PDA

View Full Version : Regulator de presiune



Babanu4live
15-09-2008, 08:32 PM
Am un peugeot 406 hdi 2.0 110 cp , toate bune si frumoase pana eri cand misa aprins un martor in bord care imi arata pe computeru de bord antipolution fault, mergeam 5 km se oprea motorul ma opream stateam 2 minute o porneam si iar mai mergeam 5 km si se oprea,in fine am aduso acasa tractata si azi am duso la reprezentanta am puso pe tester si imi zice ca cica regulatorul de presiune este infundat, miau zis baieti de acolo ca cica sa las masina la reprezentanta sa o repare ei sa imi scoata motorina sa imi curete injectoarele si sa spele rezervorul si regulatorul de presiune sau dak nu sa cumpar alt regulator de presiune care costa 12 milioane si cel care il am eu nu se mai poate repara :mellow: am ramas prost , am plecat cu rezultatele de la reprezentanta la un service cunoscut in bacau am mers acolo baieti apuso iar pe tester si a zis ca ii regulatoru de presiune infundat aceiasi poveste,au dat regulatorul jos,la curatat, iar akuma leutul 406 ii ca nou . A fost o chestiune de 30 de minute la un service cunoscut. si misa stans si martorul din bord . Iar cei de la reprezentanta au zis ca rezolva problema in 4 ore iar ora de lucru este 1 milion cu tva. iar la service am 30 de ron :mellow: Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !

mihaitdr
16-09-2008, 10:22 AM
Cam asa, dar rezervorul e tot plin de mizerie si probabil o sa se intample iar minunea... In alta ordine de idei stii cumva ce metoda ingenioasa au folosit cei de la servis sa curete regulatoru?

Babanu4live
16-09-2008, 05:59 PM
poi cum sa nu stiu . Am fost langa ei cand la curatat , la dat jos foarte simplu a dat doua suruburi jos si la scos , dupa care la suflat la compresor dar intradevar el era infundat cu mizerie, dupa care am cumparat un filtru de motorina lam pus iar akuma masina ii ca noua. Razpunsul de la service care l-am primit a fost motorina proasta de unde alimentez eu , au zis ca virgula cand au schimbat filtrul de motorina a gasit vo 10 grame de apa . iar acum am sa incerc sa alimentez numai de la un peco de preferat rompetrol sau omv . voi ce imi recomandati care ii cea mai buna motorina si d unde ?

Eduard
16-09-2008, 06:19 PM
Regulatorul de presiune se curata mai bine in baie de ultrasunete, la fel ca injectoarele de la benzinare.

Babanu4live
16-09-2008, 07:49 PM
Stiu mi-au zis si mie cei de la peugeot :)

to_zeus
17-09-2008, 09:12 AM
De curiozitate, unde alimentai inainte de patanie sa stim sa nu ne ducem si noi :)

Babanu4live
17-09-2008, 05:36 PM
De curiozitate, unde alimentai inainte de patanie sa stim sa nu ne ducem si noi :)

poi sa fiu sincer alimentam de la petrom, iar acuma alimentez numai de la rompetrol si sau omv ori lukoil

SonyAD
17-09-2008, 09:26 PM
Petrom strikes again.

RaduFilipescu
17-09-2008, 09:32 PM
Si eu alimentez DOAR de la Rompetrol si pana acum nu am avut nici un fel de probleme. O singura data mi-am pus de la un partener Rompetrol de pe la o benzinarie de prin Ramnicul Sarat, dar combustibilul ala s-a evaporat, rapid, de parca am pus acetona!

Babanu4live
18-09-2008, 03:10 PM
Chiar voi de obicei de unde alimentati sau care ii cea mai buna statie peco ? Ziceti-mi si mie :D

mihaitdr
18-09-2008, 04:33 PM
Mersi de info. Cred ca o sa incerc si eu sa curat regulatoru. Legat de motorina eu bag numai de la petrom. Si numai top euro (=sprint diesel). Oricum cea mai buna motorina e omv premium, iar cea mai proasta rompetrol efix (excluzand no-nameurile). Parerea mea...

RaduFilipescu
19-09-2008, 03:15 PM
Pentru @babanu :eu alimentez numai de la rompetrol St. cel Mare;
Pentru @mihaitdr: Una din cea mai buna motorina e cea cu care alimentezi in mod constant, cea cu care e obisnuit motorul. Daca o schimbi cu alta, ai sa vezi intotdeauna ca motorul nu mai merge ca inainte. Ori va merge mai prost, ori va merge mai bine, dar cu un consum mai mare;
Nu sunt profesor in ale meseriei, dar experienta asta-mi spune, si oricum nu refuz orice alta idee!

mihaitdr
19-09-2008, 03:33 PM
Mda... Am observat si eu treaba asta. Desi teoretic nu e prea multa logica la mijloc motorul pare sa se obisnuiasca cu un tip de motorina. De fiecare data cand am alimentat din alta parte se simtea clar ca motorul merge mai putin rotund. Mai bine se simte, dupa cum am mai zis, cu premium de la omv, dar consuma clar mai mult...

Babanu4live
19-09-2008, 05:11 PM
poi mai nou ,eu alimentez tot de acolo ca mia zis cineva ca ii cea mai buna statie peco si acum imi zici si tu ca aia ii cea mai buna , am sa raman si eu tot la peco-u ala de pe stefan cel mare :D ms pentru informatie Radu :D

RaduFilipescu
22-09-2008, 01:07 AM
Nu zic ca e cea mai buna motorina de pe Stefan cel Mare. Eu de acolo alimentez pt ca e la 300 de metrii de serviciul meu. Ma refeream la faptul ca alimentez de la Rompetrol, indiferent care statie, si nu schimb cu alta statie din obisnuinta. Cea mai aproape de casa e OMV-ul fost CIAO, dar nu intru acolo din cauza pozitionarii statiei; trebuie sa o iau la stanga pe Mioritei, dar e imposibil sa faci manevra datorita semaforului si a aglomeratiei. Oricum, mai spun inca o data: cea mai buna e cea cu care ai obisnuit motorul!

MariusP
22-09-2008, 11:04 AM
Salut. M-ati pus pe ganduri cu motorina asta. Si am o nedumerire. Petrom si OMV sunt in parteneriat acum. Motorina e chiar asa de diferita? Adica TOP EURO de la Petrom e mai slaba calitativ decat SPRINT DIESEL-ul de la OMV? Iar PREMIUM diesel e in special pentru motoare EURO 5, deci nu e cazul pentru 406.
Eu am pus numai de la Petrom pana acum, si trage bine. Nu am simtit diferenta intre EURO DIESEL 4 si TOP EURO DIESEL 4. Dar stiu ca are si aditiv, si de aceea prefer TOP-ul.

booz128
22-09-2008, 11:27 AM
Salut ....poate sa imi arate si mie cineva unde e regulatorul de presiune pozitionat ..........ca sio as avea ceva probleme si vreau sal curat.

Multumesc anticipat

Babanu4live
22-09-2008, 03:38 PM
da, in seara asta am sa postez niste poze sa iti arat regulatorul de presiune :D


Defapt am facut poze. Uite asta inconjurat cu rosu ii reglulatorul de presiune:D

My love Peugeot
22-09-2008, 07:32 PM
Frate Babanule! Da ştiu că ai şi tu un motor "curat". La capitolul ăsta putem să ne luăm de mānă. Vezi că joja stă puţin săltată. Pe bune.:D

RaduFilipescu
23-09-2008, 12:31 AM
Acea joja iese din trepidatiile motorului. Si eu, de cate ori deschid capota, primul lucru care-l fac e sa imping joja inapoi. Iar motorul Babanului e la fel de curat ca si al meu. Mi-e lene sa ma duc sa-l spal.

booz128
23-09-2008, 03:00 PM
multumesc fain pentru poze

Babanu4live
23-09-2008, 05:22 PM
nu ai pentru ce a fost placerea mea :D poi p bune mie tarsa sa il spal ca cine stie p unde intra apasa si nustiu ce mai bn il las asa.dar are capacul ala de plastic care scrie pe el peugeot sau ce naiba scrie :D si il pun deasupra :D si nu se vede ca ii murdar :)


Cred ca e a zecea oara cand te avertizez pentru ortografie. De data asta ai avertisment.

RaduFilipescu
24-09-2008, 02:18 PM
OT: Ai grija cum scrii, ce te iau in vizor moderatorii! Si de obicei sunt f. prompti

alexbest
13-11-2008, 09:34 PM
Babanule sa traiesti 100 de ani!!! Aceeasi problema o am si eu...am lasat masina la service ieri, si mi-a dat prosteala cum ca a trebuit sa schimbe si flitru de motorina etc, si cica a mai curatat motorul cu nu stiu ce solutie speciala. In final 970 RON, sambata ma duc sa ma cert cu el, sa ii dovedesc ca nu are cum sa ma prosteasca in fata.( pesemne ca ma vazut de BZ si ce a zis, il fac ).

Toate cele bune!

Babanu4live
14-11-2008, 05:49 PM
nu ai pentru ce , ma bucur ca am putut fi de folos :) eu am dat 40 ron si o sticla de vin casa il repare. A si apropo mi-au zis aia de la service ca virgula regulatorul de presiune se infunda cand e motorina proasta sau mergi cu trepte mari prin oras cu viteza mica . Si mia mai spus casa fac o tura in afara orasului,si sa merg cu a 3 a pana intr-o 100 de km si sa merg constant casa se desfunde toate injectoarele si pentru o functionare mai buna :)

40six
21-11-2008, 04:29 PM
De cand alimentez cu super euro disel de la luk oil masina merge brici.
Nu scoateti regulatorul de pe pompa de inalta presiune daca aveti siemens ca in curand se va duce pompa.

Ai avertisment pentru ortografie. Este a nu stiu cata oara cand te avertizez. Daca ti-e lene sa scrii te rog sa nu mai postezi. Macar putin respect pentru cei ce scriu corect. Si noua ne-ar fi mai usor sa scriem ca tine dar asta reflecta respectul pentru ceilalti useri care iti citesc mesajele.

colectionarul
04-09-2011, 01:54 AM
Care este explicatia ca se duce pompa la cele Siemens daca desfaci regulatorul de presiune ?

pitirau
05-12-2011, 08:42 PM
Nu am gasit un topic cu schimbarea cartusului de motorina la filtrul prezent in pozele de mai sus,cum se desface,se desurubeaza,are cleme sau cum?Am scos conductele de pe filtru dar nu il pot desface.Multumesc!

turbojack
05-12-2011, 08:47 PM
Se desface cu o cheie cu curea.
http://img708.imageshack.us/img708/1963/cheiefiltruulei1990721b.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/708/cheiefiltruulei1990721b.jpg/)

pitirau
05-12-2011, 09:14 PM
Gata,am gasit aici http://www.peugeotclubromania.ro/forum/threads/20537-Cum-schimbam-filtrul-de-motorina

Desurubarea, are o siguranta capacul,altfel nu se invarte...ms.

Mihaiprisecaru
29-01-2012, 10:36 PM
As dori sa vorbesc cu un posesor pe Peugeot 406 2,0 hdi 90 cp ,la care pompa de inalta genereaza pilitura
Va rog foarte mult! 0722857801 Mihai Prisecaru, Galati.

turbojack
30-01-2012, 12:07 PM
Daca pilitura este de culoare galbena , ea provine din statiile de alimenatre si nu din motor.
Se cuarata instalatia de injectie cu schimbare de filtru si demontare rezervor si se alimenteaza din alta parte.

ariana3a1
13-06-2012, 10:43 PM
salut!!!!!! eu cu regulatorul de presiune am avut de furca la modul ca: atunci cad opream motorul intorceam cheia sa opresc motorul dar el se oprea dupa cca. 2-3 secunde si aveam aprins in bord martorul. am desfacut regulatorul de presiune si l-am curatat eu si l-am montat si acum merg fara probleme. am ascultat si eu pe un anume COSMIN DE LA DROBETA TURNU SEVERIN si a avut dreptate. asa ca nu stiu daca si la voi se nimereste dar asata am facut eu. si apropo mai avea o chichita si anume nu se mai tura peste 2800-3000 de turatii. am sa atasez si cateva poze sa fie mai clar xcare sper sa reusesc sa le postez. BAFTA TUTUROR!!!!!!!74712747117471274713. DUPA CE L-AM DEMONTAT L-AM BAGAT CU CAPUL SUBTIRE CE ARE O SITA FINA CARE TREBUIE SA AVETI GRIJA SA NU O RUPETI IN BENZINA SI L-AM LASAT MINUTE BUNE APOI AM INCEPUT SA-L SUFLU SA DISPARA MIZERIA . AM REUSIT CU GREU DUPA CE AM LUAT O PENSETA SI CU AJUTORUL UNEI LUPE AM REUSIT SA SCOT MIZERIA DIN SITA.

ariana3a1
30-11-2013, 09:32 PM
salut, fratilor imblanzitori de LEI!!!!am revenit cu parere de rau aici pt. ca retraiesc momentele de acum ceva vreme numai ca de aceasta data la un nivel mult mai mare. si anume: pornesc motorul si in cazul fericit cand nu se opreste la relanti ,merg ce merg prin oras si odata nu mai am acceleratie ,o simt cum se gatuie , da in nas si nu mai stiu cum sa exemplific, se opreste motorul mai exact dar nu realizezi decat atunci cand ori vrei sa accelerezi si constati ca nu ai acceleratie la masina faptic ,sau apesi ambreaj si vezi cum turometrul se duce la zero si ti se aprind toate becurile si martorii in bord. trebuie sa astept cateva secunde sa pot porni caci daca incerc imediat nu am nicio sansa,ramane martorul de injectie aprins, nu se tureaza peste 2800 de turatii si daca o opresc scot si cheia din contact ,ies din masina si apoi se gandeste sa se opresca si dansa. mai pornesc odata merg 50 de metri,100, sau putin mai mult si se opreste iar si tot asa. are si momente cand decide sa mearga cativa km fara probleme dar si cand o apuca este de rau. am terminat electromotor care am fost obligat sa-l repar caci nu mai aveam cu ce porni in situatia ca ar mai dorii sa si porneasca . AM FOST FARA SA EXAGEREZ LA 4 TESTERE CARE TOATE AU DAT REGULATOR PRESIUNE DUPA POMPA DE INALTE (ASA ZISA INJECTIE), SCHIMBAT CU UNUL NOU DUPA COD BOSCH,850 RON,AM SCHIMBAT SENZOR PRESIUNE RAMPA(470 RON),
1. AM FOST LA ELECTRICIENI ,
2..LA POMPAGIU TAJI (PT. CEI DIN BUCURESTI POATE IL STIU DE LA FILARET,
3...LA NEA MARIAN PEUGEOT & CITROEN DIN STR. NEGRU VODA,
4....LA MARIAN MECANIC DIN PRELUNGIREA GHENCEA PE STR. CERNAVODA sect 5,
5....LA CRISTI SPECIALIST IN CALCULATOARE AUTO ALT SERVCE DIN STR. NEGRU VODA,
6....LA CRISTI SERVICE RACO DIN VESELIEI SECT 5 LA CARE AM CURATAT SISTEM ALIMENTARE INJECTIE CU MUNCA MAI MULT EU DECAT EI DAR NU MAI CONTEAZA SI TESTAT CU TESTER
7.....LA POMPAGIU PE CARE IL STIU DE 15 ANI LA NEA VASILE SI BAIATUL SAU GABI DE LA PODUL CONSTANTA ,PIATA CHIBRIT SECT 1,
deci va puteti imagina prin ce am trecut teroare si tortura caci fiecare este tare si mare si nimeni ca el de priceput si destept, 70000000...... de pareri dar nimic concret si concludent si eu tot cu dureri de cap si suflet si cu banii luati si pierduti.. am schimbat si sursa de motorina si parca toate sunt impotriva mea.se intampla ceva cu presiune din pompa sau ceva cu cea de la regulator presiune ,nu stiu f. b. sa explic dar nu inteleg un lucru!!! ce este de vina de fapt cand eu am schimbat doua regulatoare de presiune cu al meu trei si defectul persista. nu pot sa cred ca toate trei au acelasi defect. senzorul de presiune de pe rampa inlociut cu nou si tot degeaba dupa care pus la loc cel al ei si nIci o schimbare. PE tester presiune pompa de inalte 400-600 bar,in regulator 297.9bar prescris de producator si odata creste ca la balamuc la aproape dublu si scade proportional cea din pompa (vorbim de relanti).daca ii scot mufa de la regulator de presiune de pe pompa de inalte ar trebuii sa se opresca instant dar are momente cand merge in continuare fara jena si sunt nevoit sa o opresc eu caci altfel ea toarce frumos mult si bine. sau are momente cand ii scot mufa de la regulator si se opreste cum ar trebuii. deci defectiunea cred ca este cauzata de altceva(deci acesta este efectul), nu gasesc cauza. ce faceti voi cu curatatul este sa indepartati temporar efectul si nu de a depista,remedia si inlatura cauza. CREDETI-MA PE CUVANT CA SUNT VETERAN IN NENOROCIREA ASTA SI TOT NU REUSESC SA-I DAU DE CAP. ASTEPT MAINE PE CINEVA CARE CU AJUTORUL INFORMATIILOR DE PE FORUM SI A BUNULUI D-ZEU SA REZOLV PROBLEMA CACI ALTFEL CRED CA II DAU FOC. ORICUM VREAU SA O DAU CA NU MAI SUPORT TENSIUNI INTRE NOI.ESTE DIVORT FORTAT DAR DIN PARTEA EI , CACI M-A TRADAT RAU SI EU O IUBESC ENORM!!!!!!!

atentie!!!!!!!!!!! pt. ce ce doresc sa stie daca REGULATORUL DE PRESIUNE merge fara sita din cap NU STIU SA RASPUND DAR EU STIU CA AM FACUT O GAURA DE AC DE GAMALIE IN CAPUL SITEI SI A MERSI O ZI SI TOT DEGEABA. ADICA ACELASI EFECT CA ATUNCI CAND IL SCOTI SI CURETI IL PUI LA LOC SI MERGE O PERIOADA SCURTA DETIMP DUPA CARE REVINE COSMARUL.


SAL ALL!! SI ASTEPT UN SEMN LA ARIANA3A1@YAHOO.COM DACA A REUSIT CINEVA SA REZOLVE DILEMA CU CE SI CE ESTE DEFECT????? MULTI ANI FERICITI!!!!!

0723694748/////0762272157

turbojack
30-11-2013, 11:04 PM
Care sunt presiunile ,debitele pe aer ? Are filtru de particule ?
Daca a fost verificat minutios cablajul , ar mai ramane de schimbat ECU .

ariana3a1
30-11-2013, 11:12 PM
Care sunt presiunile ,debitele pe aer ? Are filtru de particule ?
Daca a fost verificat minutios cablajul , ar mai ramane de schimbat ECU .



la ce presiuni te referi"? nu nu are filtru de particule. cum am spus astept un electrician sa faca masuratori de tensiuni si toate cele . DAR NU STIU CE INSEAMNA ECU? CE ESTE???:huh::rolleyes:

Cristi_M.
01-12-2013, 01:05 AM
ECU = Engine Control Unit (Unitatea de control a motorului sau calculator motor)
Cat priveste masina, daca 7 (sapte) mecanici nu au gasit buba (sau bubele), poate se cere alt automobil! Parerea mea :)!

ariana3a1
01-12-2013, 01:13 AM
Da multumesc pt. Raspuns!!!!!!! Si eu m-am gandit la fel, dar sincer am prins drag de ea . Sunt incantat de masina asta cand merge . Am avut si un megan nou 2007 si cand am cumparat leutul asta am vandut imediat meganul. Diferenta mare!

Asgard
01-12-2013, 01:40 AM
Eu zic sa faci o vizita la TotCitro in Ploiesti. Cauta si tu pe forumul de la citroen detalii.

turbojack
01-12-2013, 01:48 AM
Presiunea barometrica,debitul de aer,turatie motor sunt de vazut.Probabil e defect driverul regulatorului de presiune din ECU .

ariana3a1
01-12-2013, 06:04 PM
salutare!

am revenit cu cateva detalii. stiti ca am spus ca astept un electrician sa verifice pe partea electrica , caci din celelalte puncte de vedere am considerat ca am facut aproape tot, asa ca am purces la electrica . si a cautat pana a descoperit cum ca acesta piesa atasata care nu stiu cum se denumeste nu ar fii in regula si cica asta ar trebuii sa comande cand si cum sa dea drumul la pompa auxiliara cea din rezervaor (care a fost si ea verificata si este ok), deci pana la mufa este curent de 12v dar piesa respectiva care are componente electrice( bobina sau asa ceva) cand a pus aparatul de masura pe cei 2 pini nu conduce curent( adica a sunat-o cu aparatul ca pe dioda si nu a piuit )deci defecta si rezultatul ar fii ca ea da comanda pt a pune in functiune pompa din rezervor si sa suplineasca necesarul de combustibil (motorina cazul meu) atunci cand este nevoie. IN CONCLUZIE MASINA RAMANE FARA MOTORINA SI IMPLICIT PRESIUNEA VARIAZA TERIBIL DE MULT SI INTRA IN AVARIE SI DE ACEEA SE LIMITEAZA LA TURATIE 2800 DE ROT, SE OPRESTE SI IN MERS SI IN RELANTY SAU NU MAI AI ACCELERATIE IN TIMP CE RULEZI SI DA IN GAT SI TESTERUL ARATA =====SENZORUL DE PRESIUNE DE INALTA=====PRESIUNE NECORESPUNZATOARE======SI DE ACEEA INLOCUIREA SA CU UNUL NOU NU ESTE SUFICIENT PT. CA DEFECTUL REAPARE DUPA SCURT TIMP.. INLATURAM CAUZA SI REZOLVAM SI EFECTUL. NU UITATI CA EU AM SCHIMBAT 3 REGULATOARE PRESIUNE , CHIAR SI SENZORUL DE PRESIUNE DUPA RAMPA, CURATAT INSTALATIE ALIMENTARE, SCHIMBAT FILTRU MOTORINA, 7 MECANICI, 2 POMPAGII,4 TESTERE. DECI IN CONCLUZIE VA ROG SA-MI SPUNE-TI SI MIE CUM SE NUMESTE PIESA RESPECTIVA INCERCUITA CU ROSU. MENTIONEZ CA ESTE PRIMUL SENZOR CARE ARE LEGATURA CU ALIMENTAREA CU COMBUSTIBIL DAT FIIND FAPTUL CA TURUL DE LA POMPA AUXILIARA INTRA IN ACEASTA PIESA SI IESE MERGAND IN FILTRU SI PE URMA DUCE IN POMPA DE INALTE DUPA CARE IN RAMPA SI IN FINAL LA INJEC8388483885TOARE.



PT. ASGARD -----ITI MULTUMESC DE SUGESTIE DAR CUM SA AJUNG ACOLO CAND MERGE 100 PANA LA 500 M SI SE OPRESTE CHIAR SI IN RELANTI. DE PLATFORMA NICI NU SE POATE PUNE DISCUTIA E DE INTELES DE CE.

- - - Updated - - -

83886
83887

turbojack
01-12-2013, 06:17 PM
Se face shunt la releul pompei din rezervor si testezi rezultatul ; 2 minute si o sarma. Cred ca totusi cele 5 ateliere dinainte ar fi facut asta.

ariana3a1
01-12-2013, 07:56 PM
Nu stiu ce este ala sunt dar iti pot spune ca am alimentat-o direct si nu se schimba cu nimic. Cred ca este acelasi lucru de fapt. Dar daca ai citit cu atentie am rugat pe cei ce cunosc sa-mi spuna si mie cum se numeste componenta aia incercuita din atash. Si crede-ma nici macar unul nu averificat pompa auxiliara decat pareri cum ca ar fii pompa de inalte sau de joase (care nu stiu ce este si unde), cum ca pompa de inalte ar fii uzata si ar lasa span sau pilitura si ar bloca regulatorul de presiune, dar au fost dezamagiti . Ba mai mult am, mai vorbit si cu pompagiu si cu altii oameni care s-ar pricepe si spun ca este o prostie cand afirmi ca pompa de inalte ar lasa pilitura sau span in instalatie de alimentare. Never. Cade si gata nu mai porneste.


Deci va rog ajutor!!!!!!!!!!!!!! Cum se numeste si la ce foloseste acel dispozitiv. Multumirui anticipate doar pt. Cei ce cunosc cu adevarat . Pareri si pareri nu ajuta la nimic. 1. 83888 si 2.83889

Asgard
01-12-2013, 08:19 PM
Din pacate pozele urcate de tine nu se vad.Urca-le dupa un site de profil,gen imageshack.

ariana3a1
01-12-2013, 08:22 PM
CUM NU SE VAD
EU LE POT VEDEA F. BINE DUPA CE LE-AM POSTAT

Cristi_M.
01-12-2013, 08:45 PM
Pozele le "incarci" din "Go advanced" si "Manage attachments" ca sa se vada! Altfel, dupa circa 30 de minute dispar in negura serverului si Aleluia! Si daca tot ai cerut pareri colegilor de Forum, intai te informezi despre cei care ti-au dat raspunsuri apoi scrii sau NU SCRII ca se pricep sau nu la problemele tale!

ariana3a1
01-12-2013, 10:05 PM
pentru Cristi_M

TREABA CU INCARCATUL POZELOR NU AM INTELES . IAR VIS-A-VIS DE PAREREA COLEGILOR DE PE FORUM CE VREI SA SPUI? NU CRED SA FII JIGNIT PE CINECA CU CEVA!!!!!!!!! SUNT MULTI CARE ISI DAU CU PAREREA CA AR PUTEA FII, SAU CA AU AUZIT SAU CA LE-A SPUS CINEVA. ERA VORBA CA DORESC O INFORMATIE CORECTA PT. A STII CE SA CAUT SI UNDE CONCRET. NU AM VRUT SA SUPAR SAU SA JIGNESC PE NIMENI, DACA ASTA AI INTELES TU, AI INTELES GRESIT. PACAT . AM CONSIDERAT CA SUNTEM PRIETENI IN MEDIU VIRTUAL SI NU SE GANDESTE ASA. SAU MAI EXISTA O ALTA VARIANTA CRED DUPA TINE SI ANUME CUM CA NU TOTI CEI CARE SCRIU PE AICI PARERI SI STIU CU CE SE MANANCA. DACA CREZI CA MA POTI AJUTA CU CEVA INFORMATII UTILE , OAMENI COMPETENTI , SAU CHIAR CU REZOLVAREA PROBLEMELOR MELE CU LEUTUL MEU TE ROG LASA-MI UN NR. DE TELEFON SI TE CONTACTEZ NEINTARZIAT. SAU IL SAL EU IAR SI ASTEPT UN SEMN. MULTUMESC SI SPER SA NU SE SIMTA NIMENI JIGNIT CA NU ESTE CU INTENTIE VOITA.

P.S. TE ROG AJUTA-MA SA POT POSTA POZELE !!!!!!!!!!

ariana3a1
01-12-2013, 10:07 PM
83892 POZA NR.1

ariana3a1
01-12-2013, 10:21 PM
Am gasit ce spune-ai cu privire la poze dar imi spune ca este dimensiune prea mare si nu am spatiu suficient sau ceva asemanator desi am facut pozele cat mai mici cu putinta.

Intu
02-12-2013, 12:21 AM
Poti sa le mai incarci pe site-uri specializate in upload pe imagini iar apoi cand dai la "Insert Image" pe forum selectezi "From URL".
Uite aici un site unde sa incarci pozele iar apoi iei URL-ul si il lipesti pe forum : http://imageshack.us/
Sper sa nu fie considearat ca si reclama link-ul.Intentionez doar sa-l ajut pe coleg.

turbojack
02-12-2013, 02:43 AM
Masoara presiunea debitata de pompa de joasa ( sau auxiliara cum spui, situata in rezervor).
Nu stiu ce este asa filozofie sa depanezi ceva cu aceasta frecventa de defect. Masori presiuni, vizualizezi grafic niste parametrii , masori valori senzori cu oasciloscop.verifici cablaj pe care il poti demonta si intinde pe masa .

Salontanul
02-12-2013, 01:19 PM
Ma bag si eu in discutie pt ca am avut si eu probleme cu regulatorul de presiune, dar la 407. La mine a fost atat de grav incat dupa fazele cu depolution fault si taierea turbinei, am ajuns la momentul in care masina a intrat in protectie, adica pornea si se oprea imediat. S-a manifestat la fel si dupa ce am cumparat si montat regulator nou (peste 1000 de lei toata distractia la reprezentanta). In momentul cand am vazut ca doar porneste si se opreste imediat, am chemat un baiat cu testerul. Evident pe tester arata ca regulatorul era buba, desi el era nou nout. Atunci baiatul s-a pus sa verifice cablajul si sa desfaca mufa care intra in regulator. Acolo a avut o surpriza: mufa respectiva ara verde de oxidare. Si normal ca baga valori aiurea regulatorul. A curatat mufa, a montat-o la regulator si i-a dat cheie. A luat-o imediat si torcea ca o pisica. Pana atunci facea ca un tractor pe ogor. Din acel moment nu am mai avut nici o eroare la bord. Merge perfect. Am cheltuit inutil o caruta de bani, cand defectul era ceva banal, rasplatit cu o bere rece. Durata operatiunii a fost 15 min.
Asadar, verifica tot ce este de verificat si apoi sa incepi sa cheltui bani, daca e cazul. Cat despre tarifele si personalul din reprezentante, m-am lamurit: preturi mari, cunostinte mecanice mici, mici de tot.

Multa bafta.

dj01fad
02-12-2013, 04:43 PM
Ariana, problema poate sa nu fie atat de grava cum pare.
La Ciocarlan, care este in curte cu Taji, ai fost? Eu il cunosc bine, si pot sa il recomand.

Treaba sta in felul urmator. Pe tester, ce zice? are erori? daca da, care sunt acelea?
In mod normal, cand scoti mufa de la regulator, ar trebui sa se opreasca. Daca are momente cand ramane pornita, asta inseamna ca ECU motor nu sesizeaza ca i-ai scos mufa, si se comporta in continuare ca si cum ar fi acolo. Acest lucru cred ca are o legatura directa cu faptul ca are si momente in care ramane pornita chiar daca ii tai contactul si scoti cheia. In primul rand trebuie verificat cablajul. Piesa despre care vorbesti tu este cumva o piesa maro, aproape cam cat o jumatate dintr-un pachet de tigari? Acela este un releu dublu, care comanda injectia si pompa din rezervor. Daca ai putea sa te uiti in autodata, sau sa se uite cineva care se pricepe, trebuie masurate toate alimentarile care vin in mufa de la aceu releu dublu, si in mufa de la ECU motor. Daca toate astea sunt in regula, atunci trebuie luat la intrebari chiar ECU, cu toate ca sunt foarte foarte rare cazurile in care crapa. (zi-mi ce cod de motor ai, si cati cai are, cat si seria de ECU daca poti, si anul masinii). Am patit o porcarie similara si am scobit in masina 2 saptamani pana sa descopar ca lipsea o alimentare fix la acel releu dublu despre care povesteam. masina pornea, dar nu crestea de 2700 de ture, si nici nu recunostea electrovanele de la turbo, egr, si pistonul 3 de la pompa. in concluzie, cauta prima data alimentarile dupa autodata, apoi pe tester vezi erori, daca da si ce da. poti chiar sa probezi cu alt releu dinala maro, daca ai de unde sa iei unul de proba. de mine esti departe... asta e. daca vrei, iti dau numaru lui ciocarlan si vorbesti cu el.

helios
02-12-2013, 08:31 PM
Ariana, piesa incercuita cu rosu este un incalzitor de motorina, la motoarele noastre, acesta, nefiind inclus in carcasa filtrului de motorina.

ionutbunduc
16-12-2013, 12:59 PM
buna ziua am si eu un peugeot 406 td 12v care nu mai vrea sa porneasca,am facut distributia iar eu i-am schimbat la pompa doua garnituri pe unde curgea ,garnituriile sunt pozitionate acolo unde se face etansarea intre pompa si partea electronica a pompei,o fi oare de acolo motivul de nu mai porneste ,ajutati-ma va rog?

berlingo
21-02-2014, 06:47 PM
Salutare.
Vin si eu cu o problema sacaitoare.
Pana acum cca 1 luna am avut cateva episoade de mers intrerupt cu masina mea (motor 2.0 HDI 90 de cai). Am rezolvat acea problema cu ajutorul a 2 colegi de aici (ValiG si turbojack) dar acum se mai intampla ceva.
Am curatat senzorul de pe pompa si de pe rampa (cel de pe pompa avea putina mizerie in varf), de atunci masina s-a comportat foarte bine pana ieri cand, dintr-o data ralanti-ul a ramas la 1000 ture. I-am dat cateva aceleratii in gol....si nimic, apoi am oprit motorul si l-am repornit....dupa care si-a revenit la normal pentru 2 minute. M-am uitat pe la motor, am pus mana pe cateva mufe+conductele de motorina si totul e ok (nu pierde motorina, nu e nimic de reclamat in sensul asta).
Singurul lucru suspect este conducta din "fundul" carcasei filtrului de motorina care era putin mai iesita...am impins-o la loc si in momentul ala si-a revenit ralanti-ul......dar dupa cateva minute de mers iar am ralanti de 1000 de ture.
Ce ma sfatuiti sa fac ? ... ce sa verific....?
PS: masina nu da cu fum negru, trage la fel ca inainte....

berlingo
23-03-2014, 06:09 PM
Vineri mi s-a aprins check engine, am dat jos senzorul de pe pompa...crezand ca e mizerie pe acolo...dar era curat ca lacrima. Am facut o diagnoza care a rezultat defect senzor acceleratie (acel "potentiometru" de la acceleratie).
Nu m-as incumeta sa il cumpar direct...ci mai intai voi face o proba cu unul pus pe masina mea.
Totusi, acel senzor imi tine ralati'ul la 1000 de ture ...numai cand vrea el ???

Asgard
23-03-2014, 07:49 PM
Posibil. La mine a fost cablajul pana la urma, poti verifica si asta. Si eu luasem potentiometrul din dez si a mers vreo 2 zile pana cand a apucat-o iar sa tina relantiul la peste 1000 rpm. De abia atunci s-a descoperit ca era cablajul de vina.

berlingo
23-03-2014, 10:52 PM
Multumesc pentru raspunsurile rapide domnilor.
Partea mecanica (cablul) functioneaza bine...am verificat, voi scoate si mufa sa vad daca nu cumva e oxidata (cu toate ca am verificat-o si pe aceea acum ceva timp).

Florin9e
31-03-2014, 04:32 AM
Salut!Cam aceiasi problema o am si eu. Am schimbat pompa de alimentare (joasa),reguletor de presiune 2 buc (de la dezmembrari),sezor presiune rampa,potentiometru acceleratie,releu pompa (ala de langa ECU),2 injectoare pe care le-am inversat intre ele dar degeaba,imi face la fel.Ar mai ramane pompa de inalta presiune. Pe la toate testerele imi arata eroare P1112 (presiune ridicata/scazuta carburant,pierderi).Cablajele le-am verificat eu acasa vizual si cu aparatul de masura,la regulatorul de presiune si traductorul de presiune rampa. Ce ar mai fi de facut??? Multumesc anticipat!

turbojack
01-04-2014, 02:34 AM
Ce ar mai fi de facut??? O diagnoza la un cunoscator. Mare parte din inlocuiri s-au facut degeaba. Se citesc/interpreteaza parametrii.
Posibil ca este doar un injector defect. S-a inlocuit filtru carburant ? S-a facut test retur injector ? Care sunt corectiile pe injectoare ? dar variatia presiunii rail ? Care-s parametrii MAF ?

Florin9e
09-04-2014, 02:52 AM
Multumesc Turbojack! injectoarele le-am schimbat pe rand cu unul de pe o masina functionala,filtru de motorina l-am schimbat si pe ala cu unul Bosch (70 lei). Chestiile cu diacnoza nu a comparat nimeni parametrii. Apropos,se poate face diacnoza in mers,atunci cand se opreste? As vrea sa vad cum creste s-au scade presiune in rampa de imi da eroare sa opreasca alimentarea.

Florin9e
01-08-2014, 05:26 PM
Salut din nou! Precizez ca am rezolvat problema cu opritul,dupa ce nu a mai vrut deloc sa porneasca,au trebuit inlocute 2 injectoare si a mers perfect. Acum am alta problema: Dupa inundatiile din Valcea am fost nevoit sa alimentez de la un peco (Succes Stoenesti) care mi-a bagat in rezervor 1-2 litri de apa. Avand furtunele de alimentare transparente am observat imediat motorina albicioasa si filtrul cand il purjam curgea numai apa. Masina incepuse sa nu mai traga si pornea tot mai greu. Am desfacut rezervorul,l-am curatat ,am suflat cu presiune conductele,am inlocut filtrul si cand am bagat motorina curata masina abia dupa 3-4 automate porneste si cateodata deloc dar inpinsa o i-a imediat. Am pus un injector ce il aveam de rezerva direct pe iesirea din pompa de inalta ,alimentat bine-inteles cu mufa unuia dintre ele si nu pulverizeaza deloc,ca si cum pompa nu ar scoate deloc presiune cand o invarte electromotorul. Sa fie din regulator care nu deschide cand dau la automat??? Orice sfat e binevenit! Multumesc anticipat!

- - - Updated - - -

Masina Peugeot 406HDI
RHZ 110HP.

pug406
01-08-2014, 08:44 PM
Salut!
Nu stiu ce sfat as putea sa iti dau acum,dar daca ma intrebai inainte ti-as fi spus sa nu alimentezi de acolo. Stiam ca au o motorina proasta dar nu ma asteptam sa fie chiar atat de proasta. Banuiesc ca atunci cand dai la automat electromotorul invarte destul de puternic? E putin ciudat ca porneste imediat ce o impingi...Tine-ne la curent si multa bafta!

Florin9e
30-08-2014, 11:36 AM
Dupa ce s-a rezolvat si asta schimband si celelalte 2 injectoare care pierdeau presiunea pe retur,dupa 2 saptamani aceleasi simtome,nu mai pornea decat impinsa si dupa cand demaram puternic se oprea subit.am incercat iar cu alte injectoare dupa o masina functionala si la fel. problema regulatorul de presiune,ramanea blocat pe deschis si cand dadeam la automat pierdea presiune,pe returul pompei cred. acum am pus unul de mercedes s-a potrivit perfect cu o mica adaptare la mufa. masina porneste dar in sarcine ,cand o accelerez brusc de opreste cateodata. Sa fie tot din regulator??? M-a terminat Peugeotul asta!

bobovis
30-08-2014, 01:44 PM
Eu as zice ca l-ai terminat tu pe el... :)

Cu siguranta problema persista tot din cauza regulatorului de presiune. O fi Mercedes-ul o marca premium, dar asta nu inseamna ca piesele sunt universale si functioneaza la parametri ceruti de ECU de la Peugeot.