin ,in mers, cind sa plec de la o trecere de pietoni motorul a inceput sa tremure cand acceleram. Cand incepi sa accelerezi pana in 2000 de ture trepideaza tot motorul dupa care pare sa mearga mai rotund . Inainte de asta cand acceleram motorul avea zvac iar acum deabia se accelereaza .
Mentionez ca masina nu am mai mers cu ea de vreo 4 luni iar in primele 30 de minute de mers cu ea se comporta f bine dupa care din senin si fara sa se aprinda ceva in bord s-a intamplat minunea .
Are cineva vreo idee despre ce ar putea fi?

p.s. la relanti merge normal

PaunFD
25-10-2009, 08:17 PM
Din depresion fluid ... pot iesi extrem de multe, care au legatura cu "depresion fluid": pompa de joasa presiune, pompa de inalta presiune, regulatorul de presiune, filtrul de motorina, traseul de alimentare cu motorina, sorbul din rezervor ... si de-or mai fi, nu le mai tin minte.

Doar atat a putut sa-ti spuna "meseriasul" cu testerul?! Bun meserias! Sfatul meu - cauta unul care chiar se pricepe! Nu de alta, da' vei da banii de pomana pe tot felul de diagnostice, vei inlocui tot felul de piese si problema s-ar putea tot sa n-o rezolvi.

Noi, pe forum, doar ne putem da cu parerea, in nici un caz nu vom putea pune un diagnostic pertinent, cu sanse de rezolvare a problemei mai mari de 30%. E ca si cum ai incerca sa repari un televizor ... la telefon cu un specialist, desi daca persoana care se ocupa de reparatia lui e de profesie, iar cel de la capatul celalalt al firului e profesionist ... sansele sunt mult mai mari. Vreau sa intaresc faptul ca masina trebuie vazuta de un specialist de incredere, in nici un caz de un mecanic de "coltul blocului".

Nu poti sa inveti pe cineva sa "butoneze" un computer, dandu-i indicatii prin telefon.

Chiar daca cineva dintre noi s-ar fi mai lovit de asemenea simptome ... solutia/rezolvarea s-ar putea sa fie total diferita.

bobovis
25-10-2009, 08:19 PM
Dupa 4 luni "statuta", asteapta-te la surprize...:(
Cata motorina aveai in rezervor? Daca era putina cand ai lasat-o e posibil sa-ti fi tras gunoaie de pe fundul acestuia si sa-ti infunde filtrul.
Si ce se aprinde in bord? Un martor galben, asemanator cu un motor?

sorin-mihai
25-10-2009, 08:52 PM
Scuze ca nu am mentionat , masina despre care vorbesc e un 206 cu care nu am mai circulat de cand am cumparat 406-le.
Culmea este ca nu se aprinde nici un martor in bord si credema ca stiu despre cum e un martor aprins in bord pt. ca a fost aprins de vreo 2 ori.

saprosanu
25-10-2009, 08:55 PM
Vezi in forumul dedicat 206, am citit ceva posturi legate de problema injector 4.

sorin-mihai
25-10-2009, 09:22 PM
Nu gasesc nimic legat de injectorul 4 la diesel-uri sau nu stiu eu sa folosesc butonul de Search.
Bobovis motorina am avut aproape jumatate rezervorul.

SonyAD
26-10-2009, 12:41 AM
Depression fluid? Ce e aia? Sunt curios.

Ăla e probabil ledul (care cere) diagnostic motor. Poate problemă senzor presiune rampă ori regulator de presiune?

sorin-mihai
26-10-2009, 05:00 PM
Chiar nu a mai patit nimeni asta?

5 Motion
27-10-2009, 10:42 AM
Multa, multa dreptate au toti cei care ti-au scris. Concret :cauta un specialist adevarat in diagnoza si apoi vezi tu ce-i de schimbat ( reparat ). Cauta-l la tel pe Zeus 0723535410. E din Bucuresti si e un tip super tare frate....Cu toata increderea suna-l.....chiar merita. Un telefon nu costa o avere.

bogdan_206
12-11-2009, 08:18 PM
desfa pompa de motorina care este sub bancheta spate sar putea sa fie sita infundata si eu am patit asa cu a mea tot accelasi motor am si eu
]

Ardeleanu
16-11-2009, 04:21 PM
:(Problema este de la pompa de inalta presiune ,si de la regulatorul de presiune,pe scurt pompa de inalta este uzata si a umplut instalatia de motorina ma refer la tot circuitul mptorinei din rezervor -injectoare.

bogdan_tyty
25-11-2009, 08:18 PM
am si eu o problema;am un 206 hdi 2000 si mi se aprinde martorul "K",cred k e martorul motor ? si nu se tureaza mai mult de 2200 de ture
ma ajuta cineva.multumesc

viorelpanait
03-12-2009, 06:38 PM
vezi ca ai o electrovana care nu functioneaza si nu lucreaza egr . este problema des intalnita la motoarele hdi .

Stirbu Alexandru
15-12-2009, 09:11 PM
Deci am si eu un 2.0 206 si am ceva asemanator dar ma dispera.Nu ma pot porni la drum lung ca el se opreste.Acuma sa va explic:
Deci daca tin masina la relanti mai mult de 10 min se opreste si nu mai porneste interesant e ca nu se aprinde niciun martor nimic trebuie so las cam jumatate de ora dupa care porneste sau daca merg cu ea inadusit adica nu turat asa iar se opreste in mers si trebuie sa stau sa astept si mai mult de jumatate de ora ca sa o pornesc.Am patit odata la vale si am lasato sa mearga am prins o vale mare si cand am terminat valea iam dat cheie si a pornit,interesant e ca parca sar inadusi cand merge la vale si are aer am vazut ca iti revine.Ca sa nu se opreasca trebuie sa merg cu ea turat 3000 cam si nu se opreste cum merg la 2000 sau asa,gata se opreste si stau si ma uit la ea dar fara sa se aprinda vreun martor ceva in bord.Daca ma puteti ajuta,va rog mult.

bogdan_tyty
14-06-2010, 02:36 AM
salut;iar probleme.Am probleme cu regulatorul de presiune de pe pompa de inaltela un 206 hdi, 2.0
am gasit pilitura pe sita din capul regulatorului.Im spunea cineva k e dupa pompa?Si cica imi trebuie alta
pompa cu tot cu rampa, imi recomanda el. ma ajuta cineva .multumesc
una la mana a doua cat o face?