PDA

View Full Version : Regulator presiune defect



kyryka
16-03-2009, 08:18 PM
Salut! Am un pejo 406 2.0 hdi 136 cp si am urmatoarea problema. O sa incep cu inceputul chiar daca o sa scriu cam mult. Am bagat o motorina mai putin buna de vreo 2000 km incoace. Masina a mers ok pana aseara. Am facut un drum de vreo 250 km mers destul de normal cu 130 km/h pe autostrada de la fetesti la buc. Am ajuns in buc si am oprit masina. Cand m-am dus la ea sa o pornesc, mi-a aparut becul de engine aprins si nu se mai stingea. Am crezut ca e o eroare temporara. Am mers cu masina si surpriza: masina tragea dar doar pana la 2500 rot/min bine dupa care f prost. Intra intr-un regim de avarie. A aparut si antipollution fault.In primul rand m-am gandit la motorina pentru ca nu am avut absolut nici o problema pana acum. Am tot citit fel si fel de posturi. In seara asta, dupa ce am lasat-o toata ziua sa se odihneasca, a disparut eroarea. Am mers ca inainte. Trebuia sa ma intalnes cu un baiat de la eurial care are cablu si laptop pt diagnostic. am mers eu cam 5 km si nici o problema, masina parea ca si-a revenit. Am tot pornit-o, am oprit-o si mergea f bine, problema disparuse. Cand am ajuns la locul cu pricina, mi s-a intamplat ca atunci cand i-am mai dat o cheie sa apara iar problema, asta dupa ce am observat o chestie ciudata care mi se intamplase si in prima seara si anume "ramane pornita cateva secunde dupa ce am taiat contactul". Am incercat de cateva ori si facea la fel. Omul de la eurial mi-a zis ca e clar regulatorul de presiune si ca ma costa 15 mil scurt. Eu i-am zis ca il schimb cand o sa il vad picat de tot. Am auzit si ieri si azi ca in rezervor, dupa ce opresc masina se aude bolborosind in rezervor ceva. Din cate am citit e de la regulator care ar da motorina pe retur. Acum am si eu o intrebare la voi: oare sa fie de la regulator busit? Mie nu prea imi place sa tabar pe masina asa aiurea. O iau incetul cu incetul si m-am gandit sa schimb motorina si filtrul de motorina. P.S. Omul mi-a zis ca regulatorul are o sita fina si ca cica in cazul meu a trecut multa mizerie prin ea si mi s-a dus dreq regulatorul si clar nu am nici o scapare. Poate are dreptate, nu stiu. Mie imi vine greu sa cred ca poate sa treaca atata mizerie de sita din rezervor, prin sita mea de la palnie, prin filtrul de motorina si apoi sa scape niste "cataroaie" prin sita de la regulator. Omul mi-a zis ca se poate si mai rau.. sa imi pice injectoarele si pompa de joasa si de inalta presiune. Nu mai zic nimic astept niste raspunsuri. Multumesc pentru atentie.

MihaY00
16-03-2009, 08:35 PM
Dap este regulatorul aceiasi problema am avut si eu se oprea in mers, aparea martorul motor, nu se mai oprea cand luam contactul si tot de la motorina "de la baieti" bagam si eu pana cand am schimbat regulatorul.

venomstrike
17-03-2009, 12:24 PM
Ce injectie ai? siemens sau bosch? Regulatorul de presiune se vede pe tester daca este defect , parerea mea e sa faci un test mai intai , inainte sa schimbi ceva.

bucifal
17-03-2009, 12:30 PM
daca imi dai mai multe date e posibil sa-ti fac rost de regulator la un pret super bun 0721132601

venomstrike
17-03-2009, 02:33 PM
daca ai siemens este de vanzare pe forum un regulator la 300ron.
http://www.peugeotclubromania.ro/forum/showthread.php?t=11518&highlight=regulator

kyryka
17-03-2009, 03:39 PM
Deocamdata nu am avut timp sa ma uit ce pompa am siemens sau bosch dar mi s-a spus ca mai mult ca sigur e de vina regulatorul de presiune pentru ca atunci cand opresc masina ea mai merge 3 secunde. Nu am mai pus-o pe tester pentru ca am considerat ca decat sa-mi stearga eroarea si sa-mi apara iar pentru 1.5 mil lei nu merita. Vreau sa scot motorina din rezervor, schimb filtrul de motorina si incerc sa curat regulatorul. Daca merge asa.. e bine, daca nu.. o sa cumpar regulator ce sa fac. Imi pare rau de masinutza.

kyryka
17-03-2009, 06:19 PM
Am pompa bosch

MihaY00
17-03-2009, 09:31 PM
Deci iti trebuie regulator bosh.

kyryka
18-03-2009, 06:17 PM
Daca e cineva care a curatat regulatorul de presiune va rog sa postati modul cel mai bun de curatare, care a dat rezultate pe termen lung.

JORJEL
22-03-2009, 10:56 AM
Se curata dar pentru scurta durata, recomadat e altul nou te ajunge vreo 8 mil.

kyryka
22-03-2009, 09:27 PM
Asa cum ma asteptam s-a dus eroarea, masina merge foarte bine si deocamdata o mai urmaresc sa vad ce face. Am vazut care e treaba cu regulatorul (din pacate mi-am dat seama ca multi mecanici sunt pe langa). Si contrar mecanicilor o sa bag in continuare motorina de care am, fara aditivi si alte prostii. Regulatorul se curata foarte usor spre surprinderea mea si nu are nici o treaba cu mersul motorului dupa ce tai contactul. Atentie la mecanicii de la noi ca eu eram foarte aproape sa pierd 8 milioane din cauza lor. M-am convins pentru a o mia oara ca nu au chef de migaleala, nu gandesc la binele tau ci numai la ciubucul lor. Numai bine si multumesc.

MihaY00
22-03-2009, 10:43 PM
"Regulatorul se curata foarte usor spre surprinderea mea si nu are nici o treaba cu mersul motorului dupa ce tai contactul." Ba sa sti ca are regulatorul de presiune taie alimentarea cand iei contactul, daca motorul nu se opreste cand iei contactul el este vinovatul, cat despre curatat chiar este o chestie de scurta durata poate sa dureze 1 sapt poate sa dureze si 1 luna si sa cureti regulatorul o data pe luna e cm aiurea mai ales daca esti in drum undeva spre munte sau la vre-un gratar.

ravenx29
23-03-2009, 12:01 AM
Aceasi problema am avut-o si eu. Imi aparea insa dupa ce schimbam filtrul de motorina ( schimbam doar filtrul ala de hartie) nu si borcanul cu totul.

Dupa ce am schimbat Borcanul cu totul nu am mai fost probleme.

Ti-as sugera sa te uiti si la preincalzitorul de motorina, daca tot persista Chestia cu Antipolution Fault, dupa ce schimbi filtrul cu totu.

Costa 75 ron sa -l schmbi.

venomstrike
23-03-2009, 12:05 AM
Asa e , nu mai gasesti mecanicul de pe vremuri , care urmarea defectul , desfacea , acuma schimba tot ce crede el si daca merge , merge.
Oricum nu schimba nimic pana ce nu esti 100% convins, masori de 10 ori ,schimbi odata.Toate-s scumpe!

kyryka
23-03-2009, 08:23 AM
Motorul merge dupa ce ii tai contactul doar daca motorina este proasta. Nu trebuie sa fie neaparat murdara. Testat de mine in acest week-end. Am bagat in o sticla de 2 litri o motorina care stiam ca este f proasta, am pornit masina si evident ca a mers 3 secunde dupa taierea contactului. Imediat ce am pus motorina buna masina se opreste normal. Spun ca nu este regulatorul de vina pentru ca l-am dat jos m-am uitat foarte atent la el si este foarte curat (surprinzator). Poate am avut eu noroc nu stiu ce sa zic.

JORJEL
23-03-2009, 12:10 PM
Apropo de schimbatul filtrului sa aiba grija mecanicul sau cine il schimba ca la sistemul bosh trebuia sa aiba o pozitie anume si roaga-l pe cat se poate sa traga cu seringa toate resturile din carcasa de plastic sa spele cu un diluant apoi sa asuce foarte bine cu presiune de aer.Asa nu o sa mai ai probleme dupa schimbarea filtrului.
Degeaba schimbi filtrul de aer daca nu este foarte bine curatata carcasa.

bucurel
24-03-2009, 09:52 AM
Regulatorul de inalta presiune este, mai este prezent si pentru a nu porni masina cu alta cheie. De curatat se poate curata dar nu da rezultate foarte bune. Are un cui care culiseaza si obtureaza sau nu un orificiu prin care trece motorina din pompa de inalta in rampa comuna. Se depune mizerie intre cui si corpul regulatorului, nu se poate indeparta in totalitate.

JORJEL
24-03-2009, 02:29 PM
Pardon, la filtrul de motorina ma refeream, iar in ultima fraza am scris filtru de aer din greseala.

croampa
29-03-2009, 08:31 AM
Iata ca si eu am probleme cu regulatorul si cred ca mersul motorului inca cateva secunde dupa ce opresti este o caracteristica a acestei defectiuni.

Multumita colegului nostru Citroen C5 o sa va prezint niste poze ale testului facut de domnia lui pe masina mea ,bineinteles ca eroarea regulatorului a ramas permanenta si nu poate fii stearsa pana la inlocuirea lui.



Se poate vedea clar in ultima poza cum regulatorul inca mai functioneaza cateva secunde dupa oprire.

croampa
30-03-2009, 12:17 PM
Iata ca am reusit sa-l desfac ,dar am vazut acum ca am postat in aria lui 406 ,dar motorizarea e aceiasi (daca vrea moderatorii sa-l mute dar cred ca poate ramane si aici).

Nu e dificil de dat jos , cu niste imbusuri (nu stiu de cat) ,dupa ce se da capacul de la filtrul de motorina jos ,sau si cu el,dar e mai greu,am eliberat din conductele de plastic si dupa ce am desfacut cele doua suruburi in care se tine,ajutat cu o surubelnita l-am scos afara .

Pozele nu sunt prea clare si explicite deoarece eram murdar iar nevasta-mea nu prea avea timp de pozele mele ...dar se vede clar regulatorul de presiune scos si se mai vede capul lui care este plin de mici gauri prin care pulverizeaza motorina .

Parerea mea este ca nu prea se poate curata si oricum am gasit regulator nou la 600 Ron la Ovarom in Timisoara .

Inca o data vreau sa-i multumesc lui Citroen C5 care m-a ajutat sa gasesc defectiunea si sper sa si ajung sa-l cumpar si sa-l schimb.

alexbest
30-03-2009, 12:57 PM
Aceasi problema am avut-o si eu, ( mi sa oprit in mers pe autostrada :(( ) , l-am schimbat 800 ron nou! Am fost la mai multi mecanici si au avut pareri diferite cum se poate curata sau nu, dar mi-au zis cum ca are si o uzura "morala" si preferabil unul nou...sa nu afecteze si alte chestii...

croampa
30-03-2009, 06:26 PM
Iata ca ceva s-a curatat regulatorul meu pt. ca martorul motor s-a stins ,si masina merge bine .Nu am suflat decat cu gura pe el si l-am sters cu o laveta ,dar cred ca un rol in aceasta problema il are si motorina pt. ca filtrul era negru si cand l-am suflat a iesit un fel de smoala neagra.

O sa schimb doar filtrul pt. moment si o sa vad cum se comporta in continuare.

costyn_man
30-03-2009, 06:49 PM
Haideti sa-mi dau si eu cu parerea cum se poate curata fara probleme. La servici avem o baie cu ultrasunete care curata niste site ale unor senzori de gaze. Sitele au gauri de ordinul micronilor, se pune in cuva lichid de curatare si se baga sitele pentru 24 de ore, in momentul in care le scoti arata exact cum ar fi scoase din fabrica, eu nu am avut probleme cu regulatorul si sper sa nu am dar as incerca cu asa ceva. O statie de curatare cu ultrasunete este in jur de 200 RON, mi-e greu sa cred ca nu se poate rezolva decit prin inlocuirea acestuia!

Eduard
30-03-2009, 08:47 PM
Merge cu ultrasunete. Am discutat cu mai multi si se pare ca e solutia perfecta.

kyryka
01-06-2009, 08:26 AM
A facut cineva curatarea cu ultrasunete? Are rost?

mr_flm
01-06-2009, 09:56 PM
Si eu as fi curios, dar mai ales la injectoare daca a facut cineva prin ultrasunete.

Eduard
01-06-2009, 10:08 PM
Nu era vb de injectoare.

bobovis
02-06-2009, 10:14 AM
Nu stiu cum au reusit altii sa-l curete, dar dupa dupa doua "reimprospatari" am renuntat deoarece masina mergea la fel de prost, de vina fiind oringul. Multi spun ca aceasta solutie e de moment, odata ce s-a infundat nu mai ai ce face cu el. Eu am pus unul nou..........:blush:

kyryka
02-06-2009, 04:18 PM
Din cate am inteles de la unul de la eurial, regulatorul cica se infunda datorita piliturii. L-am intrebat daca merge curatat cu ultrasunete si a zis ca nu. Daca merge curatat merge doar prin suflare. L-am mai intrebat o chestie: se poate sa scot sita aia din el? Si a zis ca da dar nu stie daca o sa reziste la presiune directa fara sita aia. :)) Tind sa cred ca nu prea se poate curata in ultrasunete daca e pilitura(daca se poate ca ultrasunetele sa distruga pilitura va rog sa ma contraziceti pt ca eu nu cunosc). Ramane sa rup sita si sa vad ce se intampla.

Citronel
02-06-2009, 08:14 PM
Daca vorbim de pilitura atunci ar fi indicat sa nu rupi sita deoarece pilitura va ajunge in injectoare si clar le va obtura; iar la cat coasta un injector clar ca mai bine schimbi regulatorul decat un injector ...

Vasileh
06-06-2009, 06:29 PM
A facut cineva curatarea cu ultrasunete? Are rost?
Mie mi-a facut un inginer curatarea cu ultrasunete a regulatorului de presune. De doua ziel merge bine masina, dar nu stiu cat timp. Si problema este ca rtebuia ssa merg la mare in Turcia din 16 iunie si nustiu ce sa fac.
Cred ca o sa merg la peugeot la inca un test (pana acum am dat vreo 70+170+35+35lei) pe teste si tot nu mi-au spus ceva concret. La curatarea cu uktrasunete am dat 170 lei.

cerbu
07-06-2009, 06:01 PM
Prieteni, eu va sfatuiesc sincer sa nu va mai complicati cu curatari si alte metode de reparatie "cu sarma". Asa am incercat si eu initial, l-am curatat de vreo 2 ori, dupa care, din cauza faptului ca nu l-am schimbat la timp, mi-a picat pompa de inalte. Asa ca mai bine 800 lei un regulator decat 4800 o pompa noua cu tot cu regulator (injectie Siemens). Motorina proasta bagam si eu inainte... nu neaparat proasta, cat nu de la pompa. Dupa surpriza de mai sus, numai Efix vede masina mea.
Bafta in continuare!

kyryka
11-06-2009, 05:54 AM
Revin cu impresii dupa ce am vazut. Regulatorul de presiune are o sita in cap. Sita se poate da jos in cazul regulatorului meu (bosch)(se pare ca unii au dat sita aia de tot jos si nu au avut probleme si acum vorbesc in cunostinta de cauza pentru ca am vazut un regulator ca al meu la care vanzatorul mi-a aratat cat de simplu se poate scoate sita). Desi se putea da jos, nu am vrut sa o fortez si am curatat-o cu deruginol, am suflat-o, am suflat in tot ce se putea sufla pe acolo. Am pus regulatorul la loc. Problema grava pe care am vazut-o a fost in corpul filtrului de motorina. Pe pereti era plin de mizerie (fie pilitura, fie particule mici de nisip sau mai stiu eu ce). Am curatat corpul filtrului cu PUR :)) pe bune si a iesit f bine. Dupa toate astea, masina si-a revenit complet. Urmeaza sa curat rezervorul si conductele cand o sa am timp si va mai anunt. Treaba este urmatoarea: daca ai mizerie in rezervor, ea ajunge in scurt timp in regulator, deci un regulator nou nu tine prea mult. Cred ca o sa fie rau mai tarziu cand o sa se stranga mizerie multa pana in sita regulatorului, dar atunci e o singura optiune si anume scoaterea sitei. Ideea e ca regulatorul nu se strica ci doar e plin de mizerie. Am 2000 km dupa curatare si merge ok deocamdata, dar la ce mizerie am vazut in filtru ma astept sa se aprinda becul iar.

kyryka
02-07-2009, 07:11 AM
Nici o problema pana acum: 3500 km

Vasileh
02-07-2009, 10:00 AM
Revin cu stiri :).
Am fost la Peugeot Cluj si mi-au spus ca trebuie schimbat regulatorul de presiune.
L-am schimbat (750 lei), am fost in vacanta (3000 km) si nici o problema. Bineinteles ca am schimbat si filtrul de motorina odata cu regulatorul, dar acum mai trebuie sa inlocuiesc ceva: corpul filtrului de motorina. Are cineva asa ceva de vanzare? Daca da, il rog sa-mi dea un pm. Multumesc anticipat.

Eduard
02-07-2009, 10:24 AM
Este vreo 250 RON corp filtru motorina cu materialul filtrant inclus.

cerbu
02-07-2009, 12:14 PM
Nu inteleg o chestie: de ce trebuie schimbat corpul filtrului de motorina? S-a stricat, cumva, sau este si el piesa consumabila?

kyryka
02-07-2009, 12:42 PM
Am inteles ca cel mai bun filtru de motorina ar fi purflux sau ceva de genul. Merita incercat.

Vasileh
29-07-2009, 05:05 PM
Nu inteleg o chestie: de ce trebuie schimbat corpul filtrului de motorina? S-a stricat, cumva, sau este si el piesa consumabila?
S-a stricat si el. Adica acel capac cu doua stutzuri pe el. Un stutz era lipit si furtunul care intra in el era prea mare si am impresia ca intra si aer.
Am cumparat unul second la 30 lei. Trebuie doar sa-l schimb.

Pejolino
03-08-2009, 10:14 PM
Salutare! Aceeasi problema o am si eu ,am bagat motorina de la Petrom,pe langa faptul k a avut apa in ea si mi-a ajuns in filtrul de motorina,s-a mai aprins si motorul ala galben pe bord,metionez ca atunci cand s-a aprins becul pe bord masina urca cu greu intr-o turatie de 2000 t/min, pe bord imi arata "Depollution sistem faulty",am fost i-am facut o diagnoza si zice ca e regulatorul de presiune.Ma gandeam sa curat si rezervorul inainte de inlocuirea regulatorului plus un filtru de motorina nou,voi ce parere aveti??Cu multumiri!

bobovis
03-08-2009, 11:21 PM
Adevar graiesti: regulator schimbat, filtru motorina schimbat, rezervor curatat!
Si p'orma motorina de unde ai auzit tu ca-i mai buna(eu bag Sprint Diesel, OMV si n-am mai avut probleme).
Bafta!

Pejolino
10-08-2009, 11:54 PM
Pai deocamdata am schimbat doar filtru de motorina da tot curge apa daca dau drumu la supapa aia de jos de la filtru,maine am programare la service sa curat rezervorul si dupa sa schimb regulatorul daca nu se mai poate face nimic.Si implicit sa mai schimb inca odata filtrul.Cam cat costa un regulator de presiune ptr 407??

bobovis
11-08-2009, 12:04 AM
Posibil intre 500 si 700 ron, daca nu mai scump.........:((

Pejolino
11-08-2009, 11:31 PM
Am fost azi la service am dat rezervorul jos,bineinteles ca avea o gramada de apa in motorina...am curatat toata instalatia si am schimbat filtrul de motorina(Mann -85 Ron)am schimbat motorina cu una noua cumparata in bidoane de 5 litri de la OMV(Sprint Diesel)toate bune si frumoase,am amorsat-o,s-a stins becul de pe bord cu motorul galben si am plecat acasa,dupa 20 km facuti cu masina s-a aprins iar...deci nu am scapat,trebuie inlocuit si regulatorul de presiune,cred ca asta e boala generala la Pejo nu sunt singurul care face aceeste operatii la masina,pana acum am avut un Opel Vectra 1.8 16v benzina si nu am avut absolut nici o problema cu carburantul,sa fie chiar asa de proasta motorina din Romania??
Va multumesc si mai astept si eu pareri!

bobovis
12-08-2009, 01:07 AM
Chiar mai proasta decat crezi......:(( Daca i-ai facut cele de mai sus si-i inlocuiesti si regulatorul(bafta sa gasesti un pret bun!), n-ar mai trebui sa ai probleme. Pentru o vreme.....

SonyAD
12-08-2009, 01:11 AM
Cānd băgam de la petrom şi mie īmi stătea aprins aproape constant martorul ăla. Mari, mari nenorociţi ăştia de la Petrom. De atunci bag numai de la aceeaşi pompă la aceeaşi benzinărie Luk de pe Timişoara.

sandrye
02-12-2009, 09:24 AM
Stie cineva daca se potriveste regulatorul de presiune de pe un 407 2.0 hdi la un 406 2.0hdi ? Mentionez ca pe 406 sistemul de injectie este Bosch.

sandrye
03-12-2009, 06:06 PM
Au murit toti cei care se pricep la mecanica? Pe de o parte ma bucur ca e asa liniste pe sectiunea 406 ; inseamna ca sunt cele mai rezistente; ma uit la 407 sau 307 e mare forfota pe acolo, pe cand la 406 o antena, un parbriz, un ulei servo...

kyryka
03-12-2009, 11:12 PM
Din punct de vedere mecanic trebuie sa mearga.

johnyebravo
04-12-2009, 08:19 PM
Verifica codurile de pe regulatoare,poate sunt la fel.

RaduFilipescu
19-01-2010, 10:06 PM
Azi am patit-o ! Am aflat si eu vestea care a cazut intr-un moment neprielnic pentru mine. Dupa un test pe computatorul celor din service-ul barosanilor intr-ale pejoletelor bacauane, mi s-a spus cu un zambet in coltul gurii safului de atilier ca mi-a murit regulatorul! L-am intrebat usor...-cat costa unul nou?...-mmm...saispe milioane...fara tva...fara manopera...
O sa vad si eu ce o fac...

bobovis
19-01-2010, 10:08 PM
Da' de ce ai pus-o pe tester, aveai probleme?

16 sau 6????:blink:

RaduFilipescu
19-01-2010, 10:45 PM
Sase spre zece ziceau aia de la service-ul autorizat Peugeot!!! 1600 ron. 16 000 000 lei vechi! fara TVA si fara manopera! Cine-i capul de guma care da banii astia!!!
La mine filmul incepe cu o luna inainte cand, alimentand din Austria cu motorina luata de la o statie BP, dupa cativa km mi s-a aprins martorul de "apa in filtrul de motorina". Dupa vreo mie de km parcursi, a aparut "antipolution fault" si mi-a limitat turatiile motorului la 2800. Dupa o mica resuscitare prin scoaterea bornei de la baterie si fumatul unei tigari in parcarile patriei nemtesti a disparut stresantul si enervantul semn responsabil cu poluarea pinguinilor si ai tuturor mustelor iar turatiile si-au dat drumul in toata splendoarea lor spre bucuria mea si a calutilor de sub capota. Nu lunga mi-a fost bucuria caci, dupa fiecare data cand vitezometrul depasea 160 km/h, apareau iarasi limitarea si "polutia" mamii masii. Asa ca, am fost nevoit sa merg sub acea viteza. Buuunn. Dupa ce am parcurs vreo 4000 km in atari conditii, ieri, primesc inca un SMS in bord precum ca iar poluez(de data asta aerul patriei muma) si nici ca s-a mai stins dupa orice efort de resuscitare. Ei...vazand ca gluma e ingrosata rau, ce mi-am zis: -hai la doctor! Si iaca-ta-ma cu diagnosticul pus in brate: una bucata regulator de presiune defekt!!!
Multumesc bobo pentru ca m-ai intrebat. Sunt sigur ca ai sa-mi dai niste raspunsuri care-mi vor ridica moralul imprastiat pe jos.

bobovis
19-01-2010, 10:57 PM
Singurul raspuns pentru moralul ala este ca nu costa atat. After market cred ca il poti lua pana-n 700 ron. De schimbat se schimba usor.
Partea proasta e ca nu scapi de cheltuiala asta...:( Poti incerca o "reimprospatare" a instalatiei de alimentare, curatat rezervor si conducte, schimbat filtrul de motorina, scos regulatorul si purjat cu aer sub presiune. Dar e improvizatie care nu se stie cat va tine....10, 100 sau 1000 km....

PS Mai incearca si un alt tester.

Eduard
19-01-2010, 11:12 PM
Cam 900 stiam eu ca este, insa la bafta ta, Radule, gasesti tu prin Bacau cu vreo 13-14 :))

RaduFilipescu
19-01-2010, 11:20 PM
In supararea care m-a cuprins uitasem sa spun ca de ieri facea probleme si motorul, in sensul ca se mai invartea 3-4 secunde dupa luarea contactului.
Eehh, Eduard...ce sa-i faci...asta mi-a soarta...Cred ca as fi norocos daca as gasi pe raft eticheta cu pretul ultimului regulator care costa 900.

croampa
20-01-2010, 09:13 AM
Si eu am avut aceeasi problema si l-am gasit la 500 ron(sistem injectie Bosch),o sa sun azi sa vad cat costa! Daca te pot ajuta ...cu cea mai mare placere.Aceleasi simptome le-am avut si eu ,mai mergea motorul cateva secunde, iar dupa aia sa oprit in mers.Eu l-am curatat singur ,prin vara ,si de atunci merge perfect si nu l-am mai schimbat .

to_zeus
20-01-2010, 10:56 AM
Cu parere de rau pentru defectiunea ta, pare real diagnosticul, acest simptom l-am intalnit si eu la masini cu regulatorul obosit. Surprinzator este faptul ca asta s-a intamplat cu motorina austriaca, atat de laudata pe la noi. Ca fapt divers (am mai zis asta, si nu fac reclama pentru ca n-am nici un interes), 406-le meu a mers vreo 150 000 de km cu motorina Lukoil (era pe firma, cu card la Lukoil, deci numai Luk a vazut) si vreo 40 000 de km dupa aceea cu motorina de la "Eldomir" (o statie de motorina locala din Braila la care a mutat firma cardul de motorina). De cand a incaput pe mainile mele merge preponderent cu Rompetrol, si n-am avut probleme nici cu regulatorul si nici cu injectoarele (unul e mai obosit si tremura putin masina cand e rece, dar la 215 000 e de inteles).
Concluzia mea personala e ca treaba cu motorina tine de noroc, cand e s-o patesti poate sa fie motorina austriaca, cand e sa ai noroc poti sa pui si de pe marginea drumului. Rezolvare cat mai putin costisitoare iti doresc.

kyryka
20-01-2010, 12:54 PM
Curata-l bine si mergi linistit. Nu da banii aiurea pe regulator. Am 30 000 aprox cu regulatorul curatat. Fara sa curat rezervor si alte alea. Eu raspund! ;)

RaduFilipescu
20-01-2010, 10:46 PM
Azi a vazut-o "doctorul" si maine intra in operatii. Concluzia: daca nu s-a umblat la regulator, il scoate afara, il curata, pus la loc; scos filtrul de motorina, uitat prin inauntru si PA. Mai grav ar fi daca s-ar gasi pilitura in filtru. Cu pilitura, banuiesc ca ar iesi din culpa austriecii...
@kyryka, multumesc pentru incurajare! Si nu numai lui!
@croampa, poti incerca; astept un raspuns, eventual si pe telefon. Multumesc si tie!

croampa
21-01-2010, 10:42 AM
Eu am sunat la magazinul de piese auto si pe seria mea de caroserie l-a gasit la 450 ron Bosch undeva in 5 zile il poate aduce.Dar eu zic ca va merge curatat ,pt ca si la mine a mers,in cazul ca trebuie schimbat pot sa ti-l cumpar si sa-l trimit prin posta.

RaduFilipescu
21-01-2010, 08:07 PM
Operatie reusita, pacientul...mai usor cu vreo 30 grame de pilitura scoasa de pe fundul borcanului din filtrul de motorina, un martot din bord stins, lipsa SMS-ului din ecran cu "antipolution fault" si eu mai usor cu 30 de lei. Mi s-a garantat ca nu voi fi nevoit prea curand sa schimb minunata piesa. O sa vedem! Cu ocazia asta i-am schimbat si filtrul de motorina. La auzul intentiei de a curata intreg sistemul de alimentare am primit un raspuns de genul -vezi, dom-le de treaba...stai linistit.
This is it! O sa va mai tin la curent cu aceasta problema, daca e recomandat schimbul minunatei piese sau doar curatatul ei!
@croampa, pretul tau este bun, daca totusi voi ajunge acolo te voi contacta. Multumesc foarte mult! Si multumesc tuturor celor care mi-au raspuns si au venit cu sfaturi. Inca o data, multumesc atat forumului dar si voua, tuturor pentru ca existati!

silviump3
21-01-2010, 08:34 PM
Dupa cum ti-am zis si la telefon, pilitura aia nu este "in regula" Oricum ,sa speram ca nu este asa.... Bafta !

Myhai
12-02-2010, 06:30 PM
Salutare,am si eu aceiasi problema ,numai ca sistemul meu de injectie este Siemens si am inteles ca ar trebui schimbat cu tot cu pompa de injectie, din pacate.

sandrye
26-02-2010, 10:21 PM
Am si eu o problema la un 406 2.0 hdi din 2004; poate a mai patit cineva la fel : trage f bine pana in 3000 de ture, daca depasesc 3000 imi taie motorina si da eroare ( antipolution default),mentionez ca debidmetrul de aer l-am schimbat, am curatat cutia filtrului, am schimbat filtrul , am suflat cu presiune regulatorul si nimic, tot la fel face; poate fi din regulatorul de presiune?:((

DTS Cosmin
26-02-2010, 10:52 PM
Da,sigur e regulatorul.Poti sa-l sufli pana-ti vine rau.Trebuie schimbat.

sandrye
26-02-2010, 11:07 PM
Problema este ca am schimbat debidmetrul de aer si nu cred ca trebuia, credeam ca din cauza lui nu trage, asta da tzeapa.

RaduFilipescu
28-02-2010, 12:40 AM
Ia du-te tu la Trendo, la o diagnoza si acolo iti spun baietii care-i treaba. Sa nu mergi pe bajbaite!

sandrye
01-03-2010, 06:08 PM
Prea tarziu, raul a fost facut; am comandat deja regulatorul 620ron, am asteptat cu sufletul la gura piesa iar dupa ce am montat-o era sa cada cerul pe mine..., masina facea la fel. Dupa o zi petrecuta la 3 serviceuri si alti bani ingropati am aflat ca de vina este supapa vacum de recirculare gaze EGR. Acum singura sansa este sa dau regulatorul (bineinteles mai ieftin, caci prostia se plateste) si sa vad ce mai pot recupera. Asta e romanica noastra draga cu meseriasii care invata meserie pe masinile noastre si pe banii nostri.

RaduFilipescu
01-03-2010, 09:12 PM
Pai, scuza-ma, dar nu romanica e de vina. De ce nu spui si tu o vorba? Mai sunt si mesteri buni, pe lumea asta. De acuma, fa si tu asa cum ti-am spus. Cand ai o problema si nu esti sigur, fa o diagnoza. Te costa, nu zic ca-i ieftin, intr-adevar, dar nu-i pacat sa fi pus frantujii un milion de senzori in motorul ala si sa nu beneficiezi de ei? Si daca mai ai vreodata probleme, ori ma suni, ori te duci la service-ul de la "podul cu lanturi", inspre Gheraiesti la fosta Honda si intrebi de Florin. E tatic in motoare!

anymus
04-11-2010, 10:42 PM
Salutare, aceeias problema o am si eu cu regulatorul de presiune dupa luarea contactului se mai invarte mortorul 2 3 secunde si nu trecea de 2800 turatii. am fost la mecanic din start au spus ,regulatorul de presiune, mai intai l-au curatat a mers 2 saptamani dupa care iar nu se mai tura .iar la mecanic acum au dat rezervorul jos au curatat conducte au schimbat filtru motorina au suflat regulatorul de presiune ai cica gata acum merge ,,,dupa alte 2 saptamani buf iar martorul iar nu mai tragea,iar la mecanic acum am schimbat regulatorul nou 670 ron Bosch de data asta a mers cam 1 luna dupa care iar problema ,din nou la mecanic si acum mi-a zis ca scoate span ,pilitura din pompa de injectie si ca pana nu rezolvam cu pilitura nu prea avem ce face . acum sa vedem saptamana viitoare o sa duc pompa la verificat ,se repara, mi-a zis mecanicul sunt curios la ce preturi sa ma astept pt reparatie aveti idee cat costa o pompa de inalte SH peugeot 406 an 2000 hdi 2l 90cai .ms

turbojack
04-11-2010, 11:40 PM
Da' ce motorina bagi in rezervorul ala?Ceva e dubios acolo.

anymus
05-11-2010, 09:46 PM
Numai de la OMV alimentez, vreau sa pun un filtru de motorina magnetic sa adune spanul ,sa vedem unde gasesc asa ceva .

bobovis
06-11-2010, 01:39 AM
Dar de ce nu incerci sa gasesti problema care cauzeaza spanul? Ca banuiesc ca oricat de "magnetic" ar fi acel filtru, tot mai scapa ceva pilitura care va ajunge la regulator... Sau filtrul ala se incadreaza intr-o categorie gen "inventii minune"?:P

turbojack
06-11-2010, 02:23 AM
Daca e pilitura neferoasa ce te faci?

anymus
06-11-2010, 05:54 PM
Am curatat rezervorul, conducte, filtrul schimbat si sita din rezervor, nu a mai ramas decat pompa de injectie si nu prea vreau sa umblu in ea . O sa incerc si treaba cu filtru magnetic daca nu reusesc nimic o sa duc pompa la verificat.

claubogd
09-11-2010, 04:10 PM
Salut! Si eu am exact aceeasi problema : la 2800-2900 de ture in din treapta a 3 in sus, imi da eroarea antipolution fault! si se infraneaza motorul de parca as pune frana. Am fost la tester (bosch) si mi-a dat eroare P0246 "transformator presiune. reglare presiune supraalimentare. Abatere de la val de regl. prescrisa". Am introdus codul in autodata si acolo imi arata ca ar fi "turborcharger wastegate regulating valve" si imi arata poza de la electrovalva turbo cod 83760. Am schimbat piesa si degeaba :(. Sapt asta sper sa-i dau de cap cu curatul regulatorului de presiune.

sandrye
29-11-2010, 09:34 PM
La fel ca tine am patit si eu la 3000 de turatii imi taia gazul si dadea eroare , insa am schimbat electrovalva care tine presiune in turbina (cea din stanga cum te uiti la motor) si acum merge, nu stiu ce ar putea avea la tine. Pentru regulator trebuie sa-ti dea alta eroare pe tester.

gansteru
30-11-2010, 10:48 AM
Salut! nu stiu daca postez unde trebuie! Am un Peugeot 406 din 2001 cu motor 2.0 hdi! Am cumparat-o acum vreo 3 luni in perfecta stare! Acum o saptamana nu stiu ce motorina am bagat in ea ca mi se aprinde senzorul motor si pe calc de bord imi apare antipollution fault si mi se opreste foarte des in mers si nici nu prea trage cum trebuie! Aveti idee ce "buba" ar avea? Si inca o intrebare, se potrivesc piesele de la un 406 din 97 primul tip, tot cu acelasi motor? Multumesc anticipat!

sandrye
30-11-2010, 06:39 PM
Daca stii ca ai pus motorina proasta si se opreste motorul in mers, ai putea sa-i schimbi in primul rand filtrul de motorina si apoi sa-i cureti sita regulatorului de presiune.

gansteru
30-11-2010, 10:38 PM
Ti-as fi recunoscator daca mi-ai spune pasii sa curat sita regulatorului de presiune! Macar sa incerc! Multumesc!

DTS Cosmin
01-12-2010, 10:48 AM
E simplu.E prins pe pompa de injectie cu doua suruburi cu cap torx.Ii scoti mufa,desfaci cele doua suruburi dupa care il scoti afara.Sa nu te astepti sa vezi vreo sita ca la strecuratoarea de ceai.E abia vizibila.Baga-l cu capul in benzina,lasa-l o ora apoi sufla-l cu aer la un compresor(vulcanizare,spalatorie auto).Evita sa pui degetele pe sita.Monteaza-l la loc,apoi vezi daca te lasa sa treci de 3000 de ture la accelerare.Daca te lasa dar totusi eroarea ramane in bord,mergi la un tester sa ti-o stearga.Asta-i tot.

claubogd
01-12-2010, 04:05 PM
Salut! Am gresit la postarea anterioara, mi se aprinde motorasul ala galben in bord dar nu imi apare pe display antipolution fault. Deci nu e de la regularizator. Ce am observat e ca , daca apas pedala de acceleratie mai tare scoate un fum negru de tot. Daca tin constant la 3000 de ture(pt ca nu trece mai departe) si scoasa din viteza, scoate de asemenea fum negru dar il scoate in transe sau suturi (nu stiu cum sa explic mai bine),parca motorul nu invarte rotund.Am fost la mecanic sa imi curete EGR si Turbo iar acesta mi-a zis ca turbo are joc mic. Nu stiu ce inseamna asta, dar mi-a sugerat sa il duc la cineva sa il regleze( dar avand acel joc a zis ca e posibil sa se duca de tot turbo daca il regleaza). Se poate?

sandrye
01-12-2010, 09:23 PM
Daca are bataie ca si cum ar bate motorul posibil sa fie un injector infundat.

turbojack
01-12-2010, 09:36 PM
...daca il regleaza). Se poate?
N-are ce regla acolo fara sa scoata din parametrii turbina.Catalizatorul s-a verificat?Posibil evacuare infundata.

gansteru
02-12-2010, 11:34 AM
Va multumesc foarte mult ca ati incercat sa ma ajutati. Am schimbat decat filtru de motorina si am scapat de toate problemele! S-a schimbat foarte mult mersul masinii! Probabil cel de la care am luat-o nu l-a schimbat niciodata!

DTS Cosmin
02-12-2010, 12:04 PM
Asta era prima si cea mai simpla operatie pe care puteai sa o faci.

claubogd
07-12-2010, 05:53 PM
Din pacate va trebui sa ma mut in sectiunea cu/despre turbo. Mi-a curatat mecanicul EGR-ul, turbo, tot ce se putea curata si din pacate mi-a gasit ulei in intercooler si nu cativa stropi ci vreo 200 de ml. El spune ca e turbo :(

moris9001
08-12-2010, 01:16 AM
Si eu am avut probleme cu antipolution fault. Cand treceam cu masina peste o balta imi aparea antipolution fault si nu se mai tura peste 2000- 2200 rot/min. Dupa o pauza de 10 -15 min totul era ok. Dupa un timp a inceput sa-mi apara "antipolution fault" , in mers, fara nici un motiv. Am fost la service si am schimbat clapeta de aer si o perioada (~ 8 luni) nu am mai avut probleme, apoi ... vechea poveste (antipolution fault). Am fost la mai multe service-uri "de renume" din Bacau si la aceiasi problema, fiecare avea o rezolvare diferita (pe banii mei). Pana la urma m-am dus la reprezentanta Peugeot si pe au pus masina pe tester si au descoperit un fir rupt, fir ce ducea la regulatorul de presiune. Probabil pana s-a rupt acel fir mai facea contact si ... ba mergea, ba nu mergea (nu se tura). Tin sa mentionez ca inainte da a merge la Peugeot am fost la un service unde mecanicul mi-a spus ca s-ar putea sa fie regulatorul de presiune, l-a schimbat (pentru proba) nu a mers si m-a sfatuit sa-i fac un test la o reprezentanta.

nocivu
09-12-2010, 11:25 AM
Help!
Am un 307 1.4 HDi 2004, aseara cand sa plec de pe loc s-a oprit motoruL. Toate bune si frumoase am crezut ca nu am accelerat eu suficient si l-am oprit ca am dat drumul la ambreiaj prea repede .
Dau la cheie, nimic si am dat destul de lung vreo 10 sec.
mai dau odata la fel nu vrea si asa am dat la automat de vreo 5 - 6 ori a pornit pana la urma sa aprins motorasu ala galben si antipolution fault .
In fine plec spre casa masinea mergea foarte bine cu motorasul aprins pe bord si antipolution fault pe display tragea toate perfect am dus-o pe centura cu a 3 ia si a 4 in 4000 de ture ajung acasa opresc stau vreo 5 minute si pornesc iar , martorul sa stins nu mai apare antipolution fault .
Problema se pune de ce a pornit asea greu ? Ce sa intamplat ? Ceva idei ?
Precizez vca am mai facut odata treaba asta iar dimineata a pornit foarte bine.

angelsh
21-12-2010, 11:18 AM
Pot sa va recomand cu caldura un service din Bucuresti care se ocupa in principal de motoare diesel, se afla pe strada Dornei.Eu am avut probleme cu masina( regulator de presiune), simptomele cred ca le cunoasteti toti, si am fost la ei, dupa ce in prealabil am mesterit la masina fara prea mult succes.Regulator nou de presiune m-a costat 6 mil, si in banii astia nu au mai adaugat si cele doua testari ale masinii plus multa munca de bibileala la motor. Pot sa-i recomand cu caldura, si nu neaparat legat de regulator. Au statie de verificat/reparat pompe de injectie, testat injectoare, etc,etc.Sunt foarte de treaba.